search
menu

هتل New Star Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل New Star Tbilisi
امکانات اتاق‌های هتل نیو استار تفلیس
مکان‌های در هتل نیو استار تفلیس
سرویس‌ها و خدمات هتل نیو استار تفلیس
مزیت ویژه هتل نیو استار تفلیس
اماکن نزدیک به هتل نیو استار تفلیس

درباره هتل New Star Tbilisi


هتل نیو استار تفلیس از هتل‌های ۳ ستاره، دوست داشتنی و شگفت انگیز شهر تفلیس است. این هتل که توسط مدیران بسیار دقیق و کارکنان حرفه‌ای اداره می‌شود، در مدت زمان حضور شما در شهر تفلیس لحظات خوب و خوشی را برایتان رقم خواهد زد. هتل New Star Tbilisi در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده و به همین دلیل، اقامت در آن مناسب کسانی است که علاقه خاصی به گشت و گذار در تفلیس دارند.

امکانات اتاق‌های هتل نیو استار تفلیس


اتاق‌های هتل نیو استار تفلیس نقطه قوت این هتل در جلب رضایت مهمانان به شمار می‌روند. در داخل این اتاق‌های شیک و دوست داشتنی امکانات مختلفی از قبیل تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت بی سیم رایگان فراهم شده است. لازم به ذکر است که تمامی این اتاق‌ها مجهز به حمام اختصاصی همراه با دوش و سشوار هستند. همچنین برخی از اتاق‌ها دارای محیط نشیمن بسیار دنج و راحتی بوده و مطمئنا، جذاب‌تر و بهتر از بقیه هستند.

مکان‌های در هتل نیو استار تفلیس


تراس و باغ هتل نیو استار تفلیس از مهم‌ترین مکان‌های عمومی این اقامتگاه به شمار می‌روند که با جذابیت خاص خود، لحظات دلنشینی برای مهمانان رقم می‌زنند. همچنین در هتل نیو استار تفلیس، کافی شاپ محبوبی وجود دارد که با سرو نوشیدنی‌های خنک و دلچسب در کنار کیک‌ها، شکلات‌ها و میوه‌های خوشمزه، طعم سفر و اقامت مهمانان را عوض می‌کند. یکی دیگر از مکان‌های عمومی هتل نیو استار تفلیس هم که مورد توجه مهمانان قرار می‌گیرد، پارکینگ این هتل است. استفاده از این پارکینگ به صورت رایگان، امکان پذیر است.

سرویس‌ها و خدمات هتل نیو استار تفلیس


مهمانان هتل نیو استار تفلیس با اقامت در این مکان می‌توانند از سرویس‌های مختلفی که توسط کارکنان ارائه می‌شوند، استفاده نمایند. برای مثال، به منظور خشکشویی و اتوی لباس‌هایتان لازم نیست جایی بروید. بلکه با مراجعه به بخش مربوطه در هتل نیو استار تفلیس مشکل شما از این بابت حل خواهد شد. همچنین، کارکنان بخش دیگری از هتل نیو استار تفلیس، سرویس حمل و نقل رایگان به فرودگاه را در اختیار شما می‌گذارند. نظافت روزانه هتل نیز توسط خدمه با نهایت دقت انجام می‌پذیرد. ضمنا، کارکنان بخش پذیرش هتل نیو استار تفلیس به صورت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت هستند. ناگفته نماند که اکثر این کارکنان به زبان‌های انگلیسی و روسی مسلط هستند. در نهایت، بد نیست اشاره‌ای هم داشته باشیم به آسانسور، صندوق امانات و سرویس کرایه خودرو در هتل نیو استار تفلیس که هر یک در جای خود باعث رفع نیاز مهمانان این هتل شده و رضایت آنها از انتخاب این اقامتگاه را افزایش می‌دهند.

مزیت ویژه هتل نیو استار تفلیس


هتل نیو استار تفلیس مزایای بسیار زیادی دارد. اما اگر بخواهیم فقط یک مزیت ویژه و متمایز کننده در این هتل انتخاب کنیم، با به امکان ورود حیوانات خانگی به محیط این هتل بپردازیم. با توجه به بسترسازی مناسب در هتل نیو استار تفلیس، مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما تفلیس همراه با حیوان خانگی خود را دارند، خیالشان از بابت داشتن اقامتگاهی دنج و آسوده در این شهر راحت می‌شود.

اماکن نزدیک به هتل نیو استار تفلیس


فاصله هتل نیو استار تفلیس تا کلیسای متخی: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله هتل نیو استار تفلیس تا قلعه ناریکالا: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله هتل نیو استار تفلیس تا کلیسای سنت جرج: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله هتل نیو استار تفلیس تا کلیسای سامبا: ۳ کیلومتر
فاصله هتل نیو استار تفلیس تا کلیسای سیونی: ۳ کیلومتر
فاصله هتل نیو استار تفلیس تا کاخ ریاست جمهوری: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله هتل نیو استار تفلیس تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله هتل نیو استار تفلیس تا میدان آزادی: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله هتل نیو استار تفلیس تا تئاتر روستاولی: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله هتل نیو استار تفلیس تا تالار کنسرت: ۵٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است