search
menu

هتل Hotel White Palace Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel White Palace Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel White Palace Tbilisi


هتل وایت پالاس تفلیس محبوب و پرطرفدار که فاصله چندان زیادی هم با نقاط زیبای شهر از جمله باغ وحش تفلیس و سالن تئاتر روستاولی ندارد، با شور و شوق خاصی به پذیرایی از شما خواهد پرداخت. کافیست اتاقی در هتل وایت پالاس (White Palace) انتخاب کنید تا بیشتر با امکانات این هتل آشنا شوید. اتاق‌های دنج و دوست‌داشتنی آن که با تلویزیون صفحه‌تخت، تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم رایگان، کتری، یخچال، وان، سشوار و حمام اختصاصی تجهیز شده‌اند، راحتی و آسایش شما را در عالی‌ترین سطح ممکن تامین خواهند کرد. این اتاق‌ها مشرف بر باغ‌های سرسبز اطراف هستند و به همین دلیل، امکان تماشای نماهای بسیار لذت‌بخشی در آنها وجود دارد.

مهمانان هتل وایت پالاس تفلیس روز خود را با نوش جان کردن صبحانه‌ای لذیذ و دلچسب آغاز می‌کنند که برای راحتی بیشتر مسافران امکان صرف صبحانه در اتاق هم فراهم شده است. علاوه بر رستوران، اسنک بار و منویی مخصوص افراد دارای رژیم وجود دارد. همچنین در ادامه روز هم مراجعه به کافی شاپ و میل کردن نوشیدنی‌های لذیذ در کنار استفاده از امکانات مختلف بخش اسپا، فرصتی عالی برای رفع تمامی خستگی‌های ذهنی را برای مهمانان به وجود می‌آورد. برای فعایت و تحرک بیشتر می‌توانید در تورهای پیاده‌روی شرکت کنید. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل وایت پالاس تفلیس امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صندلی ماساژ، شاتل فرودگاهی، سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و اتاق‌های ویژه بیماران مبتلا به آلرژی فراهم کرده است.
ناگفته نماند که مهمانان خردسال هتل وایت پالاس هم با مراجعه به زمین بازی کودکان، دقایقی مملو از نشاط و شادابی را پشت سر می‌گذارند. بنابراین اقامت در Hotel White Palace Tbilisi برای همه سنین جذاب است. نزدیکترین فرودگاه به هتل وایت پالاس، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا دریاچه لیسی:‌۱۴ دقیقه پیاده روی
فاصله تا ساحل لسی:‌۲۵ دقیقه پیاده روی
فاصله تا کلیسای جامع سامبا: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان قهرمانان: ۸.۲ کلیومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۱۱.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی رایگان
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است