search
menu

هتل Valeria Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Valeria Hotel Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Valeria Hotel Tbilisi


هتل ۴ ستاره والریا (Valeria) تفلیس در فاصله حدودا ۲ کیلومتری باغ وحش تفلیس با امکانات مختلفی مانند باغ و رستوران قرار دارد. اتاق‌های والریا همگی دارای میز و تلویزیون صفحه تخت بوده و مجهز به حمام خصوصی هستند که در این حمام‌ها برای راحتی میهمانان لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان نیز قرار داده شده است.
دسترسی به اینترنت و دنیای مجازی که بخشی از زندگی عصر حاضر است و برای بسیاری از میهمانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، در هتل والریا تفلیس در نظر گرفته شده و به صورت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. همچنین کارکنان خوش برخورد میز پذیرش والریا به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و کمک به میهمانان هستند. با وجود تسلط کارکنان به زبان فارسی، مهمانان نگرانی بابت برقراری ارتباط ندارند. هتل والریا تفلیس با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. امکانات تفریحی هتل مانند استخر و ماساژ برای خستگی ناشی از یک روز گردش در شهر تفلیس برای مهمانان فراهم شده است. رستوران این هتل تنوعی از غذاهای فرانسو، ایتالیایی و آسیایی رو با بهترین کیفیت برای مسافران سرو می‌کند علاوه براین اسنک‌بار و منویی مخصوص افراد رژیمی نیز در دسترس است.

اگر میهمانان تمایل داشته باشند تا با ماشین شخصی به گشت و گذار در شهر بپردازند می‌توانند از خدمات کرایه ماشین Valeria Hotel Tbilisi استفاده کنند. هتل والریا هتلی محبوب برای میهمانان دارای حیوانات خانگی نیز هست زیرا برخلاف بسیاری از هتل ها که ورود حیوانات را ممنوع کرده‌اند، این هتل حیوانات خانگی را با آغوشی گرم و باز به صورت کاملا رایگان پذیرا است. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل فرودگاه بین المللی تفلیس است و هتل والریا خدمات ترانسفر فرودگاهی را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا موزه ملی گرجستان:‌ ۵ کیلومتر
فاصله تا تالار شهر تفلیس: ۶ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا پل صلح: ۷.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است