search
menu

هتل سعدی اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سعدی اصفهان
امکانات عمومی هتل سعدی اصفهان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سعدی اصفهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل سعدی اصفهان


هتل سعدی از هتل های یک ستاره و قدیمی در شهر اصفهان است که ‏از سال ۱۳۲۳ فعالیت خود را آغاز کرده است، در ادامه فعالیت خود برای ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۳۸۵ مورد بازسازی کامل قرار گرفت. از مزایای اصلی این هتل دسترسی آسان به مراکز تاریخی مانند رودخانه زاینده رود و سی وسه پل، مدرسه چهارباغ، بازار سنتی هنر، کاخ هشت ‏بهشت است. هتل سعدی دارای یک طبقه و ۱۳ باب اتاق است که با ظرفیت ۳۳ نفر اقامتی بی نظیر و به یاد ماندنی فراهم می کند. پرسنل مجرب و خوش برخورد هتل نیز آماده میزبانی از میهمانان گرامی هستند و به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات رفاهی به مسافران هستند.

امکانات عمومی هتل سعدی اصفهان


موقعیت مکانی هتل سعدی اصفهان به گونه ای مناسب است که به بناهای تاریخی مهم شهر اصفهان دسترسی آسانی دارد. هتل سعدی همواره در طول سال مملو از مسافر می شود و جزو هتل هایی است که مورد توجه گردشگران قرار می گیرد، به طوری که مسافران در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می کنند. در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و در لابی این هتل امکاناتی نظیر اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون، مبلمان وجود دارد. متاسفانه هتل سعدی فاقد پارکینگ بوده و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، باید از کوچه و خیابان اطراف هتل برای پارک خودروهایشان استفاده کنند. قابل توجه مسافران محترم هتل سعدی لازم به ذکر است که این هتل فاقد آسانسور بوده و باید از پله ها بالا بروید. همچنین براساس قوانین هتل سعدی اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل سعدی اصفهان دارای چیدمان زیبایی هستند که به مکان اقامتی راحت و دنج و مقرون به صرفه در منطقه زیبا و شلوغ اصفهان تبدیل شده است. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوتخته، اتاق دوتخته فاقد سرویس بهداشتی و حمام، اتاق سه تخته و اتاق سه تخته فاقد سرویس بهداشتی و حمام، اتاق چهارتخته. همان طور که اشاره شد برخی از اتاق ها فاقد حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی هستند و در صورت اقامت در این اتاق ها باید از سرویس بهداشتی و حمام عمومی موجود در راهرو و لابی استفاده شود. مورد جالب توجه در رابطه با اتاق های این هتل اینست که همگی در یک طبقه قرار دارند و کف اتاق ها سرامیک و موکت بوده و تختخواب های استاندارد قرار داده شده است، همچنین همه اتاق ها دارای ظرفیت اضافی هستند. از امکانات داخل اتاق های هتل سعدی می توان به حمام اختصاصی با دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله و سشوار اشاره کرد. در داخل اتاق ها امکانات رفاهی نظیر کمدلباس، تلویزیون، روم سرویس، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی وجود دارد.

رستوران هتل


رستوران هتل سعدی با ظرفیت ۶۵ نفری آماده استقبال از مسافران این هتل است و انواع غذاهای ایرانی و محلی ارائه می دهد ولی اگر تمایلی به سرو غذا در این هتل نداشته باشید، در چند قدمی هتل می توانید به رستوران معروف شهرزاد سر بزنید. همچنین رستوران شهرزاد و رستوران لیمون از رستوران های نزدیک به هتل سعدی اصفهان هستند که در عرض ۲ دقیقه پیاده روی دسترسی خواهید داشت. در کافی شاپ هتل سعدی نیز انواع نوشیدنی سرد و گرم، دسر و کیک سرو می شوند که از طعمشان سیر نخواهید شد. اگر به قصد سفرکاری عازم اصفهان شوید، با اقامت در این هتل می توانید قرارهای کاری تان را در کافی شاپ این مجموعه برگزار کنید. لازم به ذکر است با اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان سرو می شود ولی برای وعده های دیگر نیازمند پرداخت هزینه جداگانه هستید.

فاصله هتل سعدی اصفهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ هشت بهشت: ۷۰۰ متر
فاصله تا سی و سه پل: ۹۵۰ متر
فاصله تا چهل ستون: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا عمارت عالی قاپو: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه موسیقی اصفهان: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه سوکیاس: ۴ کیلومتر
فاصله تا منارجنبان اصفهان: ۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است