search
menu

هتل Tbilisi Inn Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tbilisi Inn Hotel
امکانات کلی هتل تفلیس این
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تفلیس این تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tbilisi Inn Hotel


هتل این تفلیس این در مرکز شهر و در قدیمی ترین نقطه تفلیس واقع شده است. هتل توسط ساختمان‌های تاریخی و کلیساها احاطه شده است. این هتل دارای ۳۳ اتاق راحت با طراحی مدرن، تجهیزات کامل و چشم انداز عالی است. فضای داخلی هتل ترکیبی عالی از رنگ‌های ساده و آرام، مدرنیته و تجمل است. میدان آزادی ۱.۱ کیلومتر تا هتل و تئاتر روستاولی ۱.۶ کیلومتر تا آن فاصله دارد. کلیسای سیونی، پل صلح، کاخ ریاست جمهوری، قلعه ناریکالا تفلیس و باغ گیاه شناسی ملی گرجستان از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده‌اند. فرودگاه بین المللی تفلیس در ۱۳ کیلومتری این هتل قرار دارد. برای تهیه بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Tbilisi Inn Hotel اقامت بی‌نظیری را در این شهر زیبا تجربه کنید.

امکانات کلی هتل تفلیس این


هتل Tbilisi Inn Hotel با وای فای رایگان و رستوران، اقامتگاهی دنج را در شهر تفلیس ارائه می‌دهد. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. این هتل همچنین برای آسایش و راحتی میهمانان خود خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. میهمانان می‌توانند برای خرید بلیط جاهای دیدنی از کارکنان میز تور درخواست کمک کنند تا زمان با ارزش خود را در صف‌های طولانی از دست ندهند. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات است. هتل این دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. میهمانان می‌توانند در سالن بدنسازی مجهز به صورت رایگان تمرین کنند. کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی ممنوع است. اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی نیز به داخل هتل Tbilisi Inn Hotel ممنوع است. امکانات تجاری مناسب شامل میز و روزنامه رایگان است. در این هتل برای اقامت افراد زیر ۴ سال هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت بزرگسال با هزینه اضافی در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و انبار چمدان نیز در دسترس هستند. کارکنان هتل این به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی صحبت می‌کنند و با خوشرویی میهمانان را راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل تفلیس این عبارتند از: اتاق دبل استاندارد، اتاق دبل اقتصادی، سوئیت سوپریور، اتاق توئین استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق توئین و اتاق لوکس. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، تلفن، گاوصندوق و کمد لباس هستند. یک کتری در اتاق پیدا خواهید کرد. هر اتاق دارای حمام اختصاصی است. برای راحتی میهمانان، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد. همچنین مینی بار، سرویس اتاق و قهوه‌ساز و چای‌ساز نیز در هر یک از اتاق‌های هتل Tbilisi Inn Hotel پیدا خواهید کرد. همه ۳۳ اتاق بالکن یا پاسیو دارند. اتو و میز اتو قابل درخواست است. میهمانان می‌توانند با استفاده از اینترنت بی سیم رایگان وب گردی کنند. صبحانه را می‌توانید در اتاق خود سفارش دهید.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای هر روز در هتل تفلیس این سرو می‌شود. میهمانان می‌توانند در بار هتل یک نوشیدنی بنوشند. رستوران هتل نیز با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان است.

فاصله هتل تفلیس این تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای متخی: ۳۰۰ متر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۵۰۰ متر
فاصله تا کلیسای سیونی: ۵۰۰ متر
فاصله تا قلعه ناریکالا: ۶۰۰ متر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است