search
menu

هتل Moosica Hostel Tbilisi

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Moosica Hostel Tbilisi
امکانات هاستل موسیکا تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هاستل موسیکا تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Moosica Hostel Tbilisi


هاستل موسیکا در شهر تفلیس گرجستان و در فاصله یک کیلومتری از میدان آزادی واقع شده است. نزدیک بودن این هتل به اماکن مهم شهر و همچنین جاذبه های گردشگری همچون کلیسای جامع تثلیث تفلیس، موزه ملی گرجستان و همچنین مراکز خرید که امکان بازدید آسان از این مناطق را برای مسافران فراهم کرده است، از ویژگی های مهم این هتل است که همواره مورد توجه گردشگران بوده است. هتل در فاصله ۱۹ کیلومتری از فرودگاه بین المللی تفلیس قرار دارد و در صورت نیاز شاتل فرودگاهی نیز در دسترس مسافران است. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل موسیکا یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات هاستل موسیکا تفلیس


هتل در فضای بیرونی دارای تراس است که یک فضای مناسبی را برای تفریح و استراحت مسافران فراهم می‌کند. از جمله امکاناتی که هتل موسیکا برای مسافران ارائه می‌دهد شامل WiFi رایگان، سالن استراحت و تلویزیون مشترک، انبار چمدان، شاتل فرودگاهی، آشپزخانه مشترک، تحویل و تخلیه فرودگاهی با هزینه اضافی و اتاق های خانوادگی است. میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند. مسافرانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند باید توجه داشته باشند که این هتل دارای پارکینگ خیابانی و پارکینگ عمومی در مکانی نزدیک است که برای استفاده نیاز به رزرو نیست و هزینه آن ۴ لاری در هفته است. در این هتل نظافت به صورت روزانه انجام می‌گیرد. از خدمات تفریحی و سرگرمی که در هتل Moosica Hostel Tbilisi ارائه می‌شود می توان به بازی های رومیزی مثل پازل اشاره کرد.
کپسول های اتش نشانی و حسگر دود از جمله خدمات امنیتی موجود در این هتل است. در هتل موسیکا انواع شکلات یا کلوچه و بطری های آب با دریافت هزینه اضافی در دسترس مسافران است. هتل فاقد رستوران است اما به دلیل نزدیک بودن هتل به مرکز شهر، رستوران ها و کافه های زیادی همچون رستوران Machakhela و Dinehall در اطراف آن وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه و مختلف را ارائه می‌دهند و مسافران می‌توانند وعده های غذایی خود را در آنجا سرو کنند. علاوه بر آن امکاناتی برای تهیه غذا در آشپزخانه مشترک موجود در هتل برای مسافران فراهم شده است. در آشپزخانه مشترک هتل امکاناتی از قبیل اجاق گاز، ماکروویو، کتری برقی، وسایل آشپزخانه و یخچال برای مسافران فراهم شده است. همچنین ساندویچ فروشی در این هتل در دسترس است. استعمال دخانیات در این هتل ممنوع است اما مکان هایی اختصاصی برای افراد سیگاری وجود دارد. همراه داشتن حیوانات خانگی بدون هزینه اضافی مجاز است. هتل فاقد آسانسور بوده و جابجایی در طبقات فقط از طریق پله انجام می‌شود. پرسنل هتل Moosica Hostel Tbilisi به زبان های انگلیسی و روسی تسلط کامل دارند و آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Moosica Hostel Tbilisi انواع اتاق های مختلف شامل تخت یک نفره در اتاق خوابگاهی مختلط، اتاق دوبل، تخت در اتاق خوابگاهی زنانه ۶ تخته، اتاق تویین استاندارد، اتاق تک نفره با حمام و اتاق خانوادگی را ارائه می‌دهد و متناسب با نیاز مسافران در صورت سفر به تنهایی یا با گروه دوستان و خانواده امکان دسترسی به انواع اتاق ها وجود دارد و اقامتی دنج را برای مهمانان تضمین می کند. اتاق های هاستل موسیکا دارای کفپوش پارکت بوده و Wi-Fi رایگان در اتاق ها در دسترس است. اتاق های هتل بدون سیگار بوده و همگی دارای سیستم گرمایشی و تهویه مطبوع هستند. هر اتاق یک میزکار داشته و اتاق ها دارای چای ساز و قهوه ساز، پنکه، ملحفه و حوله هستند. اتاق ها دارای حمام مجهز به دوش، توالت فرنگی و حوله است.

فاصله هاستل موسیکا تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا تئاتر اپرا: ۷۵۰ متر
فاصله تا تئاتر روستاولی: ۱ کیلومتر
فاصله تا میدان قهرمانان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا سیرک تفلیس: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است