search
menu

مهمانپذیر بید اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانپذیر بید اصفهان
امکانات عمومی مهمانپذیر بید اصفهان
اتاق ها و امکانات اتاق های مهمانپذیر
رستوران مهمانپذیر
فاصله مهمانپذیر بید اصفهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره مهمانپذیر بید اصفهان


مهمانپذیر بید اصفهان در محله‌ تاریخی علی‌قلی‌آقای اصفهان واقع شده است و یکی از تازه تاسیس ترین محل های اقامت در شهر اصفهان به شمار می رود که از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. علاوه بر این، مهمانپذیر بید جزو محل های اقامت مقرون به صرفه در شهر اصفهان است. با اینکه مدت زمان اندکی از افتتاح این مهمانپذیر می گذرد، اما نظر مسافران و گردشگران مخصوصا توریست ها را به سوی خود جلب کرده است. این مهمانپذیر دارای دو طبقه و ۸ اتاق است، بنابراین بهتر است رزرو این مهمانپذیر را همزمان با خرید بلیط هواپیما انجام دهید تا خیالتان از بابت محل اقامت در این شهر شلوغ راحت باشد. به دلیل موقعیت مکانی عالی این مهمانپذیر تنها با چند قدم پیاده‌روی به حمام و زورخانه علی‌قلی‌آقا دسترسی خواهید داشت که در میان توریست ها و گردشگران بسیار شهرت دارد. همچنین برای دسترسی به نقاط مختلف شهر نیز می توانید خودتان را به ایستگاه اتوبوس و مترو برسانید و از این طریق به جاهای مختلف شهر بروید.
دسترسی آسان به مراکز تاریخی مانند منارجنبان، سی و سه پل، میدان نقش جهان، پل خواجو امکان پذیر است و همین دلیل سبب گشته تا مسافران زیادی اقامت در این مهمانپذیر را ترجیح دهند. اگر جزو علاقه مندان به خرید سوغاتی و صنایع دستی اصفهان هستید، با خیال راحت می توانید به بازار سنتی اصفهان در ۲ کیلومتری این مهمانپذیر بروید و انواع وسایل را برای خود و دوستانتان تهیه کنید. مهمانپذیر بید اصفهان با قیمت مناسب و امکانات عالی در میان گردشگران طرفداران زیادی دارد، حتی افرادی که به قصد سفرکاری عازم شهر اصفهان شوند، این مهمانپذیر را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می کنند.

امکانات عمومی مهمانپذیر بید اصفهان


در بخش پذیرش مهمانپذیر بید اصفهان به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و پرسنل مجرب و خوش برخورد این مجموعه آماده میزبانی از میهمانان گرامی هستند. از جمله امکانات ارائه شده در مهمانپذیر بید اصفهان می توان به سالن صبحانه، حیاط دلباز، آسانسور، نمازخانه، تلویزیون در لابی، اتاق چمدان، اینترنت رایگان در لابی، سیستم اعلام حریق، صبحانه رایگان اشاره کرد. پارکینگ روباز رایگان نیز در محوطه این مهمانپذیر در اختیار مسافران قرار داده می شود. براساس قوانین این مهمانپذیر بردن حیوانات خانگی به داخل ممنوع است.

اتاق ها و امکانات اتاق های مهمانپذیر


مهمانپذیر بید اصفهان دارای ۶ باب اتاق خصوصی است که عبارتند از اتاق ۱ تخته، اتاق دوتخته، اتاق سه تخته و اتاق ۴ تخته. همچنین ۲ باب اتاق عمومی هشت نفره نیز در این مهمانپذیر وجود دارد که این اتاق های عمومی مخصوص سفرهای گروهی و به همراه تور است که لذت سفر را دوچندان می کند. اتاق یک تخته فاقد پنجره است. لازم به ذکر است که همه اتاق ها مجهز به امکانات استاندارد رفاهی هستند و برای فراهم نمودن اقامتی بی نظیر در تلاش هستند. نکات قابل توجه در رابطه با مهمانپذیر بید اصفهان اینست که برای اتاق های عمومی سرویس های بهداشتی و حمام مشترک وجود دارند. هزینه اقامت برای کودکان تا ۲ سال رایگان، برای کودکان بین ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه به صورت نیم بها و برای افراد بالای ۹ سال نیز به طور کامل دریافت می گردد. سیستم گرمایشی و سرمایشی، کمدلباس، مبلمان، یخچال، تلویزیون جزو امکانات اتاق های این مهمانپذیر هستند. همچنین در داخل اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد که شامل دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله و دمپایی هستند.

رستوران مهمانپذیر


در این مهمانپذیر سالن صبحانه وجود دارد و در صورت اقامت صبحانه به صورت رایگان سرو می شود، اما به دلیل اینکه رستورانی در این مهمانپذیر وجود ندارد، در حوالی آن چندین کافی شاپ و رستوران وجود دارند که در عرض ۴ دقیقه دسترسی خواهید داشت و انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و محلی می توانید سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله مهمانپذیر بید اصفهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام تاریخی علی قلی آقا: ۱۸۰ متر
فاصله تا خانه بخردی اصفهان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای تزئینی (رکیب خانه): ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان نقش جهان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا عمارت عالی قاپو: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه معتمدی اصفهان: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا منارجنبان: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است