search
menu

هتل جهانگردی بسطام

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی بسطام
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل جهانگردی بسطام
اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی بسطام

درباره هتل جهانگردی بسطام


هتل جهانگردی بسطام (به انگلیسی: Bastam Tourist Hotel) از گزینه های اقامتی باکیفیت و مقرون بصرفه شهر دیدنی بسطام سمنان است که از امکاناتی فراوان نظیر رستوران، فضای سبز، نمازخانه و کافی شاپ و تعداد ۲۵ باب واحد اقامتی مبله و مجهز به کلیه تجهیزات رفاهی تشکیل گردیده و قادر است اقامتی بیادماندنی را برای گردشگرانی که بلیط هواپیما لحظه آخری را برای تعطیلاتی خاطره انگیز خریداری می کنند، به ارمغان آورد. گفتنی است که این هتل سه ستاره از فضایی وسیع و طرح های اقامتی مختلفی برخوردار بوده و از پرسنلی کاربلد و مجرب برای انجام امور خدماتی و پذیرایی بهره جسته است. سابقه درخشان و بسیار بالای هتل جهانگردی بسطام در زمینه میزبانی از گردشگران موجب گردیده است که به اقامتگاهی قابل اطمینان برای گردشگران تبدیل و به یکی از برترین گزینه های اقامت در بسطام مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل


از آنجایی که هتل جهانگردی بسطام، اقامتگاهی سه ستاره است، گستره وسیعی از امکانات رفاهی را در خود جای داده است. از پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۶ خودرو گرفته تا نمازخانه و اتاق چمدان، کلیه امکانات رفاهی مورد نیاز میهمانان برای اقامتی آسوده و بی دغدغه در این هتل گنجانده شده است تا هیچ کم و کاستی وجود نداشته باشد. وجود صندوق اماناتی رمزدار در هتل موجب گردیده که میهمانان قادر باشند وسایل گرانبهای خود را در مکانی امن رها سازند و خاطرشان از بابت امنیت تجهیزات ارزشمندی که با خود حمل می کنند، در طول اقامت در هتل آسوده گردد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌توان به دستگاه واکس کفش، دستگاه فتوکپی و فکس، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی (در لابی و طبقات) و فضای سبز اشاره کرد.

رستوران هتل


رستوران اصلی هتل جهانگردی بسطام در طبقه همکف آن واقع شده و از ظرفیتی برابر با ۱۰۰ نفر برخوردار گشته است. فضایی دنج و وسیع، محیطی پاکیزه، غذاهایی لذیذ و خوش عطر و طعم و کارکنانی خوش برخورد و مسلط به آداب میزبانی، همگی از دلایلی است که صرف غذا در رستوران هتل جهانگردی بسطام را به لذتی بیادماندنی مبدل کرده اند.

خدمات هتل


علاوه بر امکانات یاد شده، هتل جهانگردی بسطام از پرسنلی مجرب برخوردار گشته که قادرند محدوده وسیعی از خدمات رفاهی اعم از خانه داری و نظافت، روم سرویس، باربری، پذیرش شبانه روزی، خدمات خرید بلیط هواپیما، کرایه تاکسی، خدمات برای معلولین و بیدارباش را به کلیه میهمانان هتل ارائه دهد تا اقامتی آسوده را برایشان تضمین سازند. خدمات اینترنت پرسرعت وایفای نیز به طور رایگان در اختیار تمامی گردشگران از همان بدو ورود در هتل قرار خواهد گرفت.

واحدهای اقامتی هتل


همانطور که پیش تر نیز ذکر گردید، هتل جهانگردی بسطام از تعداد ۲۵ باب واحد اقامتی مجهز در طرح هایی نظیر اتاق های دو تخته و سه تخته استاندارد و سوئیت های سه نفره رویال و ویژه تشکیل شده است. کلیه واحدهای اقامتی این هتل به زیبایی دکور و طراحی و از فضایی دلباز متشکل از کلیه اسباب و وسایل اقامتی نظیر تلویزیون، یخچال، مبلمان، میز و صندلی، تخت خواب و کمد لباس برخوردار گردیده اند.

موقعیت مکانی هتل جهانگردی بسطام


هتل جهانگردی بسطام در مکانی مطلوب واقع در شهر بسطام و در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی سمنان نظیر آرامگاه بایزید بسطامی، برج کاشانه و مجموعه تاریخی آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی قرار گرفته است و بدلیل نزدیکی به ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی بسطام به دیگر جاذبه های گردشگری شهر بسطام که در مکانی دورتر از هتل واقع شده اند، نیز دسترسی کامل دارد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی بسطام


فاصله هتل تا پارک شهرداری: ۴۴ متر
فاصله هتل تا آرامگاه بایزید بسطامی: ۵۵۰ متر
فاصله هتل تا برج کاشانه بسطام: ۷۵۰ متر
فاصله هتل تا پارک بلوار: ۷.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مجموعه ورزشی تختی: ‌۹.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا آبشار شاهرود: ۹.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است