search
menu

هتل Ramada Encore Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramada Encore Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Ramada Encore Tbilisi


هتل رامادا اینکور( Ramada Encore Tbilisi) یکی از هتل‌های بین‌المللی است که برند جهانی آن به نام رامادا شناخته شده در سطح دنیا شناخته شده است. هتل رامادا انکور با خدمات و امکانات مختلفی که ارائه می‌دهد سطح جدیدی از میهمان نوازی هتل‌ها را به نمایش گذاشته است. رامادا اینکور تفلیس در کنار خدماتی حرفه‌ای که ارائه می‌دهد با ایجاد فضایی دوستانه، حس راحتی و آرامش را به میهمانان هدیه داده است.
اتاق‌های رامادا انکور تفلیس با نور کافی، ترکیب رنگ‌هایی زیبا و دکوراسیون مدرنی که دارد به تکامل جو دوستانه و پر آرامش هتل کمک کرده است. این اتاق‌ها همگی اتاق‌هایی بدون سیگار و مجهز به میز کار، تلویزیون، مبل راحتی، مینی بار، صندوق امانات، و دوش حمام هستند و ناگفته نماند که رامادا نیز برای افراد کم‌توان نیز اهمیت قاپل شده است و اتاق‌هایی مخصوص میهمانان معلول نیز در نظر گرفته است.
امکانات دیگر رامادا انکور تفلیس شامل اتاق جلسه برای میهمانان و صاحبان کسب و کار، بار لابی برای رفع خستگی میهمانان در همان بدو ورود، و باشگاه ورزشی مجهز برای میهمانانی است که به فکر تناسب اندام خود هستند. اگر با حیوان خانگی خود سفر می‌کنید نگران نباشید زیرا ورود این حیوانات دوست داشتنی به هتل Ramada Encore Tbilisi به صورت رایگان آزاد می‌باشد.
صرف وعده‌های غذایی در هتل رامادا نیز تجربه‌ای متفاوت است. میهمانان در رامادا صبح خود را با بوفه صبحانه پر انرژی آغاز کرده و سپس در دیگر وعده‌های غذایی با رستورانی مواجه می‌شوند که انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذ و خوشمزه را سرو می‌کند. جاذبه‌های تفلیس چندان از رامادا دور نیستند و میهمانان دسترسی راحت و آسانی به سالن کنسرت تفلیس، و سالن تئاتر اپرا و باله تفلیس خواهند داشت. این هتل در محله Saburtalo قرار دارد که بهترین انتخاب برای مهمانانی است که به غذاهای محلی، مناظرطبیعی و کوه‌های زیبا علاقه‌مند هستند.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان قهرمانان: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا زیپ لاین: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی تفلیس: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا زیپ لاین: ۱۳.۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است