search
menu

هتل Vere Palace Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Vere Palace Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Vere Palace Tbilisi


هتل ور پالاس (Vere Palace) در دل صدفی به اسم تفلیس، همانند مروارید ارزشمندی قرار گرفته که توجه همه گردشگران خوش‌سلیقه و خوش‌ذوق شهر را به خود جلب می‌کند.
اتاق‌‌های هتل Vere Palace Tbilisi با داشتن تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم رایگان، مینی‌بار، تلویزیون صفحه‌تخت و حمام اختصاصی همراه با دمپایی و سشوار، مقدمات اقامتی آسوده و راحت را برای مهمان خود فراهم کرده‌اند. این اتاق‌ها با پارچه‌های بسیار مجلل و سبک باروک تزئین شده‌اند و به همین دلیل زیبایی آنها همه را به حیرت می‌اندازد.
رستوران شیک و لوکس هتل ور پالاس تفلیس که با میز و صندلی‌های چشم‌نواز و به رنگ روشی تزئین شده، عهده‌دار سرو انواع غذاهای گرجی و اروپایی است. همچنین کافی‌شاپ این هتل هم نوشیدنی‌های بسیار دلچسبی را برای مهمانان خود سرو می‌کند. همچنین تراس هتل ور پالاس در کنار استخر نمایی زیبایی از شهر را به مسافرانش هدیه می‌دهد. بخش بسیار جذاب‌تر اقامت در هتل ور پالاس این است که اقامتگاه محبوب شما با تدارک باشگاه ورزشی بسیار خوب و مجهزی، فرصت انجام تمرینات ورزشی مختلف را به شما خواهد داد. هتل ور پالاس با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست.
البته بعد از ورزش هم شنا و آبتنی در استخر هتل ور پالاس حسی بی‌نظیر در وجودتان پدید می‌آورد. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که هتل ور پالاس در مرکز شهر تفلیس واقع شده و به همین دلیل با مکان‌هایی مثل شهر قدیم تفلیس، ایستگاه متروی روستاولی و ایستگاه مرکزی تفلیس فاصله بسیار اندکی دارد. فرودگاه بین‌المللی تفلیس، نزدیکترین فرودگاه به هتل ردلاین است که برای رفت‌وآمد به هتل و فرودگاه سرویس شاتل فراهم شده است.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا میدان قهرمانان: ۹ دقیقه پیاده روی
فاصله تا سیرک تفلیس: ۱۴ دقیقه پیاده روی
فاصله تا پل کویین تامار: ۱۶ دقیقه پیاده روی
فاصله تا میدان آزادی: ۳۱ دقیقه پیاده روی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است