search
menu

هتل Jako Boutique Hotel Tbilisi

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Jako Boutique Hotel Tbilisi
امکانات کلی هتل جاکو بوتیک تفلیس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بوتیک جاکو تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Jako Boutique Hotel Tbilisi


هتل جاکو بوتیک هتلی در شهر تفلیس، در ۲۰۰ متری تئاتر روستاولی واقع شده است. این هتل در ۸۰۰ متری میدان آزادی قرار دارد و حمام های گوگردی در ۱.۹ کیلومتری آن قرار دارند. پل خشک و فلی مارکت تا هتل ۳۰۰ متر فاصله دارند. باغ گیاه شناسی ملی گرجستان، کلیسای جامع تثلیث تفلیس، موزه ملی گرجستان و قلعه ناریکالا تفلیس از جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل هستند که هر ساله موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه می‌شوند. ایستگاه مترو میدان آزادی ۷۰۰ متر تا هتل فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی تفلیس است که ۱۷ کیلومتر با هتل فاصله دارد. برای آسایش و راحتی میهمانان این هتل خدمات شاتل فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو اتاق در هتل Jako Boutique Hotel Tbilisi اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل جاکو بوتیک تفلیس


این اقامتگاه دارای یک میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، انبار چمدان، محل نگهداری از کودکان و یک آشپزخانه مشترک است. وای فای رایگان برای همه میهمانان در دسترس است و پاسیو از تمام اتاق‌ها قابل دسترسی است. برای تهیه بلیط جاهای دیدنی می‌توانید به میز تور هتل مراجعه کرده و از اتلاف وقت گرانبهای خود در صف‌های طولانی خرید بلیط خودداری کنید. هتل جاکو بوتیک تفلیس دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. خدماتی مانند لباسشویی و اتوکشی نیز در صورت نیاز با هزینه اضافی ارائه می‌شوند. در این هتل می‌توانید حیوانات خانگی خود را همراه خود به داخل هتل بیاورید. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی و اتاق‌ها ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. میهمانانی که با اتومبیل شخصی خود سفر می‌کنند، نگران ماشین خود نبوده و می توانند از پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. سیستم اعلام و اطفا حریق موجود در هتل Jako Boutique Hotel Tbilisi از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری می‌کند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ الی ۱۰ شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. پرسنل هتل به زبان انگلیسی مسلط بوده و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان هستند.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت روش‌های متعددی از جمله اتاق بازی، تورهای پیاده روی، کلاس‌های آشپزی و رویدادهای ورزشی زنده در هتل Jako Boutique Hotel Tbilisi در نظر گرفته شده است. همچنین می‌توانید در کلاس‌هایی که برای آشنایی با فرهنگ محلی تشکیل می‌شود نیز شرکت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل جاکو بوتیک تفلیس عبارتند از:
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق سه تخته کلاسیک
• اتاق سه تخته
• اتاق دبل دارای حمام اختصاصی
• اتاق لوکس
• اتاق دبل لوکس
• اتاق یک تخته لوکس
اتاق‌های هتل Jako Boutique Hotel Tbilisi مجهز به تهویه مطبوع، تخت، رخت آویز، وسایل گرمایشی و وای فای رایگان هستند. در برخی از اتاق‌ها برای راحتی میهمانان حمام اختصاصی مجهز به دوش و لوازم بهداشتی رایگان در نظر گرفته شده است. همچنین برای تهیه چای و قهوه نیز می‌توانید از چای‌ساز و قهوه‌ساز موجود در اتاق خود استفاده کنید. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها وجود دارد.

رستوران هتل


میهمانان هتل بوتیک جاکو می‌توانند از صبحانه بوفه‌ای لذت ببرند. منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک نیز در دسترس هستند. میوه، کوکی، شکلات و سایر تنقلات نیز در صورت درخواست با هزینه اضافی ارائه می‌شوند.

فاصله هتل بوتیک جاکو تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۷۵۰ متر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا شهربازی متاتسمیندا تفلیس: ۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی جینو پارادایس: ۹.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است