search
menu

هتل پرشیا اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پرشیا اصفهان
امکانات هتل پرشیا اصفهان
خدمات هتل پرشیا اصفهان
واحدهای اقامتی هتل پرشیا اصفهان
امکانات واحدهای اقامتی هتل پرشیا اصفهان
موقعیت مکانی هتل پرشیا اصفهان
اماکن دیدنی نزدیک به هتل پرشیا اصفهان

درباره هتل پرشیا اصفهان


هتل پرشیا اصفهان (Persia Hotel) اقامتگاهی است سه طبقه دارای ۲۷ واحد اقامتی و ۶۲ تخت خواب که در خیابان چهار باغ اصفهان واقع در چهار راه تختی قرار گرفته و از سال ۱۳۷۱ تاکنون به فعالیت و میزبانی از خریداران بلیط هواپیما اصفهان و گردشگران مشغول است.

امکانات هتل پرشیا اصفهان


از آنجایی که هتل پرشیا اصفهان از اقامتگاه های اقتصادی اصفهان محسوب می شود، نباید امکانات آن را با هتل هایی چند ستاره مقایسه کرد. البته این بدان معنا نیست که این هتل عاری از امکانات رفاهی است، بلکه هتل پرشیا اصفهان قادر است حداقل امکانات اقامتی و مورد نیاز گردشگران و خریداران بلیط هواپیما اصفهان را در طول مدت اقامت در این مکان فراهم آورد. ممکن است نبود برخی امکاناتی نظیر رستوران و پارکینگ در این هتل احساس گردد، اما وجود این معایب به لطف قرار گرفتن این هتل در قلب اصفهان و امکان دسترسی میهمانان به پارکینگ های مسقف و بهترین رستوران های اصفهان، قابل چشم پوشی است. اما وجود امکاناتی نظیر نمازخانه، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، دستگاه فتوکپی، فکس و پرینتر در این هتل موجب گردیده که نیازهای اصلی میهمانان هتل در طول اقامت در این مکان رفع گردیده و رضایت حداکثری میهمانان جلب گردد. خوب است بدانید که این هتل برای رفاه حال میهمانان خود اقدام به تعبیه مکانی برای نگهداری از اشیاء قیمتی میهمانان خود کرده تا خیال آن ها بابت رها ساختن وسایل گرانقیمت خود در هتل آسوده گردد.

خدمات هتل پرشیا اصفهان


هتل پرشیا اصفهان در زمینه ارائه خدماتی باکیفیت به گردشگران چنان خوب ظاهر شده و درخشیده که این بخش به نقطه قوت این هتل مبدل گریده است. از پذیرش شبانه روزی گرفته تا خرید بلیط هواپیما و خانه داری، کلیه خدمات رفاهی برای آسایش و آرامش میهمانان در این هتل به گردشگران ارائه می شود تا هیچ نیازی در این زمینه احساس نگردد. خدمات خشکشویی با درخواست میهمانان در هر ساعت از روز در این هتل صورت خواهد گرفت تا رضایت حداکثری میهمانان هتل جلب گردد. همچنین اینترنت پرسرعت وایفای نیز از همان بدو ورود در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت تا گردشگران از لذت گشت و گذار در فضای مجازی در طول اقامت در این هتل محروم نمانند.

واحدهای اقامتی هتل پرشیا اصفهان


وجود ۲۷ واحد اقامتی در طرح های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته به خوبی نیاز میهمانان هتل و خریداران بلیط هواپیما اصفهان را برطرف کرده و اقامتی بی دغدغه را در مکانی مقرون بصرفه تضمین کرده است. در مورد واحدهای اقامتی هتل باید گفت که هر واحد از فضایی دلباز بهره مند بوده و با اسباب و وسایل شیک و تمیزی دکور شده است.

امکانات واحدهای اقامتی هتل پرشیا اصفهان


هر یک از واحدهای اقامتی هتل پرشیا اصفهان با کلیه تجهیزات اقامتی نظیر یخچال، تلویزیون، رخت آویز، کمدلباس، سرویس بهداشتی ایرانی و تلفن تزیین و به سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب و اطفاء حریق مجهز شده است. لوازم بهداشتی و استحمام نظیر صابون، شامپو و حوله در تک تک واحدهای اقامتی گنجانده شده تا نیاز میهمانان از بابت حمل وسایل بهداشتی و استحمام در چمدان خود رفع گردد.

موقعیت مکانی هتل پرشیا اصفهان


از آنجایی که هتل پرشیا اصفهان در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری اصفهان نظیر پل خواجو، سی و سه پل، کاخ چهل ستون و عمارت عالی قاپو واقع شده، امکان دسترسی گردشگرانی که برای بازدید از این اماکن دیدنی، بلیط هواپیما سفرمارکت را خریداری می کنند، به این اماکن میسر گردیده است. همچنین قرارگیری ایستگاه اتوبوس در نزدیکی هتل موجب شده که میهمانان هتل به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشند و به سرعت و با کمترین هزینه به جای جای شهر دیدنی اصفهان سفر کنند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پرشیا اصفهان


فاصله هتل تا ورزشگاه تختی اصفهان: ۲۳۰ متر
فاصله هتل تا کاخ چهل ستون: ‌۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ هشت بهشت:۱.۳ متر
فاصله هتل تا عمارت عالی قاپو: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان نقش جهان: ۱.۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است