search
menu

هتل N. Baratashvili 12 Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل N. Baratashvili 12 Tbilisi
امکانات و خدمات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل باراتاشویلی ۱۲ تفلیس

درباره هتل N. Baratashvili 12 Tbilisi


اقامت در مکانی خوش‌منظره، مشرف‌به نمای شگفت‌انگیزی از طبیعتی تماشایی و چشم‌انداز دل‌انگیزی از رودخانه‌ای نیلگون و آرام، همان تعریفی است که همگان از سفری رؤیایی به تفلیس در ذهن دارند، تعبیری که اقامت در هتل باراتاشویلی ۱۲ تفلیس بدان جامه‌ی واقعیت پوشیده است. این هتل‌آپارتمان که شهرت خود را مدیون موقعیت مکانی مناسب و نمای دل‌فریب و حیرت‌انگیز واحدهای اقامتی دل‌بازش است، در ۷۰۰ متری میدان آزادی تفلیس، جایی که به محدوده وسیعی از جاذبه‌های گردشگری این شهر دیدنی دسترسی دارد، قرارگرفته و سال‌هاست با امکانات رفاهی قابل‌قبول و خدمات عالی خود، پذیرای گردشگرانی است که بلیط هواپیما تفلیس را برای تجربه سفری بی‌عیب و نقص و فراموش‌نشدنی به کشور گرجستان خریداری می‌کنند.

امکانات و خدمات رفاهی هتل


برخی اقامتگاه‌هایی که در فهرست هتل‌آپارتمان‌ها دسته‌بندی می‌شوند، صرفاً به دلیل ماهیت و نوع کاربری که دارند، از ارائه امکاناتی گوناگون به میهمانان خود صرف‌نظر می‌کنند، اما این مورد در باراتاشویلی ۱۲ تفلیس (به انگلیسی: N. Baratashvili 12 Tbilisi) صحت ندارد، این هتل‌آپارتمان همانند هتلی باکیفیت و سه ستاره، کلیه امکانات رفاهی موردنیاز برای اقامتی آسوده و خاطره‌انگیز را به گردشگران ارائه می‌کند. چه به مکانی برای پارک خودروی خود نیاز داشته باشید و چه به اینترنت رایگان یا سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاهی، این هتل‌آپارتمان قادر است امکانات و خدمات قابل قبولی را برای ایجاد رفاه و آسایش شما در اختیارتان قرار دهد تا آرامش، آسودگی و امنیت شما را در طول اقامت در تفلیس تضمین گردد. گفتنی است که همانند دیگر هتل‌آپارتمان‌ها، هتل باراتاشویلی ۱۲ تفلیس نیز فاقد رستورانی مجزاست، اما به لطف موقعیت مکانی مناسبی که دارد، در نزدیکی برخی از برترین و محبوب‌ترین رستوران‌های تفلیس واقع گردیده است. از این گذشته، در هر واحد اقامتی هتل، آشپزخانه مناسبی مجهز به تمامی ظروف و وسایل پخت‌وپز گنجانده شده است تا امکان طبخ غذا برای کسانی که تمایل دارند به‌جای شکم‌گردی در تفلیس، خود سرآشپز خود باشند و دست‌پخت خود را نوش جان کنند، فراهم گردد.

واحدهای اقامتی هتل


حتماً می‌دانید که هتل‌آپارتمان‌ها به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که حال و هوای حضور در خانه را برای افراد تداعی کنند. هتل باراتاشویلی ۱۲ تفلیس نیز از این قاعده مستثنا نیست و از نظر وسعت و طراحی، هیچ‌چیزی از آپارتمانی شیک و مجهز کم ندارد. رنگ‌آمیزی گرم و دوست‌داشتنی، فضای‌ دل‌باز و نورگیر، چیدمانی شیک و خلاقانه، استفاده از اسباب و وسایلی مدرن نظیر تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، مبلمانی چرم، تختخواب‌هایی نرم و راحت، میز و صندلی ناهارخوری و از همه مهم‌تر اختصاص فضایی به آشپزخانه‌ای مناسب و مجهز به تجهیزاتی از قبیل: ماشین لباسشویی، کتری برقی، ماکروویو، یخچال و ظروف آشپزی، همگی موجب شده است که اقامت در هتل باراتاشویلی ۱۲ تفلیس به لذتی زائدالوصف برای گردشگران مبدل گردد. گفتنی است که واحدهای اقامتی این هتل در طرح‌های مختلف استاندارد، دو خوابه و سه خوابه با نماهای گوناگونی از باغ، رودخانه و کوهستان به خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت ارائه می‌گردد تا هر فرد قادر باشد اتاق مناسب و دلخواه خود را بر مبنای سلیقه و نیازش از محدوده متنوعی از گزینه‌های اقامتی برگزیند.

موقعیت مکانی هتل


قرار گرفتن هتل باراتاشویلی ۱۲ تفلیس در ۷۰۰ متری میدان آزادی تفلیس این امکان را برای میهمانان هتل فراهم کرده تا در اندک زمانی به گستره وسیعی از جاهای دیدنی تفلیس نظیر پل صلح، پارک پوشکین، سینمای روستاولی، پارک ۹ آوریل، کلیسای سیونی و تئاتر باله و اپرای تفلیس که در شعاع یک کیلومتری هتل واقع شده‌اند، دسترسی داشته باشند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل باراتاشویلی ۱۲ تفلیس


فاصله هتل تا کاخ ریاست جمهوری: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا پل صلح: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک پوشکین: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا میدان آزادی تفلیس: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک ۹ آوریل: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا باغ ملی گیاه‌شناسی گرجستان: ۱٫۱ کیلومتر


امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
accessible آسانسور برای طبقات بالاتر
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است