search
menu

هتل زاگرس بروجرد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل زاگرس بروجرد
امکانات رفاهی هتل زاگرس بروجرد
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل زاگرس بروجرد

درباره هتل زاگرس بروجرد


هتل زاگرس بروجرد (Zagros International Hotel) اقامتگاهی چهار ستاره و همه فن حریف در شهر دیدنی بروجرد است که برفراز تپه ای سرسبز و دل انگیز واقع در نزدیکی آبشار مصنوعی و دریاچه تماشایی مجتمع گردشگری چغا قرار گرفته است. این هتل ممتاز و خوش منظره که به اعتقاد بسیاری از خریداران بلیط هواپیما بروجرد، برترین اقامتگاه این خطه از سرزمین کشورمان محسوب می شود، از پرسنلی متعهد و مجرب برخوردار بوده و قادر است امکانات رفاهی متعددی، مطابق با استانداردهای بین المللی را به میهمانان خود عرضه دارد.

امکانات رفاهی هتل زاگرس بروجرد


هتل زاگرس بروجرد در این بخش گوی سبقت را از دیگر رقبا ربوده و به تنهایی در شهر بروجرد پیشتازی می کند. ارائه امکاناتی رفاهی فراوانی از قبیل: پارکینگ رایگان، نمازخانه، فروشگاه، آسانسور، پارک کودک، فضای سبز، خودپرداز، اتاق چمدان، رستوران بام، کافی نت و دستگاه واکس کفش موجب گردیده که هتل زاگرس بروجرد به تنها گزینه اقامتی برای گردشگرانی که امکانات رفاهی برایشان در اولویت قرار دارد، مبدل گردد.
وجود رستورانی باکیفیت با نمایی بسیار تماشایی و منویی سرشار از غذاهای دریایی موجب گردیده که کلیه نیازهای خورد و خوراک خریداران بلیط ارزان هواپیما سفرمارکت در این مکان تامین و سلامتی آن ها با خوردن غذاهایی لذیذ و بهداشتی در طول اقامت در این مکان تضمین گردد. کافی شاپ هتل نیز همانند رستوران آن، چنان خدماتی به میهمانان عرضه داشته که به یکی از دلایل اقامت طولانی مدت میهمانان در این هتل مبدل گردیده است. ناگفته نماند که چایخانه سنتی دنج و دلپذیری نیز در این هتل تعبیه شده تا شیفتگان دمنوش های گیاهی نیز در این مکان دلی از عزا درآوردند و با سفارش طیف وسیعی از دمنوش های تسکین دهنده و گوارا، به تمدد اعصاب در این مکان که هدف اصلی اقامت در هتل زاگرس بروجرد محسوب می شود، دست یابند.

خدمات هتل


مزایای اقامت در هتل زاگرس بروجرد صرفا به بهره مندی از امکانات رفاهی ذکر شده ختم نمی شود، چراکه خدمات ارائه شده توسط پرسنل کارآزموده و مجرب این هتل چنان باکیفیت بوده که سطح رفاه میهمانان این هتل را تا حد و اندازه اقامتگاه های چندستاره و باکیفیت خارجی ارتقا داده و به مزیت اصلی اقامت در هتل زاگرس بروجرد تبدیل شده است. پذیرش شبانه روزی، بیدار باش، باربری، روم سرویس و خشکشویی و لباسشویی در این مکان در تمام ساعات روز برای گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت با بالاترین کیفیت ممکن صورت خواهد پذیرفت تا رضایت حداکثری آن ها در طول اقامت در این هتل جلب گردد.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۳۴ باب واحد اقامتی در سه طبقه هتل زاگرس بروجرد گنجانده شده تا هم دست میهمانان برای انتخاب اتاقی مناسب باز باشد و هم از ازدحام و شلوغی در محوطه هتل اجتناب گردد. طرح های اقامتی متنوع و مختلفی از قبیل: اتاق استاندارد دو تخته دبل و دو تخته توئین، سوئیت های سه نفره و پنج نفره و اتاق های سه نفره و پنج نفره عشایری (کف خواب) به میهمانان هتل ارائه خواهد گشت تا هیچ کمبودی از حیث گزینه های اقامتی در این مکان وجود نداشته باشد. گفتنی است که کلیه واحدهای اقامتی هتل زاگرس بروجرد از امکانات رفاهی نظیر یخچال، تلویزیون، آباژور، مبلمان، رخت آویز و کمد لباس برخوردار بوده و به سیستم تهویه مطبوع و اطفاء حریق مجهز گشته اند.

موقعیت مکانی هتل


لازم است ذکر گردد که هتل زاگرس بروجرد از نظر موقعیت مکانی نیز در شرایطی مطلوب بسر می برد و از طبیعت زیبا و آب و هوای پاکیزه شهر تماشایی بروجرد به خوبی بهره جسته است. قرارگیری در مکانی مناسب موجب شده که دسترسی میهمانان هتل به برخی از جاهای دیدنی بروجرد نظیر پارک جنگلی شهید بهشتی، پارک بانوان و بازار بزرگ بروجرد در اندک زمانی با اندک هزینه ای امکان پذیر گردد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل زاگرس بروجرد


فاصله تا پارک چغا: ۳۵۰ متر
فاصله تا بام بروجرد:‌۱۵۰ متر
فاصله تا پارک جنگلی شهید بهشتی: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک بانوان: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع بروجرد: ۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است