search
menu

مجتمع اقامتی گلستانکوه خوانسار

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مجتمع اقامتی گلستانکوه خوانسار
امکانات رفاهی مجتمع اقامتی گلستانکوه خوانسار
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی مجتمع اقامتی گلستانکوه خوانسار
اماکن دیدنی نزدیک به مجتمع اقامتی گلستانکوه خوانسار

درباره مجتمع اقامتی گلستانکوه خوانسار


مجتمع اقامتی گلستانکوه خوانسار ( Golestankooh Residential Complex) اقامتگاهی است خوش منظره واقع در مکانی خوش آب و هوا و در همجواری منطقه حفاظت شده گلستانکوه که به تازگی و به منظور ارتقای صنعت گردشگری خوانسار در سال ۱۳۹۷ در این منطقه افتتاح گردیده و در مدت کوتاه فعالیت خود نیز با بهره گیری از طبیعت شگفت انگیز خوانسار توانسته است به برترین گزینه اقامتی گردشگرانی که بلیط هواپیما اصفهان را برای تجربه اقامتی آسوده در مکانی واقع در دل منطقه کوهستانی و طبیعت دلنواز خوانسار خریداری می کنند، تبدیل شود.

امکانات رفاهی مجتمع اقامتی گلستانکوه خوانسار


تعدد و تنوع بسیار بالای امکانات رفاهی مجتمع اقامتی گلستانکوه خوانسار موجب گردیده که این اقامتگاه به انتخاب شماره یک بسیاری از خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت و گردشگران مبدل گردد. از کافی شاپ و رستوران بام گرفته تا پارکینگ رایگان و آتلیه، کلیه امکانات رفاهی مورد نیاز میهمانان در این هتل تامین گردیده تا نیاز گردشگران به محیط بیرون از مجموعه کاملا رفع گردد. زمین تنیس و زمین فوتبال وسیعی برای تفریح میهمانان در محوطه مجتمع در نظر گرفته شده تا میهمانان قادر باشند اوقات فراغت خود را با انجام ورزش فوتبال و بازی مفرح و هیجان انگیز تنیس سپری کنند و از تک تک لحظات اقامت در این هتل لذت ببرند.
گفتنی است که فضای وسیع و مجهزی نیز به محوطه بازی کودکان در این مجتمع اختصاص داده شده تا اسباب رفاه و سرگرمی دلبندان شما نیز فراهم باشد.

رستوران هتل


رستوران بوریتو که در بخش خدماتی دهکده گردشگری گلستانکوه واقع شده، از ظرفیتی برابر با ۱۵۰ نفر تشکیل شده و از محیطی بسیار پاکیزه، صمیمی و دلپسند برخوردار گشته است. منوی بلند بالای این رستوران که طیف وسیعی از غذاهای دریایی، سنتی، گیاهی، ایرانی و فرنگی را در خود جای داده، برای هر ذائقه و رژیمی، غذایی را فراهم کرده و به خوبی تمام علایق مختلف غذایی را پوشش داده است. یکی از اصلی ترین و خوشمزه ترین پایه های صفر تا صد سفر اصفهان چشیدن طعم غذاهای محلی و سنتی این پایتخت قدیمی ایران است. رستوران این اقامتگاه انواع غذاهای ایرانی و بومی اصفهان را با مواد غذایی اولیه تازه به مسافران ارائه می دهد. علاوه بر این شما می توانید تصمیم بگیرید که غذایتان را در محیطی مدرن نوش جان می کنید یا در چادرهای عشایری دهکده که حال و هوای سنتی دارند.

خدمات هتل


افزون بر امکانات یاد شده، پرسنل مجرب مجتمع اقامتی گلستانکوه خوانسار قادرند خدماتی بسیار باکیفیت و در حد و اندازه هتل های ممتاز بین المللی را به میهمانان ارائه دهند. خدمات تور، تهیه بلیط ارزان هواپیما، کرایه تاکسی، خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، آژانس مسافرتی و.. در این هتل و در صورت درخواست میهمانان با بالاترین کیفیت ممکن صورت خواهد گرفت تا هیچ کم و کاستی برای تجربه اقامتی آسوده و آرامش بخش وجود نداشته باشد.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۱۰ باب واحد اقامتی مبله و مجلل در بخش مسکونی دهکده گلستانکوه خوانسار قرار گرفته تا دست گردشگران برای انتخاب اقامتگاهی مناسب باز باشد. واحدهای اقامتی هتل که ویلاهایی مجلل و شیکی با طرح های اقامتی مختلفی از قبیل: چهار نفره، پنج نفره، شش نفره و هفت نفره را شامل می شود، به زیبایی و با الهام از معماری مدرن منازل اروپایی طراحی شده و به کلیه تجهیزات اقامتی نظیر تلویزیون، یخچال، میز تحریر، مبلمانی شیک، تخت خواب هایی نرم و راحت، رخت آویز، دراور، آباژور، چای ساز و اینترنت رایگان و غیره مجهز گشته اند. اختصاص مکانی به آشپزخانه در واحدهای اقامتی مجتمع اقامتی گلستانکوه خوانسار موجب گردیده که گردشگرانی که دوست دارند غذای خود را طبخ کنند، نیز قادر به پخت و پز برای خود و خانواده خود باشند.

موقعیت مکانی مجتمع اقامتی گلستانکوه خوانسار


به لطف قرار گرفتن در موقعیت مکانی بسیار مناسب، دسترسی میهمانان هتل به برخی از زیباترین مواهب طبیعی خوانسار و جاذبه های گردشگری استان اصفهان نظیر دشت لاله های واژگون و سد باغکل خوانسار در زمانی بسیار کوتاه امکان پذیر گردیده است.کاروانسرای اقامتی گلستانکوه خوانسار در ابتدای جاده خوانسار به اصفهان واقع شده و به مرکز شهر خوانسار نزدیک است و اگر خودروی شخصی داشته باشید می توانید سری هم به جاهای دیدنی اصفهان بزنید.

اماکن دیدنی نزدیک به مجتمع اقامتی گلستانکوه خوانسار


فاصله هتل تا دشت لاله واژگون خوانسار: ۳۵۰ متر
فاصله هتل تا پارک عسل: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا بقعه متبرکه بابا ترک: ۳.۸ کیلو متر
فاصله هتل تا خانه تاریخی حبیبی: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک سرچشمه خوانسار: ۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا سد باغکل خوانسار: ‌۵.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است