search
menu

هتل Redline Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Redline Hotel Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی
رو

درباره هتل Redline Hotel Tbilisi


هیجان اقامت در هتل ردلاین (Redline Hotel) و استفاده از امکانات مختلف این هتل دست کمی از هیجان سفر به شهر زیبای تفلیس ندارد. این اقامتگاه که با قرار گرفتن در یکی از بهترین نقاط شهر و فاصله ۸۰۰ متری تا قسمت تاریخی و قدیمی شهر، فاصله بسیار اندکی با سالن تئاتر روستاولی، باغ وحش تفلیس و سالن تئاتر اپرا و باله تفلیس دارد، همواره با عشق و اشتیاق خاصی به پذیرایی از مهمانان خود می‌پردازد.
هتل ردلاین، اتاق‌هایی در خود جای داده که به خاطر برخورداری از امکاناتی همچون تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، مینی‌بار، یخچال و حمام اختصاصی همراه با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، توجه عده زیادی از مهمانان را به خود جلب می‌کنند.
جالب است بدانید که لذت خوردن صبحانه‌ای لذیذ در این هتل و همچنین طعم لذیذ غذاهای اروپایی در رستوران هتل ردلاین، همیشه نقل محافل دوستانه بین گردشگران تفلیس است. همچنین بد نیست این را هم بدانید که فضای اطراف هتل ردلاین بسیار مناسب دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی بوده و بدین‌ترتیب سلامت مهمانان همواره در این هتل تضمین می‌شود.

ناگفته نماند که کارکنان بخش پذیرش هتل Redline Hotel Tbilisi به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌گذاری هستند. این افراد که به سه زبان گرجی، روسی و انگلیسی تسلط دارند، بسیار صمیمی و کاربلد بوده و در ارائه انواع سرویس‌ها تبحر خاصی دارند. از جمله مزیت‌های برتر هتل ردلاین اتاق‌ها ویژه بیماران مبتلا به آلرژی و امکانات برای افراد ناتوان و استفاده کنندگان از ویلچر است تا آنها هم بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند. بر اساس نظر مسافران این هتل مناسب مسافرت‌های دونفره است. فرودگاه بین‌المللی تفلیس، نزدیکترین فرودگاه به هتل ردلاین است که مسافران از طریق شاتل‌های عمومی طی مدت ۳۰ دقیقه می‌توانند به هتل برسند. همچنین در چندقدمی هتل ایستگاه مترو Marjanishvili قرار دارد که دسترسی آسان وسریع به تمام نقاط شهر تفلیس را فراهم می‌کند.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۱۵ دقیقه پیاده روی
فاصله تا میدان قهرمانان: ۱۹ دقیقه پیاده روی
فاصله تا میدان آزادی: ۳۰ دقیقه پیاده روی
فاصله تا تالار شهر تفلیس: ۳۱ دقیقه پیاده روی
فاصله تا خیابان شاردنی:‌۳۴دقیقه پیاده روی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است