search
menu

هتل آپارتمان کوثر کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان کوثر کاشان
امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل آپارتمان کوثر کاشان


هتل آپارتمان کوثر کاشان از هتل ‌های با سابقه در شهر گلاب و خانه های سنتی، کاشان، است. این هتل برای اولین بار در سال ۱۳۷۰ در بلوار قطب راوندی کاشان افتتاح شد و پس از نزدیک بیست سال فعالیت در عرصه هتلداری، در سال ۱۳۹۵ برای افزایش کیفیت خدمات و امکانات خود تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت؛ اما در طی این بازسازی ها به جز افزایش امکانات و برخی نوسازی ها تغییر چندانی در معماری هتل ایجاد نشد و بیشتر تلاش بر این بود تا سبک معماری ایرانی هتل حفظ شود.
با اینکه در هر کوچه پس کوچه ای از کاشان می توان جاذبه و خانه سنتی برای بازدید پیدا کرد اما با این حال نزدیکی به مراکز گردشگری اصلی ترین عامل انتخاب یک هتل برای گردشگران است. اگر جزو آن دسته از مسافرانی هستید که به دلیل پیدا نکردن هتل مناسب نتوانستید بلیط هواپیما خود را رزرو کنید بد نیست نگاهی به امکانات و خدمات هتل آپارتمان کوثر داشته باشید. گذشته از امکانات و خدمات، سابقه طولانی که این هتل در عرصه هتلداری داشته می تواند خیالتان را از بابت مهمان نوازی مسئولان و کادر هتل راحت کند. اقامت در این هتل به ویژه برای مسافرانی که به دنبال کیفیت و خدمات مناسب با هزینه ای معقول هستند پیشنهاد می شود.

امکانات اتاق های هتل


این هتل آپارتمان سیزده اتاق دارد که به اتاق های دو خوابه چهار نفره، سه خوابه شش نفره و چهار خوابه هشت نفره تقسیم‌ می شوند. تمامی اتاق ها مبله و دارای امکاناتی مانند میز تحریر، درآور، یخچال، رخت آویز و کمد لباس هستند. اگر جزوه چای خور هایی هستید که دقیقه ای از زندگی تان بدون چای نمی گذرد قطعاً به دنبال کتری و قوری در اتاق هستید، خب جای خیلی دوری نروید چون کتری و قوری را در همه اتاق های هتل آپارتمان کوثر کاشان پیدا خواهید کرد. علاوه بر چه چیز قوری همه اتاق های هتل آپارتمان کوثر امکان پخت و پز دارند و شما می توانید غذای مورد علاقه خود را به روش خود طبخ کنید.
با اینکه احتمال می رود جاذبه های کاشان مجال استراحت در اتاق را به گردشگران ندهد با این حال برای اینکه مهمانان حوصله شان داخل اتاق سر نرود تلویزیون ال ای دی با شبکه های استانی در هر واحد اقامتی قرار داده شده است و از طرف دیگر مهمانان امکان اتصال و دسترسی به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت هرچند که حجم معینی برای استفاده از اینترنت تعیین شده است. برخی از واحدهای اقامتی هتل آپارتمان کوثر دارای سرویس بهداشتی ایرانی و برخی دیگر دارای سرویس فرنگی هستند و اگر این مسئله برایتان اهمیت دارد بد نیست هنگام رزرو هتل به آن تاکید داشته باشید. دوش، صابون، شامپو، حوله، دمپایی، بالکن (در برخی واحدها)، کمد لباس و سیستم تهویه مطبوع از دیگر امکانات داخل اتاق های هتل کوثر هستند.
اگر مایل به سفر به کاشان هستید، پیشنهاد می‌کنیم نوشتار راهنمای سفر به کاشان را مطالعه کنید.

امکانات و خدمات هتل


یکی از امکانات خوب هتل فضای سبز آن است که درست وقتی آفتاب کاشان در اوج خود قرار دارد هوای خنکی را نصیب مهمانان هتل می کند. اگر قید خرید بلیط هواپیما چارتر و سفرهای هوایی را زده و ترجیح داده اید با خودرو شخصی به صورت زمینی سفر کنید خطر پیدا کردن جای پارک آن هم در کاشان برایتان دغدغه بزرگی خواهد بود اما نگران نباشید این هتل پارکینگ رو باز رایگان برای مهمانان خود در نظر گرفته است که ظرفیت ۳۰ خودرو را دارد. هتل آپارتمان کوثر صندوق اماناتی را برای نگهداری وسیله های ارزشمند مهمانان در نظر گرفته است.
اگر به دلیل کار اداری خود نیاز به پرینتر، دستگاه فکس یا فتوکپی داشتید نگران نباشید در خود هتل می توانید به این دستگاه ها دسترسی پیدا کنید. خدمات خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته، روزنامه، آسانسور، لابی و نمازخانه از دیگر امکانات و خدمات هتل آپارتمان کوثر کاشان هستند.

فاصله هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا تیمچه امین الدوله: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار تاریخی کاشان: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی طباطبایی: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی عباسیان: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی بروجردی ها: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و مدرسه آقا بزرگ: ۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است