search
menu

هتل قائم بیرجند

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل قائم بیرجند
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل قائم بیرجند

درباره هتل قائم بیرجند


هتل قائم بیرجند (Ghaem Hotel Birjand) از گزینه های اقامتی اقتصادی شهر دیدنی بیرجند است که در مکانی مطلوب واقع در نزدیکی برخی از اماکن دیدنی بیرجند نظیر مسجد شوکتیه و عمارت اکبریه واقع شده است. گرچه این هتل ارزان قیمت بوده و در زمره هتل های یک ستاره بیرجند قرار گرفته است، امکانات رفاهی قابل قبولی، از نمازخانه گرفته تا پارکینگ و رستوران را در محوطه خود جای داده است. نرخ اقامتی منصفانه، بکارگیری از کارکنانی مجرب و خوش برخورد، موقعیت مکانی مناسب و ارائه خدماتی متنوع و باکیفیت از جمله مزایایی است که اقامت در هتل قائم بیرجند را به تجربه ای لذت بخش و بیادماندنی برای خریداران بلیط هواپیما بیرجند مبدل کرده است.

امکانات رفاهی هتل


همانطور که در ابتدا نیز بدان اشاره شد، هتل قائم بیرجند توانسته کلیه امکانات رفاهی مورد نیاز برای اقامتی آسوده و بی دغدغه را برای گردشگرانی که با خرید بلیط ارزان سفرمارکت راهی این شهر دیدنی می شوند، فراهم سازد. برای آسودگی خاطر افرادی که با خودروی شخصی خود به این هتل سفر می کنند، پارکینگ مطمئن و سرپوشیده ای در محوطه هتل تعبیه شده تا این افراد قادر باشند وسایل نقلیه خود را بدون هیچ نگرانی در این مکان پارک کنند. البته از آنجایی که فضای پارکینگ هتل قائم بیرجند محدود است، بهتر است پیش از رزرو اتاقی در این هتل، با پذیرشگر در مورد پارک خودروی خود هماهنگی های لازم را انجام دهید. از دیگر امکانات هتل می‌توان به دستگاه فتوکپی، فکس و پرینت، آسانسور، فروشگاه، نمازخانه، کپسول آتش نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی (در طبقات) و فرنگی (در لابی) اشاره کرد.

رستوران هتل


رستوران هتل قائم بیرجند، هر روز صبح درب های خود را بروی میهمانان هتل می گشاید تا سوخت مورد نیاز بدن گردشگرانی را که برای بازدید از جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی بیرجند لحظه شماری می کنند، تامین سازد. صبحانه رستوران بسیار لذیذ و مقوی است و هر صبح راس ساعت ۸ به میهمانان هتل در فضایی دلپسند و دوست داشتنی سرو می گردد.

خدمات هتل


با وجود اینکه هتل قائم بیرجند، اقامتگاهی یک ستاره بشمار می رود، خدماتی باکیفیت و در حد و اندازه هتل هایی چند ستاره را به میهمانان خود ارائه می دهد. خدماتی از قبیل: بیدارباش، باربری، پذیرش شبانه روزی، کرایه تاکسی و تهیه بلیط هواپیما با بالاترین کیفیت ممکن توسط کارکنانی مجرب به میهمانان هتل عرضه می گردد تا رضایت خاطر آن ها در طول اقامت در هتل قائم بیرجند جلب گردد. همچنین اینترنت پرسرعت وایفای نیز به صورت رایگان از همان بدو ورود به گردشگران ارائه خواهد شد تا لذت گشت و گذار در فضای مجازی را نیز در طول اقامت در این هتل تجربه کنند.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۲۴ باب واحد اقامتی مبله در طرح هایی نظیر اتاق های یک تخته، دو تخته و سه تخته و همچنین سوئیت هایی پنج تخته در هتل قائم بیرجند گنجانده شده اند تا از نظر تنوع گزینه های اقامتی هیچ محدودیتی وجود نداشته باشد. از آنجایی که واحدهای اقامتی هتل قائم بیرجند به تازگی و در سال ۱۳۹۲ بازسازی شده اند، از نظر ظاهری در شرایط مناسبی بسر می برند. برخورداری از فضایی دلباز، محیطی دلنشین و کلیه اسباب و وسایل رفاهی نظیر تلویزیون، یخچال، کمد لباس و دراور موجب گردیده است که واحدهای اقامتی این هتل برای اقامتی طولانی مدت نیز بسیار مناسب باشند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل قائم بیرجند


فاصله هتل تا مدرسه شوکتیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه بیرجند: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد جامع چهار درخت: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا عمارت اکبریه: ۶.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی بیرجند: ۶.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا بند تاریخی امیرشاه: ۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است