search
menu

هتل آپارتمان کیان اقلید

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان کیان اقلید
امکانات کلی هتل آپارتمان کیان اقلید
اتاق ها و امکانات اتاق ها
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان کیان اقلید تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان کیان اقلید


هتل آپارتمان کیان اقلید از هتل های تک ستاره استان فارس است که در سال ۱۳۸۶ بنا شد و در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفته است. اقلید در شمال استان فارس واقع شده و به معنی "کلید" است. این شهرستان کاملاً حاصلخیز است و بسیاری از بناهای تاریخی مربوط به دوران پیش از اسلام و بناهای مذهبی مانند چند مسجد جامع، کتیبه و برج را در بر می گیرد. این شهر همچنین به شهر کویری ابرکوه نزدیک است و آن را به شهری در مرز کوه های بلند و کویر تبدیل کرده است. استان فارس به دلیل وجود جاذبه های گردشگری فراوان هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند و این هتل نیز به دلیل نزدیک بودن به جاهای دیدنی اقلید از جمله چشمه محمد رسول الله و چشمه چال بابا شاه از این قاعده مستثنی نیست.
اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به استان فارس و شهرستان اقلید را داشته باشید، Apartment Kian Hotel اقلید با قیمتی مناسب نسبت به خدماتی که ارائه می دهد، مکانی ایده آل برای اقامت به حساب می آید.

امکانات کلی هتل آپارتمان کیان اقلید


این هتل آپارتمان دارای دو طبقه و ۹ واحد اقامتی است. لابی هتل دارای ظرفیت ۱۸ نفر بوده و خدماتی از قبیل اینترنت رایگان، تلویزیون، تلفن و سرویس بهداشتی ایرانی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. رستوران، نماز خانه، خشکشویی، فکس، فتوکپی و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر امکاناتی است که در این هتل ارائه می شود. برای داشتن فکری آسوده می توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و به راحتی به تفریح بپردازید.
برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی، تاکسی سرویس هتل در اختیار شماست. دقت کنید که در این هتل اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۴ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان خواهد بود. برای کودکان ۴ تا ۸ سال نیز هزینه نیم بها دریافت می شود. کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام حریق نیز از بروز حوادث احتمالی جلوگیری می کند. افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند به این نکته توجه کنند اتاق های هتل در طبقات ۱ و ۲ واقع شده و هتل فاقد آسانسور است. ساعت تحویل اتاق در این هتل ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ ظهر است. پرسنل مجرب هتل با اخلاقی خوب و برخوردی عالی آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق ها


هتل آپارتمان کیان دارای اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته تویین، آپارتمان یک خوابه برای سه نفر و آپارتمان یک خوابه برای پنج نفر است. اتاق های دو تخته و آپارتمان پنج نفره دارای ظرفیت برای نفر اضافه نیز هستند. از امکانات اتاق های هتل می توان به تلویزیون ال سی دی، تلفن، مبلمان، یخچال، کولر آبی، شوفاژ، آباژور، دراور و کمد لباس اشاره کرد. واحد ها دارای بالکن، لوازم پخت و پز و چای ساز نیز هستند. همچنین اتاق ها به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام اختصاصی دارای دوش و لوازم بهداشتی مجهز شده اند. امکان سرو صبحانه در اتاق ها نیز فراهم شده است.

رستوران هتل


رستوران هتل آپارتمان کیان در طبقه همکف واقع شده و دارای ظرفیتی برای ۱۳۰ نفر است. این رستوران با انواع غذاهای لذیذ ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان است. صبحانه نیز به صورت رایگان سرو می شود. برای صبحانه می توانید کره، پنیر، مربا، تخم مرغ آب پز، نیمرو، عسل، نان، شیر و چای میل کنید.

فاصله هتل آپارتمان کیان اقلید تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا تفرجگاه محمد رسول الله: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا چشمه چال بابا شاه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه کوروش بزرگ: ۱۵۲ کیلومتر
فاصله تا نقش رستم و نقش رجب: ۱۵۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است