search
menu

هتل Rustaveli Palace Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rustaveli Palace Hotel Tbilisi
امکانات کلی هتل روستاولی پالاس تفلیس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل روستاولی پالاس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Rustaveli Palace Hotel Tbilisi


هتل روستاولی پالاس تفلیس که به تازگی افتتاح شده است مجموعه‌ای مجلل در مرکز تفلیس است و تنها یک دقیقه پیاده تا خیابان پرجنب ‌و جوش روستاولی و ایستگاه متروی روستاولی فاصله دارد. همچنین یک ایستگاه اتوبوس در ۳۰۰ متری کاخ روستاولی پیدا خواهید کرد. در طول قرن‌ها، خیابان اصلی گرجستان، به نام شاعر مشهور قرن دوازدهم گرجی، شوتا روستاولی، به مهم‌ترین مکان سیاسی و فرهنگی تفلیس تبدیل شده است. بدون شک این خیابان زیباترین مکان تفلیس با ساختمان‌های زیبا است. این هتل در خیابانی دنج و آرام قرار گرفته است و آن را به پایگاهی ایده آل نه تنها برای گردشگران، بلکه برای مسافران تجاری تبدیل می‌کند. تئاتر اپرا و باله تفلیس ۷۵۰ متر و تئاتر روستاولی ۹۰۰ متر با هتل فاصله دارد.
باغ گیاه شناسی ملی گرجستان، پل صلح تفلیس و موزه ملی گرجستان از دیگر جاهای دیدنی اطراف هتل به شمار می‌آیند. در نزدیکی هتل رستوران‌های ملی گرجستان، کافه‌ها، فروشگاه‌های سوغات، موزه‌ها، تئاترها، گالری‌ها و سایر مکان‌های دیدنی وجود دارد. فرودگاه بین المللی تفلیس ۱۷ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. ترانسفر فرودگاهی را می‌توان با هزینه اضافی ترتیب داد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به تفلیس را داشته باشید، هتل Rustaveli Palace Hotel Tbilisi با ارائه امکانات رفاهی عالی و موقعیت مکانی خوب گزینه ایده ‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل روستاولی پالاس تفلیس


در هتل روستاولی پالاس یک میز پذیرش ۲۴ ساعته، یک باغ و یک تراس خواهید داشت. از دیگر امکانات ارائه شده می‌توان به خدمات بلیط، میز تور و انبار چمدان اشاره کرد. وای فای رایگان در اتاق‌ها، لابی و مکان‌های عمومی در دسترس است. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس است. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. توجه داشته باشید که حیوانات خانگی خود را نمی‌توانید همراه خود به داخل هتل Rustaveli Palace Hotel Tbilisi بیاورید. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. همچنین برای آسودگی فکر و خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. پرسنل مجرب هتل با تسلط به شش زبان انگلیسی، گرجی، هلندی، آذربایجانی، روسی و ترکی از میهمانان استقبال کرده و آماده پاسخگویی به سوالات آن‌ها هستند.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی و گذرندان اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌های آشپزی و آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید. تورهای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و گالری‌های هنری موقت از جمله روش‌هایی هستند که می‌توانید اوقات فراغت خود را با آن‌ها پر کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Rustaveli Palace Hotel Tbilisi دارای اتاق‌های خانوادگی، اتاق دبل استاندارد، اتاق توئین و سوئیت جونیور است. اتاق‌های این‌جا تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، مینی بار، وای فای رایگان و تهویه مطبوع را در اختیار شما قرار می‌دهند. حمام خصوصی دارای دوش، سشوار و لوازم آرایشی رایگان نیز است. برخی از اتاق‌ها منظره باغ دارند. امکان سرو صبحانه نیز در اتاق‌های هتل روستاولی پالاس وجود دارد.

رستوران هتل


رستوران هتل روستاولی پالاس تفلیس غذاهای گرجی و اروپایی سرو می‌کند و انواع نوشیدنی‌ها در بار ارائه می‌شود. هر روز صبحانه بوفه‌ای سرو می‌‌شود. همچنین رستوران‌های فست فود و سوپرمارکت‌هایی در اطراف وجود دارد. کوکی، شکلات، میوه و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند.

فاصله هتل روستاولی پالاس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است