search
menu

اقامتگاه سنتی پاسارگاد اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
درباره اقامتگاه سنتی پاسارگاد اصفهان
اقامتگاه سنتی پاسارگاد اصفهان از گزینه های خوب اقامتی شهر تاریخی اصفهان است که در مکانی بسیار مطلوب واقع در کوچه استانداری شهر اصفهان قرار دارد. این اقامتگاه از خانه های تاریخی شهر اصفهان است که از دوران پهلوی به یادگار مانده و با تبدیل شدن به اقامتگاهی سنتی، در اختیار گردشگران و علاقه‌مندان به بناهای تاریخی و اقامتگاه های بومگردی قرار داده شده است. گفتنی است که بنای اقامتگاهی سنتی پاسارگاد، به لطف معماری سنتی ایرانی، بسیار مستحکم بوده و تاکنون بدون هیچ مشکلی پابرجا باقی مانده است.
گردشگران در بدو ورود به اقامتگاه سنتی پاسارگاد با حیاط دل‌نشین و زیبایی مواجه خواهند شد که از فضایی نسبتا بزرگ برخوردار بوده و با درختان کاخ بلند قامت و سرسبزی پوشیده شده است. در مرکز حیاط اقامتگاه سنتی پاسارگاد اصفهان حوض نیلگونی قرار گرفته که با فواره زیبای خود جلوه زیبایی به محوطه بیرونی این اقامتگاه بخشیده و به زیبایی آن افزوده است. جالب است بدانید که دورتادور حوض توسط باغچه سرسبزی احاطه شده که با پوشش زیبای گل های رنگارنگ و معطر خود، چشم انداز بسیار زیبایی را بوجود آورده است. در انتهای محوطه حیاط، بنای مستحکم اقامتگاه سنتی پاسارگاد اصفهان که از آجرهای زرد رنگ و پنجره های بزرگ قهوه ای تشکیل شده، قرار گرفته است. گردشگران تنها با بالارفتن از چهار پله به واحدهای اقامتی این مکان دسترسی خواهند داشت.
اقامتگاه سنتی پاسارگاد از ۱۲ باب واحد اقامتی شکیل و تمیزی تشکیل شده که هر کدام از جذابیت ویژه ای برخوردار بوده و به زیبایی تزئین و طراحی شده‌اند. واحدهای اقامتی این اقامتگاه شامل اتاق های دو تخته توئین زیرزمین، دو تخته توئین رو به باغ، چهار تخته داخل عمارت و پنج تخته شاه نشینی است که به خوبی با کلیه اسباب و لوازم اقامتی مجهز شده‌اند. از نکاتی که هنگام رزرو اتاق باید بدان توجه کنید این است که اتاق دو تخته توئین زیرزمین اقامتگاه سنتی پاسارگاد اصفهان، فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است و به همین دلیل نرخ اقامتی آن به مراتب کمتر از سایر اتاق های این مکان است.
اما کلیه واحدهای اقامتی اقامتگاه سنتی پاسارگاد اصفهان از تجهیزاتی نظیر یخچال، اسپیلت، بالکن، رخت آویز، بخاری و تخت خواب هایی نرم و راحت برخوردار بوده و به اینترنت پرسرعت مجهز شد‌ه‌اند. میهمانان در طول اقامت در این مکان می توانند هرروز صبح، صبحانه خود را در فضای دل‌نشین و تماشایی اقامتگاه سنتی پاسارگاد اصفهان نوش جان کنند و برای صرف ناهار و شام نیز به رستوران های باکیفیت اطراف هتل که تعداد آن ها بسیار زیادند- مراجعه کنند. خبر خوش برای گردشگران اصفهان این است که اقامتگاه سنتی پاسارگاد اصفهان از پارکینگی مطمئن ولی محدود برخوردار است که با فضای امن و مناسب خود، خیال میهمانان را از بابت پارک خودروی شخصی آسوده می کند.
از دیگر مزایای اقامت در اقامتگاه سنتی پاسارگاد اصفهان، دسترسی سریع و کم هزینه به اماکن جذاب و گردشگری اصفهان است. به لطف موقعیت مکانی بسیار مناسب این اقامتگاه، میهمانان هتل قادرند در مدت زمانی کوتاه به جاذبه هایی نظیر میدان نقش جهان، سی و سه پل، پل خواجو، کلیسا وانک، باغ گل ها و مسجد شیخ لطف الله دسترسی داشته باشند. بنابراین، از این لحاظ نیز اقامتگاه پاسارگاد اصفهان گزینه ای مطلوب برای اقامت در شهر تاریخی اصفهان بشمار می رود.
اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی پاسارگاد اصفهان
فاصله اقامتگاه سنتی پاسارگاد اصفهان تا میدان نقش جهان: ۸۰۰ متر
فاصله اقامتگاه سنتی پاسارگاد اصفهان تا سی و سه پل: ۱.۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی پاسارگاد اصفهان تا پل خواجو: ۲.۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی پاسارگاد اصفهان تا کلیسا وانک: ۴.۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی پاسارگاد اصفهان تا باغ گلها: ۴.۸ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی پاسارگاد اصفهان تا فرودگاه شهید بهشتی: ۲۷ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است