search
menu

هتل مروارید اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مروارید اصفهان
امکانات عمومی هتل مروارید اصفهان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مروارید اصفهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل مروارید اصفهان


هتل یک ستاره مروارید اصفهان در سال ۱۳۸۵ در شهر اصفهان افتتاح گردید و برای ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. این مجموعه دارای ۳ طبقه و ۱۰ باب اتاق است و از مزایای مثبت این مجموعه می توان به دسترسی آسان به اماکن تفریحی و تاریخی مانند میدان نقش جهان، مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله، عمارت عالی قاپو و بازار قیصریه، باغ موزه چهلستون، موزه های هنرهای معاصر و تاریخ طبیعی و کاخ هشت بهشت اشاره کرد. پرسنل این هتل بسیار مجرب و آموزش دیده بوده و در تمامی فصل های سال آماده میزبانی از میهمانان سراسر کشور هستند. شکل ظاهری و نمای ساختمان قدیمی شده است، به همین دلیل جزو آثار تاریخی در این شهر به شمار می رود، بنابراین اقامت در این هتل برای سفرهای تفریحی و تجاری گزینه مناسبی است.

امکانات عمومی هتل مروارید اصفهان


هتل مروارید به عنوان هتل اقتصادی در شهر اصفهان شناخته می شود و از جمله مهم ترین امکانات ارائه شده در این هتل عبارتند از پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت محدود و غیررایگان در لابی، روم سرویس و رستوران. برای دسترسی به اتاق ها در طبقات مختلف می توانید از آسانسور بهره مند شوید. همچنین در ورودی هتل نیز دستگاه واکس کفش قرار داده شده است. برای نگهداری وسایل هایتان می توانید به اتاق چمدان موجود در لابی مراجعه کنید.
لازم به ذکر است طبق قوانین هتلداری اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. از جمله خدمات ارائه شده در لابی هتل می توان به خدمات تهیه بلیط و ترانسفر گشت و گذار به جاذبه های گردشگری اشاره کرد که با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. اگر جزو مسافرانی هستید که مشکلات جسمانی دارید یا به وسیله ویلچر حرکت می کنید، بهتر است در جریان باشید که در هتل مروارید اصفهان امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران با چنین شرایطی فراهم گردیده است. همچنین در صورت نیاز به خدمات خشک‌شویی نیز در این هتل با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرد. توجه داشته باشید که هتل مروارید اصفهان فاقد پارکینگ بوده و در صورت سفر با ماشین شخصی می توانید در خیابان های نزدیک هتل خودرویتان را پارک کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


همان طور که اشاره شد هتل مروارید اصفهان در مرکز شهر واقع شده و با پیاده روی چند دقیقه به میدان نقش جهان خواهید رسید. با اینکه جزو هتل های یک ستاره است اما امکانات رفاهی فراتر از ستاره های خود دارد و به دلیل کم بودن تعداد طبقات و تعداد اتاق مناسب آن دسته از افرادی است که می خواهند محل اقامتشان آرام و به دور از هیاهو باشد. انواع اتاق نیز در این هتل بدین صورت هستند؛ اتاق‌ یک‌ تخته در زیرزمین هتل، اتاق‌ دونفره با تختخواب های دوبل یا توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته و در نهایت سوئیت های پنج تخته مناسب برای خانواده هاست.
مورد جالب توجه اینست که امکان ظرفیت اضافی در هیچ یک از اتاق ها وجود ندارد و در هنگام رزرو بلیط هواپیما و رزرو این هتل به تعداد نفراتتان و تعداد ظرفیت اتاق ها دقت نمایید. با این که اتاق‌ ها کمی کوچک هستند اما چیدمان اتاق ها در Morvarid Hotel به صورت عالی و مرتب هستند و از نظر تمیزی نیز کیفیت خوبی دارند. اتاق‌ های این هتل به نوبه خود مجهز بوده و همگی دارای چیدمان ساده ای هستند که امکانات موجود در داخل اتاق ها عبارتند از تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی. حمام اختصاصی با دوش، لوازم بهداشتی، سرویس‌ بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله و دمپایی هستند.

رستوران هتل


هتل مروارید اصفهان راحتی و آسایش را برای مسافران خود فراهم می کند و بازدید از جاذبه های دیدنی به مراتب آسان تر است. برای صرف وعده های غذایی می توانید به رستوران هتل مراجعه کنید و انواع لذیذ ایرانی و محلی نوش جان کنید.

فاصله هتل مروارید اصفهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان نقش جهان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا عمارت عالی قاپو: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد امام: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ چهلستون: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ هشت بهشت: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه موسیقی اصفهان: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا منارجنبان: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است