search
menu

هتل New Tiflis Apartments Saburtalo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل New Tiflis Apartments Saburtalo
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان نیو سابورتالو تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان سابورتالو تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل New Tiflis Apartments Saburtalo


اگر به دنبال محلی برای یک اقامت راحت و مقرون به صرفه سه ستاره در شهر تفلیس هستید، هتل آپارتمان نیو سابورتالو تفلیس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل آپارتمان که در بخش مرکزی شهر تفلیس واقع شده است، چندی پیش بازسازی شده است از این رو ظاهر بنای بیرونی و واحدهای اقامتی آن نوساز محسوب می‌شوند و تا جاذبه‌های دیدنی مانند موزه ملی گرجستان، پل صلح تفلیس و باغ وحش تفلیس فاصله اندکی دارد. امکانات و خدمات ارائه شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل در سطح رضایت بخشی قرار دارد و علاوه بر آن کارکنان زحمتکش هتل نیز تمام توان خود را به‌کار می‌بندند تا اقامت خوشی را به مهمانان هدیه کنند. اگر با خرید بلیط هواپیما تفلیس سفر می‌کنید، خوب است بدانید که فاصله فرودگاه بین المللی تفلیس تا هتل آپارتمان نیو سابورتالو تفلیس تنها ۱۸.۱ کیلومتر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان نیو سابورتالو تفلیس


هتل آپارتمان نیو سابورتالو تفلیس امکانات متنوعی را در اختیار مهمانانش قرار داده است تا با بهرمندی از آنها بتوانند تا حد زیادی اقامتی بدون دغدغه و آسوده را تجربه کنند. این امکانات شامل: سیستم هشدار آتش‌سوزی، سیستم اطفاء حریق، اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی هتل و سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. علاوه بر اینها یک پارکینگ اختصاصی هم در نزدیکی هتل آپارتمان نیو سابورتالو تفلیس قرار دارد که مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه اتومبیل شخصی خود را با خیالی آسوده در آن پارک کنند. کارمندان بخش پذیرش هتل نیز به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی تسلط دارند و همواره آماده راهنمایی و خدمات رسانی به مهمانان هتل هستند. لازم به ذکر است که هتل New Tiflis Apartments Saburtalo فاقد آسانسور است و دسترسی به طبقات فوقانی تنها از طریق پله‌ها امکان‌پذیر است؛ بنابراین اقامت در این هتل به آن دسته از گردشگرانی که دارای معلولیت فیزیکی و جسمانی خاصی هستند، توصیه نمی‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل آپارتمان نیو سابورتالو تفلیس شامل واحدهای آپارتمانی نسبتا بزرگ با ورودی مجزا هستند که برخی از آنها دارای بالکن با مبلمان نشیمن بر روی تراس هستند و فضای مناسبی برای استراحت و تماشای نمای شهری تفلیس ایجاد کرده‌اند. تمامی واحدهای این هتل آپارتمان از نوع سیگار ممنوع هستند به این معنی که امکان استعمال سیگار توسط مهمانان در آنها وجود ندارد. تمامی اتاق‌های هتل آپارتمان نیو سابورتالو تفلیس یک واحد آپارتمانی مجهز هستند که دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و همچنین فضای کوچکی جهت آشپزی و شستوشوی ظروف هستند. هر واحد اقامتی در New Tiflis Apartments Saburtalo Hotel به صورت یک واحد آپارتمانی است و تمامی امکاناتی که انتظار می‌رود در یک منزل مسکونی وجود داشته باشد نیز در آنها قرار داده شده است. از جمله این امکانات می‌توان مواردی نظیر: شوفاژ، وان در حمام، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان مانند حوله و دستمال کاغذی، چراغ خواب، تلویزیون صفحه تخت و اتو را بیان کرد. افزون بر این در آشپزخانه کوچک هر کدام از واحدهای اقامتی این هتل امکاناتی نظیر: کتری برقی، ماکروویو، یخچال و ابزار آلات آشپزی قرار داده شده‌است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


همجواری هتل آپارتمان نیو سابورتالو به ایستگاه متروی شهر تفلیس این امکان را فراهم کرده است تا به راحتی از تمامی مکان‌های تفریحی این شهر رنگارنگ بازدید کرد. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این هتل کمتر از یک کیلومتر فاصله دارد و با تهیه یک بلیط ارزان قیمت مترو به راحتی می‌توان به گشت و گذار و تفریح در جای جای تفلیس پرداخت.

رستوران هتل


از آنجا که فضای کوچکی در هر اتاق هتل آپارتمان نیو سابورتالو تفلیس جهت آشپزی تخصیص داده شده است، مهمانان نیازی به سفارش غذا از رستوران ندارند. با این حال چنانچه مهمانان هتل تمایلی به طبخ غذا نداشته باشند، می‌توانند با طی کردن مسافت نسبتا کوتاهی به رستوران‌های حوالی هتل بروند. بطور مثال رستوران دادیانی که همواره غذاهای لذیذ گرجی در آن سرو می‌شوند در فاصله‌ ۲ کیلومتری از هتل قرار دارد. گفتنی است کافه‌های دوست داشتنی و دنج بسیاری در نزدیکی هتل آپارتمان نیو سابورتالو تفلیس وجود دارند که برای رفتن به آنها هم تنها کافی است مسافتی کمتر از یک کیلومتر پیاده‌روی کنید.

فاصله هتل آپارتمان سابورتالو تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دریاچه لاکپشت: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک ویک: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا کنسرت هال تفلیس: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا سالن تئاتر روستاولی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث: ۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است