search
menu

هتل Radius Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Radius Hotel Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل رادیوس تفلیس
انواع اتاق های هتل رادیوس تفلیس
امکانات اتاق های هتل رادیوس تفلیس
دیگر خدمات هتل رادیوس تفلیس
فاصله هتل رادیوس تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر

درباره هتل Radius Hotel Tbilisi


رادیوس تفلیس یک هتل ۴ ستاره زیبا است که در مرکز خرید گالریا تفلیس قرار دارد. Radius Hotel با توجه به موقعیت مکانی منحصر به فردی که دارد، بهترین مکان برای بازدید از شهر زیبای تفلیس است. رادیوس از شیک ترین هتل های تفلیس است که به سبکی امروزی طراحی شده است، عناصر هنر پاپ به زیبایی هتل رادیوس افزوده است. تفلیس یکی از زیباترین شهر های جهان است و هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. با مطالعه این مطلب قبل از خرید آنلاین بلیط هواپیما تفلیس می‌توانید با امکانات و خدمات هتل رادیوس آشنا شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل رادیوس تفلیس


هتل رادیوس تفلیس به منظور رفاه حال مهمانان امکانات و خدمات باکیفیتی تدارک دیده است. از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، کافه، رستوران، اتاق چمدان، فکس، فتوکپی، کپسول آتشنشانی، سیستم اعلام حریق و غیره اشاره کرد. در این هتل خدمات خانه داری و کرایه ماشین ارائه می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک شویی، لباس شویی و اتو برخوردار شوید.

انواع اتاق های هتل رادیوس تفلیس


چندین نوع اتاق در Radius Hotel Tbilisi وجود دارد که با توجه به سلیقه و تعداد همسفران خود می‌توانید اقدام به رزرو آنها نمایید. از انواع اتاق های هتل می‌توان به اتاق دو نفره کینگ، دو نفره کویین، اتاق تویین، سوییت دو نفره گالریا، سوییت سه نفره رادیوس و اتاق های مخصوص افراد غیرسیگاری اشاره کرد.

امکانات اتاق های هتل رادیوس تفلیس


اتاق های هتل رادیوس بسیار شیک، مدرن و زیبا هستند. بعضی از اتاق ها چشم انداز زیبایی از شهر و کوه را نمایش می‌دهند. اتاق های هتل روزانه نظافت می‌شوند و محیط مناسبی برای استراحت مهمانان هستند. تمامی اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون صفحه تخت، میز، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله و غیره هستند.

دیگر خدمات هتل رادیوس تفلیس


داخل هتل دو رستوران قرار دارد. در رستوران صبحانه فقط وعده صبحانه ارائه می‌شود و شامل غذاهای بین‌المللی است. در این رستوران می‌توانید غذاهای مورد علاقه خود را به صورت سلف سرویس انتخاب کرده و یا از روی منو سفارش دهید. رستوران دوم در لابی قرار دارد و هر سه وعده غذایی در آن ارائه می‌شود. علاوه بر این، یک کافه لوکس هم در هتل قرار دارد که می‌توانید برای صرف نوشیدنی به آنجا مراجعه کنید.
کارکنان هتل رادیوس بسیار حرفه‌ای و بامسئولیت هستند و تمامی تلاش خود را می‌کنند تا اسباب راحتی مهمانان را فراهم کنند. رفتار صمیمی و گرم کارکنان از ویژگی های مثبت این هتل ۴ ستاره است. ناگفته نماند به زبان های انگلیسی، روسی و گرجی در این هتل صحبت می‌شود.

فاصله هتل رادیوس تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر


مهم‌ترین ویژگی هتل رادیوس موقعیت مکانی آن است و بدون اغراق این هتل در قلب شهر تفلیس قرار گرفته است. در اطراف هتل کافه ها، رستوران ها و مراکز خرید بسیاری وجود دارد که می‌توانید قدم زنان از آنها بازدید کنید. در دسترس بودن سیستم حمل و نقل عمومی در این قسمت از شهر، بازدید از جاهای دیدنی تفلیس را برای مهمانات هتل آسان می‌کند. لازم به ذکر است فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس ۱۳٫۹ کیلومتر است و با پرداخت هزینه می‌توانید از امکان رفت و برگشت به فرودگاه برخوردار شوید.
فاصله تا پارک پوشکین: ۱۰۰ متر
فاصله تا میدان آزادی: ۱۰۰ متر
فاصله تا سینما روستاولی: ۳۰۰ متر
فاصله تا پارک ۹ آپریل: ۵۰۰ متر
فاصله تا تئاتر روستاولی: ۶۰۰ متر
فاصله تا پل صلح: ۷۰۰ متر
فاصله تا کلیسای سیونی: ۷۰۰ متر
فاصله تا کلیسای جامع سنت جرج: ۹۰۰ متر
فاصله تا کاخ ریاست جمهوری: ۹۰۰ متر
فاصله تا باغ ملی گیاه شناسی: ۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای متخی: ۱ کیلومتر
فاصله تا سیرک تفلیس: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا میدان قهرمانان: ۲٫۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است