search
menu

هتل Namaste Hostel Tbilisi

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Namaste Hostel Tbilisi
امکانات عمومی هاستل ناماسته تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هاستل ناماسته تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Namaste Hostel Tbilisi


هاستل ناماسته در شهر تفلیس گرجستان واقع‌شده است. این هتل دو ستاره به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی دسترسی آسانی داشته و به‌راحتی می‌توانید به نقاط مختلف شهر رفته و از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بازدید کنید. مطمئناً با انتخاب این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما اقامتی راحت و آسوده همراه با خانواده را تجربه خواهید کرد. هاستل Namaste Hostel Tbilisi در منطقه قدیمی شهر تفلیس واقع‌شده و در عرض ۵ دقیقه پیاده‌روی به قلعه ناریکالا دسترسی خواهید داشت. همچنین میدان آزادی یکی از میدان‌هایی است که از این طریق می‌توانید به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید، زیرا ایستگاه ‌مترو در میدان آزادی با ۸۵۰ متر فاصله به نقاط شهر دسترسی دارد. فرودگاه بین‌المللی تفلیس نیز با ۱۶ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق اتوبوس شماره ۳۷ قابل‌دسترس است. خیابان پرجنب‌وجوش روستاولی در فاصله ۱.۲ کیلومتری این هتل واقع‌شده است و بازدید از آن و منطقه متخی با ۷۵۰ متر فاصله به همه گردشگران توصیه می‌شود. با توجه به امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان برخی از امکانات را مشهور دانست که عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هاستل ناماسته تفلیس


توجه داشته باشید که با اقامت در این هتل می‌توانید از اینترنت وای فای به‌صورت رایگان بهره‌مند شوید، همچنین خدماتی مانند اتوکشی نیز در این هتل رایگان بوده و در فضای بیرونی نیز تراس وجود دارد که می‌توانید از روی آن می‌توانید محوطه اطراف را تماشا کرده و آفتاب بگیرید. با توجه به اینکه پارکینگ این مجموعه به‌صورت عمومی و رایگان است، برای بهره‌مندی از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید. در قسمت پذیرش می‌توانید به‌صورت ۲۴ ساعته از خدماتشان بهره‌مند شوید و از میز تور و گردشگری نیز بابت آشنایی با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری استفاده کنید. لازم به ذکر است که قسمتی به‌عنوان اتاق چمدان در لابی هتل Namaste Hostel Tbilisi تعبیه‌شده است که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در رابطه با خدمات مربوط به بیزینس می‌توان به فکس و فتوکپی اشاره کرد که شامل هزینه جداگانه هستند. در بخش شستشو نیز لباسشویی با هزینه مجزا انجام می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل به‌صورت خوابگاهی بوده و روشن و دل‌باز هستند. همچنین اتاق‌های اختصاصی چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به شهر دارند و حمام‌ها و سرویس بهداشتی به‌صورت مشترک بوده و در هر یک از اتاق‌ها اقامت داشته باشید، باید از این حمام‌های مشترک بهره‌مند شوید. از سایر خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به نگهداری از کودکان اشاره کرد که بابت این خدمات باید هزینه پرداخت کنید. پرسنل کارآزموده و مجرب در این هتل به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی تسلط دارند و با میهمانان با خوش‌رویی برخورد می‌کنند. برای گشت‌وگذار در شهر تفلیس می‌توانید از این هتل اتومبیل کرایه کنید. علاوه بر موارد گفته‌شده، اتاق‌های موجود در داخل هتل Namaste Hostel Tbilisi ضد آلرژی بوده و همگی عایق صدا هستند. همچنین در داخل اتاق‌ها استعمال سیگار ممنوع اعلام‌شده است و برای تماشای تلویزیون می‌توانید از تلویزیون مشترک برای تمامی اتاق‌ها استفاده کنید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات سرگرم‌کننده مربوط به سلامتی می‌توان به حمام عمومی اشاره کرد و اینکه صندلی‌های مخصوص آفتاب‌گیری نیز در محوطه این هتل تعبیه‌شده است. سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل عبارت‌اند از تورهای گردشگری، تورهای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و اتاق‌های بازی.

رستوران هتل


برای سرو غذا چندین کافی‌شاپ و رستوران در فاصله ۵ دقیقه‌ای از این هتل واقع‌شده‌اند که میهمانان می‌توانند بسیار راحت به این رستوران‌ها سرزده و انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را سفارش دهند. همچنین برخی از مسافران می‌توانند در آشپزخانه مشترک و مجهز غذا طبخ کنند، اما درصورتی‌که تمایلی به پخت غذا در داخل هتل Namaste Hostel Tbilisi نداشته باشند، رستوران‌های اطراف آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

فاصله هاستل ناماسته تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان هروس: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است