search
menu

هتل Siesta Hotel Tbilisi

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Siesta Hotel Tbilisi
امکانات کلی هتل سیستا تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیستا تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Siesta Hotel Tbilisi


هتل ۲ ستاره سیستا تفلیس در اورتاچالا واقع شده و تنها ۲ کیلومتر با تفلیس قدیم فاصله دارد. از نقاط دیدنی محبوب در اطراف این ملک می‌توان به تئاتر اپرا و باله تفلیس، کلیسای جامع سنت جورج، قلعه ناریکالا، کلیسای جامع سیونی و باغ وحش تفلیس اشاره کرد که موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه شده‌اند. با اقامت در این هتل، ۵ دقیقه با ماشین تا حمام و اسپا گوگرد کرلی آبانو و خیابان شاردنی فاصله خواهید داشت. فرودگاه بین المللی تفلیس ۱۴.۹ کیلومتر با هتل فاصله دارد. شاتل فرودگاهی رفت و برگشت به صورت ۲۴ ساعته با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شود. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به تفلیس را داشته باشید، هتل Siesta Hotel Tbilisi با ارائه امکانات رفاهی عالی و موقعیت مکانی خوب گزینه مناسبی برای اقامت در تفلیس به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل سیستا تفلیس


میز تور می‌تواند به ترتیب دادن برخی از فعالیت‌ها کمک کند. وای فای رایگان و پارکینگ در محل موجود است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، آرایشگاه، و خدمات تور اشاره کرد. میهمانان می‌توانند با شاتل منطقه و با پرداخت هزینه اضافی به مقصدهای نزدیک سفر کنند. هتل Siesta Hotel Tbilisi مستقیما با کلینیک آلمان همکاری می‌کند که معاینات چشم و دندان را ارائه می‌دهد. کارکنان میز پذیرش ۲۴ساعته که به زبان عربی، آلمانی، انگلیسی و گرجی صحبت می‌کنند، می‌توانند راهنمایی‌های لازم را در مورد کارهایی که در این منطقه انجام دهید ارائه دهند. همچنین یک فروشگاه هدیه و خدمات کرایه اتومبیل در این ملک پیدا خواهید کرد. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در این هتل ارائه می‌شود. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل و کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی ممنوع است. خدمات خانه داری به صورت روزانه در هتل سیستا تفلیس انجام می‌شود به همین دلیل هتل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است. بعد از گشت و گذار و برای رفع خستگی خود می‌توانید به مرکز اسپای هتل رفته و از انواع ماساژ‌ها بهره مند شوید. در صورت نیاز به مبادله ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. همچنین برای آسودگی خاطرتان به هنگام تفریح و گردش می‌توانید وجه نقد، طلا و وسایل ارزشمند خود را به صندوق امانات تحویل دهید. یک مرکز تجاری با دسترسی به اینترنت نیز در هتل وجود دارد. با کرایه خودرو و دوچرخه می ‌توانید به گشت و گذار در منطقه اطراف بپردازید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل سیستا دارای انواع اتاق‌های خانوادگی و سوئیت است. هر یک از ۷ اتاق هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و امکانات رفاهی مناسبی را برای راحتی میهمانان خود ارائه می‌دهند. هر اتاق به سبک متفاوتی تزئین شده است. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان با سرعت بالا برای ارتباط شما در دسترس است. حمام‌ها دارای دوش، لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی هستند. در هتل همه اتاق‌ها دارای میز، تلویزیون ال سی دی، اتو، میز اتو، کمد لباس و چای ساز هستند. برخی از اتاق‌های هتل منظره شهر دارند. سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد. خدمات سرویس اتاق نیز به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود.

رستوران هتل


هتل Siesta Hotel Tbilisi یک صبحانه کامل انگلیسی/ایرلندی یا حلال ارائه می‌دهد. در صورت گرسنه بودن می‌توانید به کافی شاپ هتل رفته و از غذاهای لذیذ آن میل کنید. همچنین در بار هتل سیستا تفلیس با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل سیستا تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است