search
menu

هتل River Side Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل River Side Hotel Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل ریور ساید تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریور ساید تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل River Side Hotel Tbilisi


هتل ریور ساید، یکی از هتل‌های چهار ستاره و مجلل است که در شهر تماشایی و گردشگرپذیر تفلیس در کشور گرجستان قرار گرفته‌است. هتل ریور ساید تفلیس در منطقه بسیار خوبی از شهر قرار دارد و تا جاهای دیدنی معروف و مشهور شهر تفلیس فاصله کمی دارد. اگر علاقه داشته باشید که برای شناخت شهر و زندگی روزمره مردم، از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید؛ چندین ایستگاه اتوبوس در اطراف هتل ریور ساید قرار دارند. هتلRiver Side Hotel تفلیس در کنار رودخانه متکواری تفلیس قرار گرفته‌است و فرصتی مناسب برای قدم زدن در کنار رودخانه و تفریح در کنار خانواده و یا دوستان است. یکی از راه‌ها برای آنکه به هتل ریور ساید تفلیس برسید و اقامتی شیرین را تجربه کنید؛ خرید و تهیه بلیط هواپیما تفلیس است و قابل ذکر است که فاصله فرودگاه بین‌المللی تفلیس تا هتل ریور ساید حدود ۱۴ کیلومتر است. در طول مدت زمانی که در هتل لوکس ریور ساید اقامت دارید؛ حتما از قلعه ناریکالا تفلیس که قدیمی‌ترین جاذبه شهر تفلیس است و دارای تاریخ کهنی است، بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ریور ساید تفلیس


در هتل ریور ساید تفلیس برای آنکه مسافران کمبودی را احساس نکنند و اقامتی آسوده و خوش را تجربه کنند؛ امکانات و خدماتی قابل قبول و با کیفیت عالی فراهم شده‌است. در هتل River Side Hotel Tbilisi می‌توانید از لابی دنج با مبلمان و تلویزیون، آسانسور، اینترنت رایگان که در تمامی فضاهای هتل قابل دسترس است، کافی شاپ و رستوران استفاده کنید و اقامتی بدون کمبود و به‌یادماندنی را در خاطرات خود به یادگار بگذارید. اگر با خودرو خود می‌خواهید سفر کنید؛ خیالتان آسوده باشد زیرا هتل ریور ساید دارای پارکینگ رایگان است. همچنین هتل ریور ساید تفلیس دارای تراس بام است که می‌توانید در فضایی دلنشین با سقف و دیوارهای شیشه‌ای غذا میل کنید و از منظره‌ای خیره‌کننده لذت ببرید.
هتل ریور ساید دارای فکس، فتوکپی، بیزینس سنتر و سالن کنفرانس و جلسات هم است. در صورتی که علاقه داشته باشید که از تورهای متنوع استفاده کنید، به پذیرش ۲۴ ساعته هتل ریور ساید بروید و از خدمات فروش و ارائه تور بهره‌مند شوید. با آسودگی خیال و به راحتی، بلیط هواپیما لحظه آخری خود را رزرو کنید؛ زیرا در هتل ریور ساید تفلیس می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید. خدمات خوب و با کیفیت بالایی که در هتل River Side Hotel تفلیس در دسترس است شامل خدمات اتاق، خدمات شاتل، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی مانند نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. کارکنان مجربی که در هتل ریور ساید تفلیس مشغول به کار هستند؛ علاوه بر زبان گرجی، قادر هستند به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و اسپانیایی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های مختلف و سوئیت‌های مجللی در هتل River Side Hotel Tbilisi قرار دارند که هر کدام دارای چیدمان و طراحی خاص و چشم‌نواز هستند و متناسب با اقامتی راحت و آسوده تعبیه شده‌اند. انواع اتاق‌های هتل ریور ساید شامل اتاق‌های استاندارد یک نفره با بالکن و اتاق‌های دو نفره با تخت دابل و اتاق‌های دو نفره با تخت تویین به همراه بالکن و در سه نوع استاندارد، سوپریور و دلوکس هستند. هتل ریور ساید تفلیس دارای سوئیت‌های مجللی است که در طبقه بالا قرار دارند و دارای بالکن هستند. تجهیزات و امکانات خوب و مناسبی در اتاق‌ها و سوئیت‌های گرم‌ونرم و لوکس هتل ریور ساید تفلیس قرار دارند که برای اقامت هرچه بهتر و مرفه‌تر مسافران فراهم شده‌اند. وسایل و امکانات اتاق‌ها شامل مواردی است از جمله: مبلمان، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، صندوق امانات، تهویه مطبوع، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، تلفن، کتری برقی،‌ کمد لباس، صندلی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل ریور ساید امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل ریور ساید تفلیس دارای کتابخانه‌ است و علاوه بر آن تورهای پیاده روی و کلاس یا تور آشنایی با فرهنگ محلی و نمایشگاه‌های موقت هنری برگزار می‌کند. برای آنکه احساس سلامتی و شادابی کنید، حتما به باشگاه ورزشی مجهز و بخش ماساژ هتل ریور ساید بروید و ساعاتی سالم و خوش را سپری کنید.

رستوران هتل


هتل River Side Hotel تفلیس دارای یک رستوران در تراسی دنج، وسیع و باصفا در بام است که چشم‌اندازی تماشایی و تحسین‌برانگیز از شهر دارد. برای صرف کردن وعده‌های غذایی مختلف هم به رستوران و کافی شاپ هتل ریور ساید تفلیس با فضاهایی دلنشین و دلپذیر بروید و خوراک‌هایی متنوع و لذیذ را میل کنید.

فاصله هتل ریور ساید تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۱ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است