search
menu

هتل سهروردی اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سهروردی اصفهان
اماکن نزدیک هتل سهروردی اصفهان

درباره هتل سهروردی اصفهان


هتل سهروردی اصفهان یکی از هتل های سنتی و زیبای شهر تاریخی اصفهان است که در بهترین موقعیت مکانی و در نزدیکی جاذبه های تاریخی شهر دیدنی اصفهان قرار گرفته است. این هتل از چنان جلوه زیبایی برخوردار است که هر گردشگری را در همان نگاه اول مات و مبهوت خود می کند. از معماری تماشایی بنای آن گرفته تا طراحی و دکور زیبا و سنتی محوطه حیاط و واحدهای اقامتی آن، هتل سنتی سهروردی اصفهان ضیافتی است دل فریب برای چشمان زیباپسندان و شیفتگان هنر و فرهنگ ایران زمین.
درب هایی چوبی، پنجره هایی مشبک و رنگارنگ، تخت های راحتی خاطره انگیز، جمیع اجزای زیبایی در هتل سهروردی اصفهان گردهم آمده‌اند تا گردشگران را شیفته و مفتون خود کنند. شب نشینی و تماشای حیاط دلباز و زیبای هتل سنتی سهروردی اصفهان با آن گلدان های رنگارنگ و زیبایی که حوض مستطیلی شکل حیاط را احاطه کرده‌اند‌ و آب زلال فواره های دیدنی آن را تا جاری شدن بر حوض نیلگون مربعی شکلی که در انتهای حیاط واقع شده است، همراهی می کنند، لذتی است وصف‌ناپذیر؛ لذتی که سفر به شهر تاریخی اصفهان و اقامت در این مکان را به تجربه ای خاطره انگیز و فراموش نشدنی مبدل خواهد ساخت.
با وجود اینکه هتل سهروردی اصفهان هتلی سنتی است اما از تمام تجهیزات هتل های چندستاره مدرن برخوردار است. از سیستم گرمایشی مدرن گرفته تا پارکینگی مطمئن و مسقف، هتل سنتی سهروردی اصفهان با امکانات متنوع خود قادر است نیاز هر گردشگری را در طول اقامت در این هتل برطرف سازد. گفتنی است که هتل سهروردی اصفهان از رستورانی بهره‌مند است که با غذاهای لذیذ سنتی و محلی خود توانسته نام و آوازه‌ای برای خود دست و پا کند و مورد تحسین و تمجید بسیاری از گردشگران قرار گیرد. از دیگر امکانات هتل سنتی سهروردی اصفهان می‌توان به کافی‌شاپ، کتابخانه، تهویه مطبوع، رستوران فضای باز و سنتی و سالن جشن و عروسی اشاره کرد.
در مورد واحدهای اقامتی هتل سهروردی اصفهان باید گفت که این هتل از ۱۰ باب اتاق شیک و سنتی تشکیل شده است. نکته جالب در مورد هر یک از این اتاق‌ها این است که هر کدام از آن‌ها به اسم یکی از مشاهیر ایران (خواجه نصیر، حافظ، مولوی، فردوسی، سعدی، سهروردی، ابن سینا و ملاصدرا) نامگذاری شده‌اند. گفتنی است که کلیه واحدهای اقامتی هتل سهروردی اصفهان از امکاناتی نظیر تخت خواب، یخچال، حمام، توالت فرنگی، اسپیلت و غیره برخوردار بوده و به اینترنت پرسرعت وای فای مجهز شده‌اند.
از دیگر مزایای هتل سنتی سهروردی اصفهان، قرار گرفتن در موقعیت مکانی بسیار مطلوب است. فاصله اندک هتل سهروردی اصفهان با جاذبه هایی نظیر بازارچه تاریخی و مسجد قاجاری اصفهان سبب شده است که دسترسی به این اماکن در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با صرف کم‌ترین هزینه صورت گیرد. در آخر و با توجه به موارد ذکر شده باید گفت که هتل سنتی سهروردی اصفهان با داشتن قدمت تاریخی بالا، فضایی دلنشین و زیبا، امکانات فراوان و موقعیت مکانی بسیار مناسب، از جمله گزینه های بسیار خوب اقامت در شهر تاریخی اصفهان بشمار می رود. اگر تمایل دارید در هتلی اصیل با شناسنامه تاریخی ارزشمند اقامت کنید، حتما هتل سنتی سهروردی اصفهان را در نظر داشته باشید.

اماکن نزدیک هتل سهروردی اصفهان


فاصله تا کاخ چهل ستون: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ هشت بهشت: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا چهارباغ عباسی: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد امام اصفهان: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا سی و سه پل: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان نقش جهان: ۴ کیلومتر
فاصله تا پل خواجو: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ گلهای اصفهان:۷ کیلومتر


امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است