search
menu

هتل Hotels & Preference Hualing Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotels & Preference Hualing Tbilisi
امکانات عمومی هتل پریفرنس هوالینگ تفلیس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پریفرنس هوالینگ تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotels & Preference Hualing Tbilisi


هتل پریفرنس هوالینگ هتل چهار ستاره در بخش جدید شهر تفلیس است. این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی داشته و در میان گردشگران و توریست‌ها طرفداران زیادی دارد، مخصوصاً اکثر مسافران این هتل را زوج‌های جوان تشکیل می‌دهند که برای ماه‌عسل یا سفرهای دونفره شهر تفلیس را انتخاب می‌کنند و در هر فصلی از سال با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر شده و اقامتی به‌یادماندنی برای خودشان رقم می‌زنند. این هتل زیبا در سال ۲۰۱۶ ساخته‌شده و در میان هتل‌های این کشور جایزه بهترین هتل را از آن خود کرده است. با توجه به موقعیت قرارگیری این هتل تنها هفت دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارید و از این طریق می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید بازدید کنید. فرودگاه بین‌المللی تفلیس نیز حدوداً ۱۵ دقیقه تا این هتل فاصله دارد که می‌توانید از طریق شاتل فرودگاهی به این محل دسترسی داشته باشید و برای رفتن به ایستگاه راه‌آهن نیز حدوداً ۱۱ کیلومتر فاصله باید طی شود.
با توجه به اینکه هتل Hotels & Preference Hualing Tbilisi در منطقه‌ای از تفلیس واقع‌شده است که اخیراً توسعه‌یافته، بدین‌جهت موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد. علاوه بر این‌ها جاذبه‌های دیدنی مشهور در شهر تفلیس عبارت‌اند از باغ‌وحش تفلیس، موزه ملی گرجستان، باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان، کلیسای سیونی تفلیس و کلیسای جامع تثلیث تفلیس که بازدید از این جاذبه‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار.

امکانات عمومی هتل پریفرنس هوالینگ تفلیس


میهمانان با انتخاب این هتل می‌توانند به‌صورت ۲۴ ساعته از قسمت پذیرش بهره‌مند شوند. همچنین در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانند انواع خوراکی و نوشیدنی را سفارش داده و از طریق روم سرویس در داخل اتاقشان میل کنند. برای آن دسته از مسافرانی که به دلیل کار و تجارت عازم شهر تفلیس می‌شوند، باید مژده داد که با اقامت در این هتل می‌توانند جلسات و کنفرانس‌های کاریشان را در مرکز بیزینس برگزار کنند، با توجه به اینکه در هتل Hotels & Preference Hualing Tbilisi هفت اتاق جلسه دایر گردیده شده است، به‌راحتی می‌توانند در هر ساعتی که مایل باشند جلسات خود را برگزار کنند.
همچنین خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر نقاط هتل قابل‌استفاده است. پارکینگ اختصاصی رایگان نیز بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. کارکنان در این هتل به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، گرجی، روسی، اوکراینی و چینی صحبت می‌کنند. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل آسانسور تعبیه‌شده است، بدین‌جهت مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی و حرکتی هستند با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند. توجه داشته باشید که به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها و محوطه هتل فضای مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته‌شده است. در لابی علاوه بر بخش پذیرش هتل Hotels & Preference Hualing Tbilisi می‌توانید از صرافی برای تبدیل ارز، میز تور و گردشگری برای آشنایی با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی، اتاق چمدان برای قرار دادن وسایل و بارهایتان و خدمات باربری برای بالا بردن وسایلتان بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل


برای مسافران خردسال در این هتل انواع بازی فراهم گردیده شده است. مرکز سلامتی موجود در داخل هتل پریفرنس هوالینگ نیز PURE نام داشته و در محلی بسیار نزدیک به این هتل ساخته‌شده است. در این مرکز می‌توانید از استخر شنای سرپوشیده بهره‌مند شوید؛ دو استخر موجود رایگان بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب هستند. در کنار استخر می‌توانید از صندلی‌ بهره‌مند شوید و اینکه هر دو استخر در طول سال دایره هستند.
بر روی استخر سرسره آبی تعبیه‌شده و لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. همچنین در بخش اسپا انواع ماساژها ارائه می‌شود، همچنین این بخش شامل رده‌های یوگا، اتاق بخار، حمام سنتی، جکوزی داغ و سونا است. بخشی نیز به‌عنوان باشگاه بدن‌سازی دایر گردیده که با مجهزترین دستگاه‌ها می‌توانید همراه با مربی اختصاصی ورزش کنید. این مرکز سلامتی از ۷ صبح تا ۱۱ شب به‌صورت همه‌روزه دایر است. سایر سرگرمی‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از ایروبیک، تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی، مینی گلف، اسب‌سواری، دارت و بیلیارد. برای بهره‌مندی از این سرگرمی‌ها باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل پریفرنس هوالینگ دارای انواع مختلف اتاق است که عبارت‌اند از اتاق توئین استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، سوئیت دوبلکس، اتاق کینگ دلوکس کلاب، سوئیت پریمیوم، اتاق دوبل کلاب، اتاق توئین کلاب، سوئیت کینگ دلوکس، اتاق دوبل استاندارد با پکیج اسپا، اتاق توئین یا دوبل استاندارد با پکیج گلف، اتاق کینگ، اتاق توئین یا دوبل لارج، اتاق دوبل لارج. اتاق‌های موجود در داخل این هتل چشم‌انداز بی‌نظیری رو به دریاچه، باغ، کوه و شهر دارند.
همه اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی که شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله سشوار و دمپایی هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Hotels & Preference Hualing Tbilisi عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار و کتری برقی. همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


رستوران‌های موجود در داخل این هتل انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را در هر سه وعده غذایی سرو می‌کنند. همچنین در قسمت بار می‌توانید بعد از یک روز خسته‌کننده انواع نوشیدنی‌های آرامش‌بخش سفارش دهید. دو رستوران موجود در داخل این هتل با ارائه انواع غذاهای خوشمزه از مهمانان پذیرایی می‌کنند. رستوران be CHIC مخصوص غذاهای اروپایی بوده و در وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده به‌صورت سلف‌سرویس و منویی غذا ارائه می‌دهند و رستوران Ensemble نیز مخصوص غذاهای چینی بوده و در وعده‌های ناهار و شام به‌صورت منویی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

فاصله هتل پریفرنس هوالینگ تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان هروس: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا برج بخش تلویزیون تفلیس: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است