search
menu

هتل Mariam R Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mariam R Tbilisi
امکانات عمومی هتل ماریام آر تفلیس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ماریام آر تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mariam R Tbilisi


هتل ماریام آر در شهر تفلیس گرجستان واقع‌شده است و یکی از هتل‌های سه ستاره به شمار می‌رود. این هتل به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود همواره موردتوجه توریست‌ها و گردشگران قرار می‌گیرد و سالانه از مسافران زیادی میزبانی می‌کند، بی‌شک با انتخاب این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری این هتل در شهر تفلیس تا میدان آزادی ۶۰۰ متر فاصله دارید و سایر جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل Mariam R Tbilisi عبارت‌اند از تئاتر باله و اپرای تفلیس، تئاتر روستاولی و کلیسای سنت جورج. علاوه بر این‌ها می‌توانید از جاذبه‌های دیگر تفلیس مانند موزه ملی گرجستان، پل صلح تفلیس، باغ گیاه‌شناسی ملی و باغ‌وحش تفلیس بازدید کنید که با اقامت در این هتل دسترسی به این جاذبه‌های دیدنی بسیار آسان خواهد بود و بازدید از همه این جاهای دیدنی به گردشگران توصیه می‌شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس ۱۳ کیلومتر است که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس خواهد بود، توجه داشته باشید برای بهره‌مندی از این شاتل باید هزینه مجزا پرداخت کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته و تراس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ماریام آر تفلیس


در بخش پذیرش هتل زیبای ماریام (مریم) به‌صورت شبانه‌روزی آماده استقبال از مسافران هستند و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاش‌اند. از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به آشپزخانه مشترک اشاره کرد که تمامی مسافران می‌توانند در این محل غذا بپزند. اینترنت وای فای نیز در سراسر هتل Mariam R Tbilisi قابل‌دسترس است. با توجه به اینکه هتل ماریام پارکینگ ندارد، بنابراین آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید ماشینشان را در محوطه یا خیابان‌های اطراف پارک کنند. پرسنل در این مجموعه در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاش هستند و همگی به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند. در بخش بیزینس می‌توانید از فکس و کپی بهره‌مند شوید. در بخش پذیرش نیز اتاق چمدان برای مسافرانی در نظر گرفته‌شده است که از زمان ساعت تحویل اتاق تا ساعت پروازشان فاصله وجود دارد، بدین‌جهت مسافران می‌توانند وسایلشان را به این قسمت بسپارند.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی کودکان و نوجوانان نیز در این هتل اتاق بازی در نظر گرفته‌شده است که می‌توانند ساعت‌ها در این قسمت مشغول باشند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل ماریام (مریم) دارای انواع گوناگونی اتاق است که عبارت‌اند از اتاق توئین، اتاق سینگل، اتاق سینگل لارج، اتاق سینگل با بالکن، اتاق دوبل، اتاق دوبل با چشم‌انداز کوه، اتاق توئین لارج، اتاق توئین و اتاق تریپل. همه اتاق‌های موجود در داخل این هتل به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند. هر یک از اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، ورودی اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، ماشین ظرف‌شویی و بالکن همراه با مبلمان هستند. همچنین توجه داشته باشید که طبقات بالایی هتل Mariam R Tbilisi فقط از طریق پله قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، باید از اتاق‌های طبقات پایین انتخاب کنند. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها نیز افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده مراجعه کنند. همچنین در داخل اتاق‌ها گاوصندوق تعبیه‌شده است که مسافران می‌توانند در هنگام گشت‌وگذار وسایل ارزشمند خود را در داخل آن قرار دهند. اتاق‌های موجود در داخل هتل ماریام (مریم) آر شامل حمام اختصاصی بوده و در همه اتاق‌ها تخت خواب همراه با ملافه‌های تمیز و مرتب تعبیه‌شده‌اند.

رستوران هتل


وعده صبحانه همه‌روزه در هنگام صبح به‌صورت رایگان و سلف‌سرویس در بخش صبحانه خوری این هتل سرو می‌شود.

فاصله هتل ماریام آر تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی: ۴۰۰ متر
فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان هروس: ۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است