search
menu

هتل سرای اردیبهشت اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سرای اردیبهشت
امکانات کلی هتل سرای اردیبهشت
اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل سرای اردیبهشت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل سرای اردیبهشت


هتل سرای اردیبهشت یک هتل سنتی است که در غرب شهر اصفهان قرار دارد. وقتی بحث انتخاب هتل به میان می‌آید، معیارهای متفاوتی در نظر گرفته می‌شود که بنا به سلیقه افراد مختلف، متفاوت است. بعضی از افراد برای ایجاد تنوع و دور شدن از فضای شهری تمایل بیشتری به انتخاب فضاهای سنتی دارند. هتل های دارای محیط های قدیمی با ایجاد یک حس نوستالژی و یادآوری خانه های مادربزرگ، آرامشی نسبی برای مهمانان ایجاد می‌کنند. اصفهان به دلیل بافت تاریخی منحصر به فردی که دارد پر است از خانه های قدیمی که تبدیل به هتل شده‌اند. هتل سرای اردیبهشت یکی از این گزینه ها است که قدمتی ۸۰ ساله دارد و در سال ۱۳۹۶ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. این هتل قدیمی دارای ۱۶ واحد اقامتی است و قابلیت پذیرایی از ۶۰ مهمان را داراست. سرای اردیبهشت با نزدیکی به جاذبه های اصفهان از گزینه های مناسب برای اقامت محسوب می‌شود. چنانچه قصد سفر به اصفهان و بازدید از جاهای دیدنی اصفهان دارید، خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت یکی از بهترین گزینه ها است.

امکانات کلی هتل سرای اردیبهشت


هتل سرای اردیبهشت به منظور ایجاد یک محیط آرام و راحت، امکانات و خدمات مناسبی برای مهمانان فراهم کرده است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به لابی، نمازخانه، آژانس مسافرتی، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق تلفن، کپسول آتشنشانی، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل، گشت نیم روزی، حوض آب، خدمات برای معلولین، سیستم تهویه مطبوع و شبکه پخش فیلم اشاره کرد. از خدماتی که برای مهمانان در نظر گرفته شده است می‌توان خدمات تور، بیدار باش، خانه داری و لاندری را مثال زد. کارکنان این هتل با مهمان نوازی و حس مسئولیت ویژه‌ای، در جهت ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی برای مهمانان تلاش می‌کنند.

اتاق های هتل و امکانات آنها


اتاق های هتل سرای اردیبهشت دارای طراحی ساده و سنتی هستند. این هتل دارای اتاق های متنوعی است و مهمانان می‌توانند با توجه به تعداد همسفران، اقدام به رزرو اتاق نمایند. اتاق یک تخته، دو تخته تویین، سه تخته، کانکت چهار تخته و کانکت پنج تخته از جمله اتاق های این هتل هستند. ناگفته نماند اتاق ها قابلیت سرویس دهی به نفر اضافه ندارند. بعضی از واحدها فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و مهمانان باید از حمام و سرویس مشترک در لابی و راهرو استفاده کنند. بعضی از واحدها دارای بالکن هستند. از امکانات داخل اتاق ها می‌توان به مینی بار، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، رخت آویز، کمد لباس، دمپایی، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، سیستم سرمایشی و کرسی اشاره کرد. لازم به ذکر است اقامت کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان، ۳ الی ۸ سال نیم بها و بالای ۸ سال تمام بها محسوب می‌شود.

رستوران هتل


برای صرف صبحانه، ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل تشریف ببرید. ساعت کاری صبحانه ۸ الی ۱۰ صبح، ناهار ۱۲٫۳ الی ۱۴ و شام ۲۰ الی ۲۳ است. رستوران در طبقه دوم قرار گرفته و قابلیت پذیرش از ۵۰ مهمان را دارد. گلچینی از غذاهای ایرانی و فرنگی در رستوران سرو می‌شود. یک کافه دنج هم در بام هتل قرار دارد که با چشم انداز بی‌نظیرش محیطی ایده‌آل برای استراحت و گفتگو با دوستان است. انواع نوشیدنی های سرد، دمنوش های گیاهی و شیرینی های خوشمزه در کافی شاپ پیدا می‌شود.

فاصله هتل سرای اردیبهشت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا کاخ هشت بهشت: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل تا سی و سه پل: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان نقش جهان: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کلیسای وانک: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان امام علی: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پل خواجو: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است