search
menu

هتل Moxy Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Moxy Tbilisi
امکانات کلی هتل موکسی تفلیس
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل موکسی تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Moxy Tbilisi


هتل موکسی یکی از هتل‌های میان‌رده شهر تفلیس است. شهر تفلیس با معماری متنوع، بافت تاریخی و طعم بی‌نظیر غذاهایش یکی از محبوب‌ترین شهرهای جهان به شمار می‌رود. تفلیس به عنوان پایتخت گرجستان گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. جاهای دیدنی و گردشگری تفلیس یکی از مهم‌ترین دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما تفلیس و سفر به این شهر زیبا است. هتل Moxy Tbilisi در مرکز شهر تفلیس قرار دارد و گزینه‌ای عالی برای اقامت به شمار می‌رود. با اقامت در هتل موکسی تفلیس به راحتی می‌توانید از جاهای دیدنی مهمی همچون میدان آزادی و پارک پوشکین، پل صلح تفلیس و باغ وحش تفلیس بازدید نمایید. یکی دیگر از مزیت‌های اقامت در هتل موکسی نزدیکی به ایستگاه متروی میدان آزادی است؛ با استفاده از مترو می‌توانید آسان و ارزان در سرتاسر تفلیس گردش نمایید. هتل فضای دوستانه‌ای دارد و با اقامت در آن اوقات لذت‌بخشی را تجربه خواهید کرد. این هتل برای سفرهای دونفره پیشنهاد شده است.

امکانات کلی هتل موکسی تفلیس


ساختمان هتل موکسی تفلیس ۶ طبقه و مدرن است. برای رفاه حال مهمانان عزیز امکانات متنوعی تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. پذیرش هتل ۲۴ است و خدمات کمد و چک‌این/اوت اکسپرس در این قسمت ارائه می‌شود. از امکانات دیگر هتل می‌توان به کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات و آسانسور اشاره کرد. هتل Moxy Tbilisi برای رفاه حال معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد و حرفه‌ای هستند و برای ایجاد محیطی آرام برای مهمانان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. به زبان‌های انگلیسی و روسی در این هتل گفتگو می‌شود. هتل موکسی پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت افراد بالای ۱۷ سال در این هتل تمام‌بها محاسبه می‌شود. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی تفلیس در ۱۳ کیلومتری هتل قرار دارد. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل موکسی تفلیس دارای ۱۳۰ اتاق مدرن و زیبا است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق کویین، اتاق تویین موکسی اسلیپر و اتاق خانواده موکسی اسلیپر است. تمامی اتاق‌ها عایق صدا هستند و با اقامت در آن‌ها اوقات آرامی را سپری خواهید کرد. سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، تلویزیون صفحه تخت، رخت‌آویز، دوش، حمام، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان از جمله امکانات داخل اتاق‌های هتل Moxy Tbilisi به شمار می‌روند. توجه داشته باشید که برخی از واحدهای اقامتی دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافه در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است ارائه‌ی گهواره برای کودکان زیر ۳ سال بدون هزینه است.

امکانات تفریحی هتل


باغ هتل مناسب برای گشت‌وگذار است، کودکان با بازی در باغ می‌توانند اوقات خوشی را سپری کنند. برای سرگرمی بیشتر مهمانان فعالیت‌هایی مثل پازل، بازی‌های تخته‌ای، اجرای موسیقی زنده و پخش فیلم در نظر گرفته شده است. در نزدیکی هتل جاذبه‌های دیدنی، گالری‌ها و بوتیک‌های فراوانی قرار دارند که بازدیدشان خالی از لطف نخواهد بود.

رستوران هتل


یک روز معمولی در هتل موکسی با صرف صبحانه آمریکایی شروع می‌شود؛ سلف‌سرویس از دیگر آپشن‌های هتل موکسی است و با خوراکی‌های متنوع اشتهایتان را بیشتر خواهد کرد. میوه‌، اسنک، غذای آماده و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در صورت درخواست به مهمانان ارائه می‌شود. برای صرف ناهار و شام سری به رستوران‌هایی که در نزدیکی هتل Moxy Tbilisi قرار دارند، بزنید. رستوران چیلا کم‌تر از ۱۰۰ متر با هتل فاصله دارد و انتخابی عالی برای چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای گرجی است.

فاصله هتل موکسی تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از رودخانه کورا: ۲۰۰ متر
فاصله از پارک پوشکین: ۱ کیلومتر
فاصله از میدان آزادی: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله از کلیسای جامع تثلیث: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله از کلیسای متخی: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله از باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان: ۱٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است