search
menu

هتل Tiflis House Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tiflis House Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Tiflis House Tbilisi


هتل تیفلیس هاوس تفلیس (Tiflis House) تا قسمت تاریخی شهر تنها ۱۵۰ متر فاصله دارد از این رو نه‌تنها موقعیت مکانی بسیار خوبی در شهر تفلیس دارد بلکه از امکانات بسیار خوبی هم برخوردار بوده و کاملا آماده میزبانی از مهمانان خود است.
در اتاق‌های هتل تیفلیس هاوس که فضای بسیار دنج و دلنشینی دارند، امکانات مطلوبی از قبیل اینترنت بی‌سیم رایگان، تلویزیون صفحه تخت کابلی و تهویه مطبوع فراهم شده است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل هم که از تجربه و مهارت کارکنان کاربلدی بهره می‌برد، سرویس‌هایی نظیر اتوکشی، تنظیم تور، نظافت روزانه، خشکشویی، خدمات اتاق، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان‌ها و کرایه خودرو را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. عموم مهمانانی که در هتل تیفلیس اقامت داشته‌اند، از کارکنان حرفه‌ای و صمیمی آن ابراز رضایت کرده‌اند. علاوه‌بر رستوران هتل Tiflis House Tbilisi، اسنک بار و ماشین‌های خوراکی برای دریافت نوشیدنی تدارک دیده شده. از جمله مزیت‌های برتر هتل تیفلیس هاوس امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP و مغازه خرید سوغاتی است همچنین وجود آرایشگاه زنانه و مردانه این امکان را به مهمان می‌دهد که همیشه ظاهری آراسته داشته باشند.

همچنین نزدیکی این هتل به مرکز شهر تفلیس مانند میدان آزادی، سالن تئاتر روستاولی، سالن تئاتر اپرا و باله تفلیس و چندین جاذبه زیبا و دیدنی دیگر و همچنین تمیز بودن فضای آن هم دیگر نکات مثبتی هستند که توجه عده زیادی از مهمانان را جلب می‌کنند. جالب است بدانید که هتل تیفلیس امکان ورود حیوانات خانگی به فضای داخلی را بدون پرداخت هزینه مهیا کرده است. چراکه اغلب اقامتگاه‌های دیگر برای چنین سرویسی هزینه بیشتری می‌طلبند. این هتل تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس هم کیلومتر ۱۴ فاصله دارد که امکان رفت‌وآمد به آن از طریق سرویس‌های شاتلی در قبال پرداخت هزینه در سترس است.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا میدان آزادی: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک پوشکین: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا سالن تئاتر روستاولی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا یالن تئاتر و باله تفلیس: ۱.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است