search
menu

هتل وندا کاشان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل وندا کاشان
امکانات کلی هتل وندا کاشان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وندا کاشان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل وندا کاشان


هتل وندا کاشان یک هتل چهار ستاره شیک است که در بلوار امام رضا کاشان واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده و با قرار گرفتن در نزدیکی مرکز تجاری تفریحی کاشان مال توانسته توجه میهمانان بسیاری را به سوی خود جلب کند. با اقامت در این هتل می توانید از امکانات کاشان مال از جمله فود کورت، رستوران، باشگاه بدنسازی و فروشگاه زنجیره ای رفاه استفاده کنید. موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری شهر کاشان از جمله حمام فین، مسجد آقا بزرگ، تپه سیلک، خانه تاریخی بروجردی ها و بازار کاشان بر محبوبیت هر چه بیشتر این هتل افزوده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا را داشته باشید، Vanda Hotel کاشان با امکانات رفاهی عالی یک مکان ایده آل برای اقامت به حساب می آید.

امکانات کلی هتل وندا کاشان


هتل وندا کاشان دارای ۹ طبقه و ۴۰ واحد اقامتی با امکانات رفاهی بسیار خوب است که اقامتی راحت و دلنشین را برای میهمانان فراهم می کند. برای جا به جایی بین طبقات آسانسور وجود دارد. این هتل امکاناتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی و صندوق امانات را ارائه می دهد. برای کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۷۰ خودرو در نظر گرفته شده است. لابی هتل با ظرفیت ۲۰ نفر و امکاناتی از قبیل تلویزیون، تلفن و اینترنت رایگان در خدمت میهمانان عزیز است. برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر میهمانان، این هتل به سیستم اعلام حریق و کپسول آتش نشانی مجهز شده است که از بروز حوادث احتمالی جلوگیری به عمل خواهد آمد. برای کودکان نیز اتاق بازی در نظر گرفته شده است تا اوقات فراغت خوبی را در این هتل سپری کنند.
علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا امکاناتی مانند فکس، فتوکپی، پرینتر، دستگاه واکس کفش و سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات در دسترس است. برای گشت و گذار در شهر می توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. در صورت نیاز به تبدیل ارز می توانید از خدمات صرافی هتل بهره مند شوید. از لحاظ پاکیزگی هتل بسیار تمیز بوده و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می گیرد و این خود یکی از دلایل انتخاب این هتل به شمار می آید. در این هتل اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. اقامت کودکان زیر دو سال رایگان بوده و برای کودکان دو تا هفت سال هزینه نیم بها دریافت می گردد. پرسنل با تجربه هتل با اخلاقی بسیار خوب آماده میزبانی از میهمانان گرامی هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل وندا دارای انواع اتاق های دو تخته دبل، دو تخته تویین، سه تخته، سوئیت یک خوابه و سوئیت برای چهار نفر است. همه اتاق ها طوری طراحی شده اند که قابلیت یک نفر اضافه را دارند. اتاق های هتل بسیار شیک و تمیز بوده و دارای امکاناتی از قبیل سرویس اتاق، مبلمان، دراور، آباژور، یخچال، کمد لباس، تلویزیون ال سی دی، تلفن، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات است. همچنین چای ساز نیز در اتاق ها موجود است. سیستم سرمایشی و گرمایشی، دمای مناسب اتاق ها را تضمین می کند. اتاق ها دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس فرنگی، حوله و سایر ملزومات بهداشتی هستند. امکان سرو صبحانه در اتاق ها نیز فراهم شده است.

رستوران هتل


رستوران هتل در طبقه سوم قرار گرفته و دارای ظرفیت ۱۱۰ نفر است. این رستوران با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ ایرانی از میهمانان پذیرایی می کند.

فاصله هتل وندا کاشان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا تپه سیلک: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا حمام فین: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا خانه طباطبایی ها: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد آقا بزرگ: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا حمام تاریخی سلطان امیر احمد: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی بروجردی ها: ۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است