search
menu

هتل KMM Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل KMM Hotel Tbilisi
امکانات کلی هتل کی ام ام تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کی ام ام تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل KMM Hotel Tbilisi


هتل کی ام ام تفلیس در مرکز شهر و در منطقه تاریخی شهر تفلیس واقع شده است. این منطقه یک انتخاب عالی برای مسافران علاقمند به پیاده روی در شهر، کاوش در شهر قدیمی و غذاهای محلی است. در فضای داخلی هتل ترکیبی عالی از رنگ‌های ساده و آرام، مدرنیته و لوکس استفاده شده است. بسیاری از کلیساهای جامع را می‌توانید در منطقه قدیمی شهر، با ۵ دقیقه پیاده‌روی از هتل پیدا کنید. این منطقه همچنین دارای حمام‌های گوگردی سنتی گرجستان و باغ‌های گیاه‌شناسی تفلیس است. کلیسای سیونی، پل صلح تفلیس، پارک واکه، جینو پارادایس تفلیس و پارک متاتسمیندا نیز ارزش بازدید دارند. این هتل از فرودگاه بین المللی تفلیس ۱۲.۸ کیلومتر فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به تفلیس، هتل KMM Hotel Tbilisi به دلیل نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری تفلیس و ارائه امکانات رفاهی خوب گزینه ایده‌آلی برای اقامت محسوب می‌شود.

امکانات کلی هتل کی ام ام تفلیس


صبحانه بوفه ای رایگان، وای فای رایگان در مناطق عمومی و پارکینگ رایگان نیز در هتل KMM Hotel Tbilisi ارائه می‌شود. علاوه بر این، میز پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و گاوصندوق در هتل موجود است. امکانات تجاری مناسب شامل میز و روزنامه رایگان است. برای رفتن به طبقات بالاتر می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از اماکن دیدنی امکان کرایه خودرو برای میهمانان عزیز فراهم شده است. هتل کی ام ام برای راحتی میهمانان خود خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد.
آرایشگاه نیز در این هتل وجود دارد. به دلیل مسائل بهداشتی از استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی خودداری کنید. بدین منظور اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. تخت اضافی نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. پرسنل مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، گرجی و روسی مسلط بوده و با خوشرویی میهمانان را راهنمایی می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در تفلیس می‌توان به تسلط کارکنان به زبان انگلیسی، موقعیت مکانی خوب، رزرواسیون ایمن و آنلاین اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل کی ام ام تفلیس عبارتند از: اتاق خانوادگی، اتاق دبل استاندارد، اتاق پانورامیک با چشم انداز شهر، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق دبل اقتصادی، اتاق توئین اقتصادی و اتاق توئین استاندارد. این هتل اتاق‌های راحت با طراحی مدرن، تجهیزات کامل و چشم اندازی عالی را ارائه می‌دهد. هتل KMM Hotel Tbilisi ۶۳ اقامتگاه با تهویه مطبوع، مینی بار و گاوصندوق ارائه می‌دهد. تلویزیون‌های صفحه تخت دارای کانال‌های ماهواره‌ای هستند. حمام‌ها شامل وان یا دوش، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. علاوه بر این، اتاق‌ها دارای بطری آب، مینی بار، قهوه‌ساز و چای‌ساز رایگان هستند. خانه‌داری روزانه ارائه می‌شود.

رستوران هتل


میهمانانی که در هتل KMM Hotel Tbilisi اقامت دارند می‌توانند روزانه از یک صبحانه بوفه‌ای لذت ببرند.هتل فاقد رستوران است. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند، بروید.

فاصله هتل کی ام ام تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای متخی: ۲۰۰ متر
فاصله تا قلعه ناریکالا: ۵۰۰ متر
فاصله تا کلیسای جامع سیونی: ۵۰۰ متر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۵۰۰ متر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۱ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است