search
menu

هتل Reikartz Oriental Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Reikartz Oriental Tbilisi
امکانات عمومی هتل ریکارتز اورینتال تفلیس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریکارتز اورینتال تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Reikartz Oriental Tbilisi


هتل ریکارتز اورینتال هتلی باکیفیت در شهر تفلیس است که یکی از گزینه‌های بسیار مناسب در هنگام سفر به این شهر بوده و به همه مسافران و توریست‌ها توصیه می‌شود تا در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام کنند. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در میان سایر هتل‌های شهر تفلیس از اهمیت خاصی برخوردار است و به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو با خیال راحت می‌توانید به نقاط مختلف شهر مانند حمام‌های سلطنتی، موزه ملی گرجستان و پل صلح تفلیس دسترسی داشته و از مراکز خرید و جاهای دیدنی بازدید کنید. با توجه به محل قرارگیری این هتل حدوداً دو کیلومتر تا مرکز شهر فاصله خواهید داشت و برای دسترسی به ایستگاه متروی آولاباری ۴ دقیقه پیاده‌روی وجود دارد. با اقامت در هتل Reikartz Oriental Tbilisi تا ایستگاه قطار تفلیس نیز ۴ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس ۱۶ کیلومتر فاصله وجود دارد. برای رفتن به میدان اروپا ۱۰ دقیقه پیاده‌روی و کاخ ریاست جمهوری ۱۲ دقیقه پیاده‌روی و کلیسای جامع سامبا ۶ دقیقه پیاده‌روی وجود دارند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، آزاد بودن گروه حیوانات خانگی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ریکارتز اورینتال تفلیس


با اقامت در این هتل می‌توانید از آشپزخانه مشترک بهره‌مند شوید و به‌صورت اشتراکی با سایر مسافران نسبت به طبخ غذا اقدام کنید. به دلیل آزاد بودن ورود حیوانات خانگی به این هتل مسافران از این بابت خیالشان راحت باشد و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانند به این هتل دسترسی داشته باشند. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی موجود در لابی هتل Reikartz Oriental Tbilisi سر بزنید. برای آشنایی با جاذبه‌های مختلف و جاهای دیدنی و گردشگری تور گردشگری دایر شده و بخش پذیرش نیز به‌صورت ۲۴ ساعته دایر است. خدمات مربوط به خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. پارکینگ مجموعه اختصاصی بوده و نیاز به رزرو قبلی ندارد. اینترنت وای فای در تمامی نقاط به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است. امکانات رفاهی مناسب برای مسافرانی تعبیه‌شده است که با ویلچر حرکت می‌کنند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر تفلیس امکاناتی می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید. برای دسترسی به طبقات مختلف آسانسور تعبیه‌شده است. مسافران به راحتی می‌توانند با پرسنل ارتباط برقرار کنند، زیرا همگی به زبان‌های انگلیسی تسلط دارند. از میان امکانات ارائه‌شده در این حالت می‌توان اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد. علاوه بر آن، در لابی می‌توانید از اتاق چمدان، تور گردشگری، خدمات رفاهی مناسب برای برگزاری جلسات کاری و سالن زیبایی و آرایشی اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات رفاهی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به انواع ماساژ اشاره کرد که بعد از خستگی روزانه در هنگام بازگشت به هتل Reikartz Oriental Tbilisi می‌توانید خودتان را به یک ماساژ عالی مهمان کرده و خستگی در کنید. سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل عبارت‌اند از تورهای پیاده‌روی، تورهای دوچرخه‌سواری، فیلم‌های شبانه و گالری‌های هنری، زمین‌بازی برای کودکان و اتاق بازی در نظر گرفته‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق توئين یا دوبل سوپرییر، اتاق توئين یا دوبل کوچک و اتاق تریپل استاندارد. با اقامت در اتاق‌های این مجموعه می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از دریاچه، شهر و باغ را تماشا کنید. مطمئن باشید که با تماشای این چشم‌اندازها روز بسیار عالی را شروع خواهید کرد. اتاق‌های موجود در داخل این هتل مدرن بودند و همگی شامل مینی بار، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع هوا، حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی فرنگی. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Reikartz Oriental Tbilisi عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، پتوی برقی، امکانات اتوکشی، کتری برقی، ماشین لباسشویی و لوازم شستشو، کاناپه تخت شو، میز کار، فضای نشیمن و بالکن. همچنین تمامی اتاق‌ها دارای پنجره و دیوار عایق صدا بوده و مسافران اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهند کرد.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید به رستوران سرزده و وعده صبحانه را به‌صورت سلف‌سرویس میل کنید.

فاصله هتل ریکارتز اورینتال تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای جامع تثلیث: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ‌وحش تفلیس: ۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است