search
menu

Venus Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel VENUS
امکانات کلی هتل ونوس تفلیس
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ونوس از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel VENUS


هتل ونوس از هتل‌های میان رده شهر تفلیس است. تفلیس به عنوان پایتخت گرجستان از محبوبیت بالایی میان گردشگران برخوردار است. جاذبه‌های تاریخی و طبیعی یکی از مهم‌ترین دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما تفلیس و سفر به این شهر زیبا هستند. هتل ونوس تفلیس با نزدیکی به جاذبه‌هایی مثل پل صلح تفلیس، میدان آزادی، مراکز خرید تفلیس و رودخانه تفلیس گزینه‌ای مناسب برای اقامت به شمار می‌رود. دسترسی راحت به سیستم حمل‌ و نقل عمومی در تفلیس از دیگر مزایای اقامت در هتل ونوس است. با استفاده از مترو می‌توانید راحت و ارزان در سرتاسر شهر تفلیس گردش نمایید. هتل ونوس تفلیس گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که دوست دارند در عین بهره‌مندی از امکانات مناسب، سفری اقتصادی داشته باشند. در Hotel VENUS اقامت راحت و به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل ونوس تفلیس


در هتل ونوس امکانات رفاهی متعددی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان در تمام نقاط در دسترس است تا به راحتی بتوانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. پارکینگ رایگان، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق و دزدگیر از دیگر امکانات اساسی این هتل به شمار می‌روند. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات کرایه خودرو استفاده نمایید. پذیرش هتل ونوس تفلیس ۲۴ ساعته است، با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات تحویل مواد غذایی، نظافت روزانه و لاندری برخوردار شوید. کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد و حرفه‌ای هستند و برای ایجاد محیطی ایده‌آل برای مهمانان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. به ۲ زبان انگلیسی و روسی در این هتل صحبت می‌شود. لازم به ذکر است هتل ونوس پذیرای کودکان بالای ۱ سال است و هزینه اقامت کودکان بالای ۱۱ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. فرودگاه بین‌المللی تفلیس در ۸ کیلومتری هتل ونوس قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. ناگفته نماند هتل ونوس هیچ محدودیتی در پذیرش حیوانات خانگی ندارد، این سرویس ممکن است مشمول هزینه اضافی شود.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل ونوس دارای ۲۱ اتاق شیک و جادار است و مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به سلیقه و تعداد هم‌سفران واحد اقامتی مورد نظرشان را رزرو نمایند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق دوبل، اتاق کلاسیک تریپل و اتاق تویین است. برخی از واحدهای اقامتی دارای بالکن با منظره شهر هستند. امکانات داخل واحدهای اقامتی شامل روم سرویس ۲۴ ساعته، تلویزیون صفحه تخت، اتو، میز اتو، سیستم تهویه مطبوع، حمام، سرویس بهداشتی، حوله و دمپایی است. توجه داشته باشید که بعضی از اتا‌ق‌ها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند. سرویش اضافی مشمول هزینه اضافی است.

امکانات تفریحی هتل


باغ هتل مناسب برای قدم زدن و گشت‌وگذار است. مبلمان فضای روباز، داخل باغ قرار دارند تا به راحتی بتوانید با هم‌سفرانتان معاشرت نمایید یا دسر مورد علاقه‌تان را نوش جان نمایید. کودکان با بازی در باغ اوقات خوشی را سپری خواهند کرد. برای سرگرمی بیشتر مهمانان فعالیت‌هایی نظیر اجرای موسیقی زنده و تور آشنایی با فرهنگ محلی تدارک دیده شده است. با گردش در اطراف هتل با بسیاری از جاذبه‌های تفلیس روبرو شده و با فرهنگ گرجی آشنا خواهید شد.

رستوران هتل


هتل ونوس دارای رستوران نیست و امکانات غذایی آن محدود به سرو اسنک، شکلات، شیرینی، میوه و انواع نوشیدنی است. البته دلیلی برای نگرانی وجود ندارد، چون با توجه به موقعیت مکانی هتل رستوران‌ها و کافه‌های فراوانی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان نمایید. رستوران‌های ایلوری و فمیلی فود تنها ۵ دقیقه با هتل فاصله دارند و گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای گرجی هستند.

فاصله هتل ونوس از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از کلیسای جامع تثلیث: ۴٫۷ کیلومتر
فاصله از کلیسای متخی: ۵٫۱ کیلومتر
فاصله از باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۵٫۹ کیلومتر
فاصله از میدان آزادی: ۵٫۹ کیلومتر
فاصله از تئاتر روستاولی: ۶٫۳ کیلومتر
فاصله از تئاتر اپرا ملی گرجستان: ۶٫۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است