search
menu

هتل آپارتمان آرام اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آرام اصفهان
امکانات هتل آپارتمان آرام اصفهان
خدمات هتل آپارتمان آرام اصفهان
واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آرام اصفهان
امکانات واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آرام اصفهان
موقعیت مکانی هتل آپارتمان آرام اصفهان
فاصله هتل آپارتمان آرام اصفهان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان آرام اصفهان


هتل آپارتمان آرام اصفهان (Aram Guesthouse Isfahan) با بیش از یک دهه فعالیت، در زمره اقامتگاه های باسابقه و خوشنام شهر تاریخی اصفهان قرار دارد و مدت هاست که بدلیل ارائه خدماتی رضایت بخش و قابل قبول به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت، به جزء جدانشدنی فهرست برترین هتل آپارتمان های اقتصادی اصفهان برای گردشگرانی که با بودجه اندک به اصفهان سفر می کنند، تبدیل شده است.

امکانات هتل آپارتمان آرام اصفهان


همان طور که پیش تر ذکر گردید، هتل آپارتمان آرام اصفهان اقامتگاهی مقرون بصرفه است و از این رو، نباید انتظار امکانات رفاهی هتل های چند ستاره را از این مکان داشت. با این حال، این مکان عاری از امکانات نبوده و قادر است کلیه نیازهای اولیه و اصلی گردشگران و میهمانان خود را تامین سازد. گفتنی است که این هتل آپارتمان از پارکینگی ایمن برخوردار بوده که نیاز گردشگرانی را که با خودروی شخصی خود به اصفهان سفر می کنند، به یافتن مکانی امن برای پارک خودروی خود رفع می کند. برای نیایش میهمانان نیز، این اقامتگاه نمازخانه مناسبی را در محوطه خود گنجانده تا امکان راز و نیاز گردشگران در مکانی دنج و ساکت فراهم گردد. گرچه این اقامتگاه رستورانی ندارد، اما به لطف موقعیت مکانی مناسب خود، در نزدیکی برخی از برترین رستوران های اصفهان قرار گرفته است و از این بابت جای هیچ نگرانی برای خریداران بلیط هواپیما اصفهان و گردشگران وجود ندارد.

خدمات هتل آپارتمان آرام اصفهان


شعار اصلی این هتل ارائه خدماتی رضایت بخش به میهمانان است و با توجه به نظرات گردشگران باید گفت که هتل آپارتمان آرام اصفهان در تحقق برآورده سازی رضایت میهمانان خود تا حدود زیادی موفق بوده است. رفتار محترمانه و حرفه ای کارکنان مجرب و متعهد این مکان، عدم وجود امکاناتی از قبیل رستوران و آسانسور در این هتل را جبران و اقامتی بیادماندنی و لذت بخش را برای گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت فراهم ساخته است. خدمات خانه داری، کرایه تاکسی، پذیرش شبانه روزی و تهیه بلیط هواپیما در این مکان توسط کارکنانی کارآزموده به میهمانان ارائه خواهد شد تا هیچ کم و کسری در طول اقامت در این هتل آپارتمان برای میهمانان وجود نداشته باشد.

واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آرام اصفهان


هتل آپارتمان آرام اصفهان از ۲۴ واحد اقامتی در دو طبقه تشکیل شده و قادر است طیف مختلفی از گزینه های اقامتی، از اتاق های دو تخته و سه تخته گرفته تا سوئیت های چهار نفره و پنج نفره را در اختیار میهمانان هتل قرار دهد. خوب است بدانید که واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آرام اصفهان در شرایط مناسبی بسر می برند و از فضایی وسیع، طراحی مناسب و رنگ آمیزی دلنواز برخوردار گشته اند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آرام اصفهان


از ویژگی های برجسته هتل آپارتمان ها، ایجاد فضایی برای پخت و پز میهمانان است که در این هتل آپارتمان نیز چنین امکانی به میهمانان عرضه گردیده و جواز طبخ غذا در آشپزخانه ای خصوصی به میهمانان داده شده است. ناگفته نماند که کلیه واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آرام اصفهان با اسباب و وسایلی نظیر مبلمانی شیک، تخت خواب هایی راحت، دراور، رخت آویز و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی چیدمان شده و به تجهیزاتی از قبیل سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب و سیستم اطفاء حریق مجهز گشته است.

موقعیت مکانی هتل آپارتمان آرام اصفهان


از آنجایی که هتل آپارتمان آرام اصفهان در چهار باغ پایین، بین شهدا و خیابان تختی واقع شده است، امکان دسترسی گردشگران به برخی از اماکن دیدنی اصفهان نظیر باغ هشت بهشت، میدان نقش جهان، بازار مسگرها و عمارت عالی قاپو در اندک زمان و با اندک هزینه ای فراهم گشته است.

فاصله هتل آپارتمان آرام اصفهان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ چهل ستون: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار مسگرها: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا بوستان هشت بهشت: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان نقش جهان: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع عباسی: ۲.۱ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است