search
menu

هتل پارس اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارس اصفهان
امکانات هتل پارس اصفهان
خدمات هتل پارس اصفهان
واحدهای اقامتی هتل پارس اصفهان
امکانات واحدهای اقامتی هتل پارس اصفهان
موقعیت مکانی هتل پارس اصفهان
اماکن دیدنی نزدیک هتل پارس اصفهان

درباره هتل پارس اصفهان


هتل پارس اصفهان (Pars Hotel Isfahan) از گزینه های اقامتی اقتصادی شهر تاریخی اصفهان است که در مکانی بسیار مناسب واقع در خیابان چهار باغ عباسی و در نزدیکی برخی از برترین جاذبه های گردشگری اصفهان واقع شده است. این هتل یک ستاره که بیش از ۷۰ سال سابقه دارد، از امکاناتی قابل قبول برخوردار بوده و با ارائه خدماتی باکیفیت توانسته است در طول این سال ها، رضایت حداکثری گردشگران را جلب کرده و به شایستگی از خریداران بلیط هواپیما اصفهان میزبانی کند.

امکانات هتل پارس اصفهان


نرخ اقامتی مقرون بصرفه این هتل موجب شده که انتظارات از این اقامتگاه تا حدود زیادی کاهش یابد و نداشتن امکاناتی نظیر رستوران و پارکینگ در هتل پارس اصفهان چندان به چشم نیاید. گرچه هتل پارس اصفهان سالن غذاخوری و رستوران ندارد، اما این هتل از کافی شاپی دنج و دلنشین برخوردار بوده که با نوشیدنی های گوارا و دسرها و بستنی های رنگارنگ و لذیذ خود قادر است در تمام مدت روز به میهمانان هتل خدمات رسانی کند. امکاناتی از قبیل فکس، پرینتر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی (در لابی)، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش و کپسول آتش نشانی در این هتل تعبیه شده تا در صورت نیاز مورد استفاده میهمانان قرار گیرد. همچنین کارکنان هتل اتاقی را به نگهداری از چمدان های میهمانان اختصاص دادند تا میهمانانی که زودتر از وقت تحویل اتاق به هتل مراجعه می کنند، قادر باشند با رها کردن چمدان های خود در مکانی امن با خیالی آسوده به گشت و گذار در شهر بپردازند.

خدمات هتل پارس اصفهان


نقطه تمایز هتل پارس اصفهان با دیگر هتل های هم سطح، ارائه خدماتی باکیفیت و رضایت بخش است. این هتل با داشتن کارکنانی مجرب و کارآزموده قادر است کلیه نیازهای میهمانان را در طول اقامت در این مکان برآورده سازد و آن ها را در تجربه اقامتی خاطره انگیز و بیادماندنی یاری کند. محدوده وسیعی از خدمات رفاهی از خانه داری و تهیه بلیط هواپیما گرفته تا پذیرش شبانه روزی، صرافی و روم سرویس در این هتل با بالاترین کیفیت به میهمانان ارائه می گردد تا لذت اقامت در اصفهان تا مدت ها در یاد و خاطر میهمانان و خریداران بلیت هواپیما باقی بماند.

واحدهای اقامتی هتل پارس اصفهان


چه به اتاقی یک تخته نیاز داشته باشید، و چه به اتاقی سه تخته، گزینه اقامتی مناسب خود را در هتل پارس اصفهان خواهید یافت. البته باید گفت که تعدد و تنوع واحدهای اقامتی چندان در این هتل بالا نیست، اما معماری و چیدمان آن ها به گونه ای صورت گرفته که مطابق با سلیقه اکثریت افراد باشد. کلیه واحدهای اقامتی این مکان از فضایی بسیار دلباز و نورگیر برخوردار بوده و با اسباب و وسایل مجلل و شیک تزئین گشته اند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل پارس اصفهان


وجود وسایل و تجهیزات رفاهی نظیر صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، مبلمانی شیک، میز و صندلی، تخت خواب هایی راحت، آباژور، کمدلباس، رخت آویز، پاورسوئیچ و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اقامتی بسیار آسوده و بی دغدغه را در این هتل تضمین کرده و حس حضور در خانه را به میهمانان هتل منتقل می کنند. ناگفته نماند که هر یک از واحدهای اقامتی با استانداردهای ایمنی جهانی طراحی شده و به سیستم های پیشرفته ای نظیر سیستم اعلام حریق مجهز گشته است.

موقعیت مکانی هتل پارس اصفهان


به لطف قرار گرفتن هتل در بطن شهر اصفهان و خیابان چهارباغ عباسی، امکان دسترسی میهمانان هتل به اماکن دیدنی اصفهان نظیر عمارت هشت بهشت، عمارت عالی قاپو، سی و سه پل، پل خواجو و کاخ چهل ستون در اندک زمان و با اندک هزینه ای امکان پذیر گشته است.

اماکن دیدنی نزدیک هتل پارس اصفهان


فاصله هتل تا کاخ هشت بهشت: ۳۵۰ متر
فاصله هتل تا سی و سه پل:‌ ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ چهل ستون:‌ ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان نقش جهان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد شیخ لطف الله: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است