search
menu

هتل IOTA Hotel Tbilisi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل IOTA Hotel Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل IOTA Hotel Tbilisi


با هر سلیقه‌ای که مهمان هتل آیوتا (IOTA) شوید، در نهایت با خاطرات بسیار خوبی این هتل را ترک خواهید کرد. تسلط کارکنان این هتل به سه زبان انگلیسی، روسی و گرجی ارائه امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ رایگان، فروشگاه، رستوران، کافی‌شاپ و باغ، باعث افزایش انعطاف‌پذیری هتل آیوتا در مقابل خود و متعاقب با آن، باعث بالا رفتن میزان رضایت مهمانان از انتخاب هتل آیوتا تفلیس شده است.

در اتاق‌های هتل آیوتا تفلیس می‌توان از امکاناتی نظیر اینترنت بی‌سیم رایگان، تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی همراه با لوازم بهداشتی رایگان برخوردار شد. در فضای دنج این اتاق‌ها می‌توانید لحظاتی سرشار از آسایش و آرامش سپری کنید تا خستگی کار و سفر، کاملا از تن و بدن شما دور شود. رستوران‌های GHUMELI و IOTA GARDEN با تنوعی از غذاهای محلی، اروپایی و ژاپنی پذیرای مهمانان شهر تفلیس است. علاوه‌ براین در نزدیکی هتل رستوران و کافه‌های زیادی وجود دارد که تجربه صرف غذا خارج از هتل را برای ‌مسافران ایجاد‌ می‌کند.

لازم به ذکر است که هتل دوست‌داشتنی IOTA Hotel Tbilisi در مختصات مکانی بسیار مناسبی از شهر تفلیس قرار گرفته و به همین دلیل، دسترسی به آن از میدان آزادی، سالن تئاتر روستاولی، سالن تئاتر اپرا و باله تفلیس و چندین مکان جذاب دیگر، بسیار راحت و آسوده است. ناگفته نماند که برای بسیاری از مهمانان قبلی این هتل، قرار گرفتن آن در محیطی ساکت و آرام بسیار جالب و حائز اهمیت بوده است. البته اغلب مهمانان از کارکنان صمیمی و کاربلد هتل آیوتا هم ابراز رضایت می‌کنند. ایستگاه مترو میدان آزادی که در نزدیکی هتل قرار دارد دسترسی آسان و سریع را برای مسافران ایجاد می‌کند. فرودگاه بین‌المللی تفلیس در نزدیک هتل آیوتا قرار دارد که در هزینه‌های شما تاثیر به سزایی دارد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا میدان آزادی: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک پوشکین: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا پل صلح: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای متخی: ۰.۹ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است