search
menu

هتل یلو آران و بیدگل اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل یلو آران و بیدگل کاشان
فاصله هتل یلو اران و بیدگل تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل یلو آران و بیدگل کاشان


هتل یلو از هتل‌های شهر آران و بیدگل در شمال استان اصفهان است و تا دریاچه نمک حدود ۲ ساعت فاصله دارد. ساختمان هتل یلو آران و بیدگل در سال ۱۳۹۷ احداث‌‌شده و دارای ۲۸ واحد اقامتی در ۳ طبقه است. از مزایای این مجموعه هتل آران و بیدگل می توان به دسترسی آسان به شهر کاشان و مناطق گردشگری شهر آران و بیدگل اشاره نمود اگر به فکر صرف غذا هستید، می‌ توانید از رستوران هتل یلو آران و بیدگل استفاده کنید و بهترین غذاهای خوشمزه را شفارش دهید. اگر هم به رستوران دیگری نیاز دارید می‌ توانید در فاصله‌ ۵ دقیقه‌ای از هتل به رستوران دیگری دسترسی داشته باشید. بد نیست بدانید که هتل یلو به کمک شهرداری خوب ابوزیدآباد، کمپینی را در کویر بکر سیازگه به راه انداخته اند که مسافران هتل یلو می توانند علاوه بر بهرمندی از محیط زیبای هتل شبی را به دور از تمام سازه های بشری در کویری آرام و دلپذیر در زیر آسمان شب بگذرانند و تجربه ای دلپذیر از سفر به هتل یلو را با خود به یادگار ببرند. از جمله کارهایی که می توان با قامت در هتل یلو آران و بیدگل انجام داد می توان به گشت و گذار در کویر:
تورهای بیابانی ایران و سافاری کویری برخی از دورافتاده ترین مناطق این سرزمین جذاب را کشف می کند مناطقی که به ندرت توسط دیگران کاوش می شود و این یک سفر واقعی کشف است.
آسمان نما و ستاره شناسی: دیدن آسمان زیبای کویری در یک محیط آرام و دلپذیر ، به دلیل عدم آلودگی نوری ، بسیاری از ستارگان که در شهرها دور از دسترس هستند در کویر آنقدر به شما نزدیک هستند که گاهی اوقات باران ستاره ها را روی سر خود حس می کنید.
کمپین در کویر بکر سیازگه: کویر سیازگه پهنه‌ای گسترده در دامن ریگزارهای شمال ابوزیدآباد است. مثل هر تکه ی دیگر از کویر ، اوج زیبایی آن در سکوت عمیق، لابه لای تپه های شنی ِ داغ ِ روان اش و چشم اندازهای وسیع و بی نظیرش نهفته است. در سفر به کویر سیازگه می توانید آرامش ِ بودن در کویر و حس راه رفتن بر تپه های شنی را تجربه کنید، اشاره کرد.
جالب است بدانید که تمام کارکنان هتل از اهالی خوب و مهمان نواز روستای زیبای یزدلان می باشد که با گویشی محلی و لباس های زیبای خود از مهمانان پذیرایی می کنند. هدف اصلی هتل یلو بکر نگه داشتن محیط و فضای هتل می باشد و سعی شده است تا با بهره گیری از توانایی های بالای اهالی روستای یزدلان حس خوب مهمان نوازی مردم خون گرم کویر را به مهمانان خود منتقل نماید. از نظر موقعیت جغرافیایی و با‌ کمی رانندگی هتل آران و بیدگل تا مسجد جامع‌ قاضی، بقعه‌ امام‌ زاده محمد هلال و خانه‌ ‌‌باغ تاریخی شاکر حدود ۵۰ دقیقه، کویر و کاروان‌سرای مرنجاب حدود ۹۰ دقیقه و تا جزیره‌ی سرگردان در دریاچه‌ نمک کمی بیش از ۲ ساعت فاصله‌‌دارید.
توضیحات مهم در مورد هتل آران و بیدگل:
اقامت در این هتل شامل ؛ صبحانه بوفه و ناهار و شام با منوی بسته و میوه و چای و‌دمنوش و میان وعده ها می باشد .
کودکان زیر ۳ سال (در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه) رایگان می باشد ۳ تا۸ سال نیم بها (در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه ) می باشد.
سرویس ایرانی در حیاط می‌باشد.

فاصله هتل یلو اران و بیدگل تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا دریاچه نمک: ۲ ساعت
فاصله تا تپه دوره: ۴۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک بزرگ احمد آباد: ۴۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ فین: ۵۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا خانه تاریخی بروجردی ها: ۴۵ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است