search
menu

هتل Leon Rooms Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Leon Rooms
امکانات کلی هتل لئون رومز
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل لئون رومز از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Leon Rooms


هتل لئون رومز با فاصله ۳۰۰ متری از میدان آزادی تفلیس، گزینه‌ای فوق‌العاده برای اقامت محسوب می‌شود. هتل ۳ ستاره Leon Rooms در قلب شهر قدیم تفلیس قرار گرفته است. شهر قدیم، بافت تاریخی تفلیس است که بیشتر جاهای دیدنی تفلیس در آنجا قرار گرفته است. ساختمان‌های آجری، کوچه‌های باریک و جاذبه‌هایی که بر روی تپه‌ها قرار گرفته‌اند، محیط جذاب و نوستالژیکی را برای گردشگران ایجاد می‌کنند. با قدم زدن در اطراف هتل لئون رومز و بازدید از جاهای دیدنی تفلیس به میزان زیادی با فرهنگ گرجستان آشنا خواهید شد. سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان با خرید آنلاین بلیط هواپیما تفلیس به این شهر جذاب سفر کرده و از جاذبه‌های آن بازدید می‌کنند. هتل لئون رومز در نزدیکی جاذبه‌های معروفی ازجمله کلیسای سیونی و پل صلح قرار گرفته است. همچنین بوتیک‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های معروفی در چندمتری هتل قرار دارند که بازدیدشان خالی از لطف نخواهد بود. هتل لئون رومز از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه تفلیس و انتخابی عالی برای خانواده‌های پرجمعیت است. چنانچه قصد سفر به تفلیس دارید، خواندن اطلاعات هتل لئون رومز و هتل‌های دیگر تفلیس در انتخاب محل اقامت مناسب به شما کمک خواهد کرد.

امکانات کلی هتل لئون رومز


در هتل لئون رومز تفلیس امکانات متنوع و باکیفیتی برای مهمانان فراهم شده است. امکانات اساسی شامل پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق خانواده و کپسول آتش‌نشانی است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام قسمت‌های هتل در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشید. کارکنان مهمان‌نواز هتل یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل ۳ ستاره هستند، تمام کارکنان با خوش‌رویی و مسئولیت‌پذیری تمام برای ایجاد محیطی دل‌پذیر برای مهمانان تلاش می‌کنند. با دانستن یکی از ۳ زبان انگلیسی، روسی و گرجی می‌توانید با کارکنان هتل صحبت کنید. از خدمات ارائه‌شده در هتل می‌توان به خدمات تور و ارائه‌ی فاکتور اشاره کرد. برای خاطره‌انگیزتر کردن سفر، فعالیت‌هایی ازجمله آشنایی با فرهنگ محلی و تورهای پیاده‌روی برای مهمانان تدارک دیده شده است. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در نواحی مشترک ممنوع است و برای این منظور اتاق سیگار در نظر گرفته شده است. ناگفته نماند فاصله فرودگاه بین‌المللی تفلیس تا هتل لئون رومز تنها ۱۴ کیلومتر است و با استفاده از خدمات شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید به محل اقامت خود برسید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل لئون رومز دارای ۹ واحد اقامتی زیبا و کلاسیک است. تنوع واحدهای اقامتی شامل اتاق دوبل، اتاق دوبل اقتصادی، اتاق تریپل با سرویس بهداشتی مشترک، اتاق استاندارد تویین، آپارتمان دلوکس، اتاق تویین با سرویس بهداشتی مشترک و آپارتمان دوبلکس است. مهمانان عزیز با توجه به تعداد هم‌سفران خود می‌توانند اقدام به رزرو اتاق موردنظرشان نمایند. تمام اتاق‌ها عایق‌ صدا هستند. توجه داشته باشید که در برخی از واحدهای اقامتی دارای آشپزخانه و لوازمی مثل یخچال، کتری برقی و اجاق‌گاز قرار دارند. از امکانات دیگر اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، کمد لباس، رخت‌آویز، حمام، سرویس بهداشتی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی اشاره کرد. برخی از واحدهای دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافی هستند و سرویس اضافی در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

رستوران هتل


هتل لئون رومز دارای رستوران نیست. چنانچه تمایل دارید غذایتان را خودتان تهیه کنید، رزرو سوئیت‌های دارای آشپزخانه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با توجه به موقعیت مکانی لئون رومز، رستوران‌ها و کافه‌های فراوانی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان کنید. رستوران‌های شین و بست ویو تفلیس از گزینه‌های خوبی هستند که کمتر از ۱ کیلومتر با هتل فاصله دارند.

فاصله هتل لئون رومز از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از میدان آزادی تفلیس: ۳۰۰ متر
فاصله از پارک پوشکین: ۳۵۰ متر
فاصله از کلیسای سیونی تفلیس: ۷۰۰ متر
فاصله از پل صلح تفلیس: ۸۰۰ متر
فاصله از باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان: ۸۰۰ متر
اصله از تئاتر اپرا ملی: ۱ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است