search
menu

اقامتگاه بومگردی سرای ملک کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی سرای ملک کاشان
امکانات اقامتگاه بومگردی سرای ملک کاشان
خدمات اقامتگاه بومگردی سرای ملک کاشان
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اقامتگاه بومگردی سرای ملک کاشان تا اماکن مهم و گردشگری شهر

درباره اقامتگاه بومگردی سرای ملک کاشان


اگر به تماشای آثار تاریخی و باستانی علاقه مند هستید پیشنهاد ما این است که سفر به شهر زیبای کاشان را در اولویت لیست سفر خود قرار دهید. این شهر یکی از جذاب ترین نقاط گردشگری ایران است که ۱۷۰۰ اثر ملی ثبت شده دارد. ساختمان های قدیمی که در بافت شهر وجود دارند منظره بسیار تماشایی را به وجود می آورند که این منظره با تماشای معماری ساختمان های بازار سنتی کاشان به اوج زیبایی خود می رسد. علاوه بر آن شهر کاشان به شهر گل و گلاب شهرت دارد و اگر در فصل گلاب گیری به این شهر سفر کنید با صحنه هایی مواجه خواهید شد که شاید هرگز در سراسر جهان نتوانید مانند آن را پیدا کنید.
تماشای مزرعه هایی سراسر پوشیده از گل های صورتی رنگ همراه با عطر گل محمدی که کل فضا را پر می کند و مردمی که دسته دسته برای برگزاری آئین گلاب گیری کنار هم جمع می شوند واقعا حس و حال عجیبی دارد که شهر کاشان را به یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری ایران تبدیل می کند. اقامتگاه بومگردی سرای ملک کاشان در این شهر واقع شده است که فاصله چندانی با روستای قمصر کاشان ندارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می کند تا ضمن تجربه یک اقامت دلچسب با طی مسافتی کوتاه به این روستا برسند و از مزرعه گل های محمدی آن لذت ببرند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای کاشان در این اقامتگاه جذاب سکونت داشته باشید و سفری متفاوت را تجربه کنید.

امکانات اقامتگاه بومگردی سرای ملک کاشان


اقامتگاه بومگردی سرای ملک کاشان بافتی سنتی دارد که با فضایی مدرن در هم آمیخته و محیطی متفاوت و زیبا را برای اقامت مهمانان خود فراهم می کند. این اقامتگاه داری پارکینگ غیر مسقف است که با دوربین کنترل می شود و خیال مسافران را از بابت جای پارک خودروهایشان راحت کرده است. صبحانه در اتاق ها به صورت رایگان سرو می شود و یک چایخانه سنتی نیز در اقامتگاه قرار دارد که فضایی دل انگیز را برای صرف میان وعده مهمانان فراهم می کند. حوضی که در وسط اقامتگاه تعبیه شده به همراه درختان انار اطراف آن زیبایی و طروات خاصی را به این مجموعه بخشیده اند که محیطی خوبی را برای مهمانی ها و دورهمی های شبانه مسافران فراهم می کنند. همچنین لابی و اتاق های اقامتگاه مجهز به اینترنت هستند که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرند.

خدمات اقامتگاه بومگردی سرای ملک کاشان


پرسنل مجرب این اقامتگاه با روی باز و بسیار صمیمانه از مهمانان استقبال می کنند و وجود همین فضای دلنشین باعث شده است که این اقامتگاه مقصد دائمی بسیاری از مسافران شهر کاشان باشد. اقامتگاه بومگردی سرای ملک کاشان دارای خدمات خانه داری است و خیال مهمانان را از بابت تمیزی اتاق هایشان راحت می کند. تاکسی سرویس اقامتگاه در خدمت مهمانان قرار دارد و مسافران را تا هر مقصدی از شهر که مایل باشند همراهی می کند. در این اقامتگاه خدمات تورگردی فراهم شده است و مهمانان می توانند از این خدمات برای آشنایی کامل با زیبایی های شهر کاشان استفاده کنند. از دیگر خدمات اقامتگاه می توان به خدمات لباسشویی، ترانسفر برگشت، اتاق چمدان، صرافی و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


اقامتگاه بومگردی سرای ملک کاشان در ۲ طبقه بنا شده است و ۸ اتاق دارد که ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۱۸ تخت می رسد. واحدهای اقامتی اقامتگاه به ترتیب شامل اتاق یک تخته زنبق، اتاق دوتخته زنبق، اتاق دوتخته محراب، اتاق سه تخته نیلوفر، اتاق سه تخته زنبق، اتاق چهارتخته اشرفی و اتاق پنج تخته شاه عباسی هستند که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.
از امکانات رفاهی واحدهای اقامتی اقامتگاه بومگردی سرای ملک کاشان می توان به یخچال، دراور، رخت آویز، لوازم بهداشتی، دمپائی، امکان شارژ وسایل الکتریکی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و... اشاره کرد.

فاصله اقامتگاه بومگردی سرای ملک کاشان تا اماکن مهم و گردشگری شهر


فاصله تا مسجد جامع کاشان: ۷۰۰ متر
فاصله تا عمارت عباسیان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا یخچال های قلعه جلالی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا غار نیاسر: ۳۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است