search
menu

هتل Tbilotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tbilotel Tbilisi
فاصله تا جاهای دیدنی

درباره هتل Tbilotel Tbilisi


هتل تبیلوتل تفلیس (Tbilotel) هر لحظه از اقامت شما را پر از خاطراتی به یاد ماندنی و جذاب خواهد کرد. در این هتل بی‌نظیر، اتاق‌هایی مجهز به یخچال، تلویزیون ماهواره‌ای، اینترنت بی‌سیم رایگان و بالکن فراهم شده تا با گذراندن اوقاتی آرامش‌بخش، روح مهمانانش جلا یابد.
هتل تبیلوتل که خلاقیت‌هایش به الگویی برای سایر اقامتگاه‌های شهر تفلیس تبدیل شده‌اند، با قرار گرفتن در منطقه مناسبی از شهر، فاصله بسیار کمی با تالار خدمات عمومی، شهر قدیم و رودخانه کورا دارد. پارکینگ رایگان، تراس و باغی سرسبز و دلگشا از دیگر امکانات جانبی هتل تبیلوتل به شمار می‌روند که نظر عده زیادی از مهمانان را به خود جلب می‌کنند. همچنین بد نیست بدانید که سالن کنفرانس این هتل با ظرفیت ۵۰ مهمان می‌تواند میزبان جلسات مهمی باشد. اگر صبحانه‌ی رنگارنگ این هتل شما را راضی نمی‌کند می‌توانید به رستوران و کافه‌های نزدیک بروید.

ضمنا، اگر سفر شما به شهر تفلیس کاری باشد، در محیط این هتل می‌تواند از مرکز تجاری و دستگاه‌های فکس و فتوکپی هم برخوردار شوید. هتل تبیلوتل ارائه‌دهنده سرویس‌هایی نظیر اتو، خشکشویی، خدمات اتاق، امکان سرو صبحانه در اتاق، کرایه خودرو و حمل و نقل هم هست. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل تبیلوتل تفلیس امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان و شاتل فرودگاهی فراهم کرده است. از طرفی کارکنان بخش پذیرش هتل Tbilotel Tbilisi که مسلط به سه زبان انگلیسی، گرجی و روسی هستند، خدمات متنوعی را در اختیار شما قرار خواهند داد. نزدیکی ایستگاه های مترو به این هتل باعث دسترسی آسان و سریع به تمام نقاط شهر شده است. از فرودگاه بین‌المللی تفلیس با شاتل‌های عمومی تنها ۳۰ دقیقه تا هتل تبیلوتل فاصله است.

فاصله تا جاهای دیدنی


فاصله تا میدان قهرمانان: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا سیرک تفلیس: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا دریاچه لاکپشت: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا سالن تئاتر روستاولی: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است