search
menu

اقامتگاه سنتی کاشانه روشن کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی کاشانه روشن کاشان
امکانات اقامتگاه سنتی کاشانه روشن کاشان
خدمات اقامتگاه سنتی کاشانه روشن کاشان
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اقامتگاه سنتی کاشانه روشن کاشان تا اماکن مهم و گردشگری

درباره اقامتگاه سنتی کاشانه روشن کاشان


کاشان پس از شهر اصفهان بزرگترین شهر این استان است که به دلیل قدمت و آثار تاریخی بسیار زیادی که در آن وجود دارند یکی از جذاب ترین نقاط گردشگری کشور به شمار می رود. جذابیت شهر کاشان بیشتر به این مسئله بازمی‌گردد که این شهر جزء اولین مناطق یک جا نشینی در ایران بوده و به دلیل قدمتی که دارد خانه ها و آثار قدیمی بسیاری در آن دیده می شوند. علاوه بر آن شهر کاشان طراوت و زیبایی طبیعی خاصی دارد که آن را بسیار جذاب و تماشایی می کند. اقامتگاه سنتی کاشانه روشن کاشان در این شهر قرار گرفته و با بافت سنتی و تاریخی که دارد محلی بسیار زیبا را برای اقامت مسافران شهر کاشان فراهم می کند. ساختمان این هتل مربوط به معماری زمان پهلوی است که در سال ۱۳۹۸ مرمت شده و فضایی بسیار دلنشین و آرامش بخش را برای مهمانان خود فراهم می کند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای کاشان در این اقامتگاه جذاب سکونت داشته باشید و لحظات فوق العاده ای را تجربه کنید.

امکانات اقامتگاه سنتی کاشانه روشن کاشان


اقامتگاه سنتی کاشانه روشن کاشان در منطقه ای از شهر قرار گرفته که به بسیاری از نقاط گردشگری شهر اشراف دارد. در اطراف این اقامتگاه آثار تاریخی معروفی نظیر بازار سنتی، حمام و باغ فین، خانه بروجردی ها، خانه طباطبایی ها، امامزاده سلطان امیر احمد و مسجد آقا بزرگ قرار گرفته اند که هرکدام از آن ها زیبایی های مخصوص به خود را دارند.
فضای سنتی و به خصوصی که در طراحی اقامتگاه به کار رفته است حس نوستالژیک بسیار زیبایی دارد که خاطره های قدیمی خانه مادربزرگ یا دورهمی های شبانه را یادآوری می کنند.
در این اقامتگاه واحدهایی وجود دارند که به جای تخت دارای سیستم کف خواب هستند و حمام و سرویس بهداشتی مشترکی دارند، که در صورت تمایل می توانید برای بازگشت به گذشته و مرور خاطرات زیبایی که قبلا داشتید از آن ها استفاده کنید. محوطه اقامتگاه دارای یک حوض بزرگ است که اطراف آن با گلدان های شمعدانی زیبا تزئین شده است و حس بسیار خوبی را به مهمانان منتقل می کند. همچنین اقامتگاه مجهز به امکاناتی مانند سیستم اعلام حریق و سیستم تهویه مطبوع است که اقامتی سرشار از امنیت و راحتی را به مهمانان خود هدیه می کند.

خدمات اقامتگاه سنتی کاشانه روشن کاشان


خدمات فراوانی در اقامتگاه سنتی کاشانه روشن کاشان وجود دارند که نسبت به هزینه آن بسیار مقرون به صرفه هستند. پرسنل مجرب این اقامتگاه رفتار بسیار صمیمانه ای با مسافران دارند که همین مسئله اقامت را برای مهمانان دلچسب تر و لذت بخش تر می کند. پذیرش اقامتگاه به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. از خدمات ویژه اقامتگاه می توان به خدمات خانه داری آن اشاره کرد که خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی راحت می کند. همچنین اقامتگاه داری خدمات تور است و این امکان را برای مسافران فراهم می کند تا به راحتی و بدون دغدغه از تمام نقاط گردشگری شهر بازدید کنند و سفری به یادماندنی را در تاریخچه خاطرات شیرین خود به ثبت برسانند. علاوه بر آن اقامتگاه داری یک چایخانه سنتی است که محیطی زیبا و سرشار از آرامش را برای استراحت مسافران فراهم می کند. از دیگر خدمات اقامتگاه می توان به فتوکوپی، فکس، پرینتر، اینترنت رایگان و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی اقامتگاه سنتی کاشانه روشن کاشان در طبقات همکف و زیرزمین پراکنده شده اند که هرکدام حال و هوای سنتی مخصوص به خودشان را دارند. این اقامتگاه دارای ۹ اتاق است که درمجموع ظرفیت تخت های آن به ۱۸ تخت می رسد. انواع واحدهای اقامتگاه شامل اتاق یک تخته با سرویس، اتاق دوتخته با سرویس، اتاق سه تخته با سرویس، اتاق سه تخته با سرویس اختصاصی و اتاق چهارتخته شاه نشین است که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. از امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی اقامتگاه سنتی کاشانه روشن کاشان می توان به کمد لباس، رخت آویز، مینی بار، روم سرویس، یخچال، صندوق امانات، مبلمان، چای ساز، حمام، لوازم بهداشتی و... اشاره کرد.

فاصله اقامتگاه سنتی کاشانه روشن کاشان تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا بازار سنتی کاشان: ۴۵۰ متر
فاصله تا مسجد آقا بزرگ: ۵۰۰ متر
فاصله تا خانه عباسیان: ۸۰۰ متر
فاصله تا امامزاده سلطان امیر محمد: ۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است