search
menu

هتل لیلی کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل لیلی کاشان
امکانات هتل لیلی کاشان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیلی کاشان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل لیلی کاشان


هتل لیلی کاشان یکی از هتل‌های یک ستاره و اقتصادی است که در مرکز شهر کاشان و در خیابان آیت الله کاشانی قرار گرفته است. این هتل در دو طبقه و ۱۳ واحد اقامتی در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده است و همه تلاش خود را می‌کند تا با کیفیتی فراتر از یک هتل استاندارد ظاهر شود. دسترسی به مرکز شهر، مراکز تفریحی و بافت تاریخی شهر کاشان از مزایای اقامت در این هتل به شمار می‌آیند. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به حمام فین کاشان، خانه تاریخی بروجردی‌ها، خانه طباطبایی‌ها و بازار سنتی کاشان اشاره کرد که مورد توجه گردشگران و مسافران بسیاری قرار گرفته است. این هتل تا ایستگاه راه‌آهن ۴.۳ کیلومتر و تا ترمینال اتوبوس کاشان ۳.۷ کیلومتر فاصله دارد. هتل Leyli Hotel کاشان تا فرودگاه کاشان ۱۹.۳ کیلومتر فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو این هتل مقرون به صرفه اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات هتل لیلی کاشان


این هتل شیک در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ متر و زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع واقع شده است. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل در دسترس است. به هنگام گردش و تقریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشد. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به طور رایگان بهره‌مند شوند. هتل لیلی کاشان مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق و کپسول آتش‌نشانی است. توجه داشته باشید که آوردن هر گونه حیوان خانگی به داخل هتل ممنوع است. این هتل دارای یک کتابخانه است که علاقمندان به مطالعه و کتابخوانی می‌توانند برای پر کردن اوقات فراغت خود به آن‌ مراجعه کنند. همچنین برای تهیه بلیط جاذبه‌های دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور هتل کمک بخواهید. هتل دارای محیطی تمیز است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. از دیگر خدماتی که در این هتل ارائه می‌شوند می‌توان به روزنامه رایگان، فکس، فتوکپی و خدمات باربری اشاره کرد. برای راحتی میهمانان سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات تعبیه شده است. پرسنل مجرب هتل با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند و با تسلط به زبان عربی، کردی، انگلیسی و لری ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. کودکان بالای ۶ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. تحویل اتاق تا ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل لیلی کاشان عبارتند از:
• اتاق یک تخته ستایش
• اتاق دو تخته لیلی
• اتاق سه تخته ویولا
• اتاق سه تخته السا
اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار با هزینه اضافی، تلویزیون وای فای رایگان است. آباژور، دراور، کمد لباس، رخت‌آویز و چای‌ساز نیز در هر یک از اتاق‌ها برای راحتی میهمانان تعبیه شده است. برای جلب رضایت میهمانان در هر واحد حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد.

رستوران هتل


هتل لیلی کاشان فاقد رستوران است. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌های نزدیک هتل بروید. صبحانه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ صبح سرو می‌شود.

فاصله هتل لیلی کاشان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار کاشان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی عباسیان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی برزک (خانه تاریخی قادری): ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا حمام تاریخی سلطان امیر احمد: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی بروجردی‌ها: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه طباطبایی‌ها: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا تپه سیلک: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا حمام فین کاشان: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است