search
menu

هتل Iveria Inn Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Iveria Inn Hotel Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Iveria Inn Hotel Tbilisi


هتل چهار ستاره ایوریا تفلیس این ( Iveria Inn Hotel)حدود ۵۰۰ دورتر از ایستگاه مترو وارکتیلی قرار گرفته که ادعای بهترین بودن خود را با دریافت جایزه بهترین اقامتگاه استاندارد سال ۲۰۱۷ ثابت کرده است. تمامی اتاق‌های ایوریا این نه تنها مجهز به تهویه مطبوع بوده بلکه تلویزیون و مینی بار نیز در اختیار دارد و حمام‌های خصوصی آن مجهز به سشوار، دمپایی، و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان هستند. برخی از اتاق‌های ایوریا این تفلیس در طبقه همکف قرار دارند و میهمانانی که نمی‌خواند منتظر آسانسور بمانند و یا به هر دلیل دیگری تمایلی به طبقات بالای هتل ندارند می‌توانند این اتاق‌ها را رزرو کنند.

هتل Iveria Inn Hotel Tbilisi این برای میهمانان اهل فضای مجازی خود نیز وای فای رایگان فراهم کرده تا در طول اقامت خود در شهر زیبای تفلیس از این دنیای رنگارنگ و شاد غافل نباشند و بتوانند لحظات خوش سفر خود را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و یا ایمیل‌های خود را چک کرده و به کارهای اداری تجاری خود برسند. هتل ایوریا این تفلیس به غیر از وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان برای میهمانان خود ایجاد کرده تا با خیالی آسوده ماشین خود را پارک کرده و به گردش و تفریح بپردازند. امکانات هتل ایوریا این برای افراد ناتوان و استفاده کنندگان از ویلچر بهینه شده تا بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند.
هتل ایوریا این رستوران مخصوص خود را نیز دارد که مجموعه گسترده‌ای از انواع غذاهای بین المللی و محلی را با بهترین کیفیت تهیه کرده و در اختیار میهمانان هتل قرار می‌دهد. ایوریا این از جاذبه‌های گرجستان نیز چندان دور نبوده و میهمانان دسترسی راحتی به جاذبه‌هایی مانند میدان آزدی و یا مرکز شهر قدیمی خواهند دشت. از هتل ایوریا این تا ایستگاه قطار تفلیس ۱۵ دقیقه و تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس تنها ۱۰ دقیقه رانندگی فاصله است. همچنین تا منطقه قدیمی شهر که تراکم جاذبه‌های گردشگری بسیار است ۱۰ دقیقه رانندگی فاصله دارد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا کلیسای جامع سامبا: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای متخی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ ریاست جمهوری: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا سالن تئاتر روستاولی: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان قهرمانان: ۷.۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است