search
menu

هتل Mercure Tbilisi Old Town

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mercure Tbilisi Old Town
امکانات عمومی هتل مرکیور تفلیس اولد تاون
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مرکیور تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mercure Tbilisi Old Town


هتل مرکیور تفلیس اولد تاون از هتل‌های ۴ ستاره در شهر تفلیس گرجستان است. این هتل نمای ۳۶۰ درجه پانوراما رو به محیط اطراف دارد که موردتوجه توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد و به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود در میان توریست‌ها از شهرت زیادی برخوردار است. همچنین به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو در حدود ۵۰۰ متر به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید دسترسی آسانی خواهید داشت. این هتل زیبا در مرکز شهر تفلیس واقع‌شده و کمتر از ۵ دقیقه تا کلیسای متخی فاصله دارد. همچنین این هتل تا قلعه ناریکالا ۵ دقیقه پیاده‌روی دارد و تا خیابان شاردنی نیز ۴۰۰ متر فاصله دارد. علاوه بر موارد گفته‌شده، فرودگاه بین‌المللی تفلیس با ۱۵ کیلومتر فاصله از هتل Mercure Tbilisi Old Town از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را به سفری به‌یادماندنی آماده کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های ضد سیگاری، باشگاه بدن‌سازی و بار اشاره کرد .

امکانات عمومی هتل مرکیور تفلیس اولد تاون


اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر نقاط این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ عمومی نیز در این هتل دایر گردیده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. توجه داشته باشید که استفاده از این هتل رایگان بوده و نیاز به رزرو قبلی ندارد. در بخش بیزینس می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های خود را برگزار کنید و هزینه مربوطه را پرداخت کنید. در بخش شست‌وشو نیز خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی دایر گردیده شده است که هریک از آن‌ها شامل هزینه جداگانه هستند. و در بخش لابی هتل Mercure Tbilisi Old Town می‌توانید از قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید و همچنین خدمات باربری و اتاق چمدان نیز در لابی هتل انجام می‌گیرد. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل آسانسور تعبیه‌شده است. کارکنان در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی تسلط دارند و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاش هستند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به مرکز سلامتی و اسپا اشاره کرد که خود این مرکز شامل سونا و حمام ترکی است. سایر امکانات سرگرم‌کننده و تفریحی در این هتل عبارت‌اند از باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها، اتاق بخار، حمام ترکی، انواع ماساژ و اسپا و سونا. برای بهره‌مندی از این امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده می‌توانید با پرداخت هزینه مربوطه به آرامش برسید و لذت ببرید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل پریویلیج، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق توئین استاندارد، اتاق دوبل استاندارد و اتاق سینگل استاندارد. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به ورودی اختصاصی مخصوص ویلچرها اشاره کرد که این‌گونه مسافران با مشکلات جسمانی اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهند کرد. از سایر امکانات در هتل Mercure Tbilisi Old Town می‌توان به کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، کتری برقی، فضای نشیمن، فضای غذاخوری، وسایل شست‌وشو، میز کار، تلویزیون، تلفن، مبلمان و سونا اشاره کرد.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل ASADO STEAKHOUSE نام داشته و انواع استیک در این رستوران سرو می‌شود، همچنین انواع غذاهای محلی و اروپایی نیز به‌صورت سلف‌سرویس و منویی ارائه می‌دهند. در قسمت لابی می‌توانید از قسمت بار بهره‌مند شوید و انواع نوشیدنی‌ها را با تماشای تصویر پانوراما از چشم‌انداز شهر تفلیس نوش جان کنید. همچنین انواع کافی‌شاپ و رستوران در فاصله کمتر از پنج دقیقه‌ از این هتل واقع‌شده‌اند که در صورت تمایل می‌توانید به این رستوران‌ها سرزده و انواع غذا را سفارش دهید.

فاصله هتل مرکیور تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۳.۱ کیلومتر
فاصله میدان هروس: ۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است