search
menu

هتل Shota @ Rustaveli Boutique Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Shota @ Rustaveli Boutique Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل شوتا ات روستاولی بوتیک تفلیس
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شوتا ات روستاولی بوتیک تفلیس تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Shota @ Rustaveli Boutique Tbilisi


هتل شوتا ات روستاولی بوتیک تفلیس هتلی رده بالا در گرجستان با امکانات و موقعیت فوق‌العاده است که توانسته توجه گردشگران و مسافرانی که قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به تفلیس دارند را به خود جلب کند. شوتا ات روستاولی در منطقه متاتسمیندا درست در قلب تفلیس قرار دارد و این نه تنها دسترسی به جاهای دیدنی تفلیس بلکه دسترسی به مراکز خرید و دیگر جاها را بسیار آسان کرده است. اگر این هتل توجه‌تان را جلب کرده قطعا در مورد امکاناتش هم کنجکاوید، پس بهتر است ادامه این مطلب را با سفرمارکت همراه شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل شوتا ات روستاولی بوتیک تفلیس


دسترسی به اینترنت رایگان یکی از مزایای اقامت در این هتل است. هتل کارکنان حرفه‌ای و خوش‌برخوردی دارد که با برخورد خوب خود اقامتی خوش و خاطره‌انگیز را برای مهمانان رقم می‌زنند. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی هستند و شما می‌توانید در طول مدت زمان انتظار برای تحویل اتاق از دیگر خدمات هتل مانند اتاق چمدان استفاده کنید.
شوتا ات روستاولی بوتیک خدمات کانسیرج هم ارائه می دهد. کارکنان خدمات کانسیرج این امکان را به شما می‌دهند تا بتوانید اموری مانند رزرو رستوران و غیره را بدون اتلاف وقت و ایستادن در صف‌های طولانی انجام دهید. مهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر کرده اند، توجه داشته باشند که هتل فاقد پارکینگ اختصاصی است و مجبور خواهید شد اتومبیلتان را در خیابان‌های اطراف هتل پارک کنید. آن‌هایی که با خرید بلیط هواپیما به تفلیس سفر کرده‌اند حتما نیازمند استفاده از وسیله‌های حمل و نقل عمومی خواهند بود ولی نگران نباشید چون هتل این نیاز را با ایجاد خدماتی مانند خدمات کرایه خودرو برطرف کرده است. اگر اقامت طولانی‌تری دارید، قطعا به خدمات خشک‌شویی و لباسشویی هتل نیاز خواهید داشت. برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند، رمپ ویژه ورودی در نظر گرفته شده است. خدمات ترانسفر فرودگاهی (باهزینه)، خدمات خانه داری، آسانسور، میز تور، اتاق چمدان و غیره از دیگر امکاناتی است که با اقامت در هتل Shota @ Rustaveli Boutique Tbilisi به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

اتاق‌های هتل


هتل دارای اتاق‌هایی بدون سیگار و اتاق‌های خانواده از انواع اتاق‌های این هتل هستند که می‌توانید مطابق با نیاز خود یکی را انتخاب و اقامت خود در تفلیس را آغاز کنید. اتاق‌های استاندارد دابل، اتاق‌های سوپرییور دابل روم، سوئیت، سوئیت دلوکس و اتاق‌های استاندارد تویین دیگر انواع اتاق‌های هتل هستند که مطابق با نیاز و درخواست مهمانان هتل ایجاد شده‌اند.

امکانات اتاق‌های هتل


همه واحدهای اقامتی هتل شوتا ات روستاولی بوتیک مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای تلویزیون صفحه تخت هستند. مهمانان داخل اتاق ها امکان اتصال به اینترنت هتل را خواهند داشت. حوله، سشوار و لوازم بهداشتی از جمله امکانات سرویس های بهداشتی اتاق ها هستند. کف همه اتاق‌ها موکت شده و خدمات روم سرویس نیز در صورت درخواست به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


هتل فاقد امکانات سرگرمی و تفریحی فراوانی است و تنها امکاناتش در این زمینه استخر سرپوشیده‌اش است اما شما می‌توانید در طول اقامت خود سری به جاهای دیدنی تفلیس زده و از زیبایی‌هایی این شهر لذت ببرید. مراکز خرید تفلیس نیز بهترین جا برای خرید سوغات و یادگاری‌های مختلف هستند. برای آشنایی بیشتر با تفلیس می‌توانید از راهنمای سفر به تفلیس استفاده کنید.

رستوران هتل


ملوگرانو تنها رستوران هتل است که به صورت لاکارته انواع غذاهای ایتالیایی را سرو می‌کند. این رستوران در ۳ وعده غذایی صبحانه، نهار و شام پذیرای مهمانان هتل است. منو‌های رژیمی ویژه نیز در صورت درخواست مهمانان تهیه می‌شود. اگر به دنبال تنوع بیشتری هستید، بد نیست سری به رستوران‌ها و کافه‌ّای اطراف هتل بزنید.

فاصله هتل شوتا ات روستاولی بوتیک تفلیس تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ۹ آوریل: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا سالن تئاتر روستاولی: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک پوشکین: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا سالن تئاتر اپرا و باله تفلیس: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است