search
menu

هتل Hotel White Neptun Georgia Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel White Neptun Georgia Tbilisi
امکانات عمومی هتل وایت نپتون تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وایت نپتون تفلیس گرجستان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel White Neptun Georgia Tbilisi


هتل وایت نپتون از هتل‌های سه ستاره مشهور در شهر تفلیس گرجستان است. این هتل زیبا با موقعیت جغرافیایی بسیار خوب خود در شهر تفلیس همواره موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد، همچنین برای سفرهای دونفره نیز یکی از گزینه‌های مناسب به شمار می‌رود. با توجه به اینکه از این هتل در عرض چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به سالن تئاتر اپرا و باله تفلیس دسترسی داشته باشید و تئاتر روستاولی نیز حدوداً ۱۰۰ متر و میدان آزادی ۸۰۰ متر تا هتل Hotel White Neptun Georgia Tbilisi فاصله دارند، سپس از این طریق می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی دیگری نیز دسترسی داشته باشید.
از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مشهور در شهر تفلیس می‌توان به موزه ملی گرجستان، پل صلح تفلیس، باغ‌وحش تفلیس، کلیسای سیونی تفلیس و باغ گیاه‌شناسی ملی تفلیس اشاره کرد که بازدید از همه این جاذبه‌های دیدنی به گردشگران توصیه می‌شود، بنابراین بهتر است با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفری خاطره‌انگیز و رویایی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. فرودگاه بین‌المللی تفلیس با ۱۴ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل وایت نپتون تفلیس


پارکینگ اختصاصی در داخل این هتل تعبیه‌شده است که به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران بوده و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی در حال تلاش هستند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل و در داخل اتاق‌ها قابل‌دسترس است.
خدمات مربوط به بیزینس مانند فکس و فتوکپی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. در لابی هتل Hotel White Neptun Georgia Tbilisi می‌توانید از اتاق چمدان بهره‌مند شوید و تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان وسایل و بار موردنیاز را داخل این اتاق بسپارید. خدماتی مانند لباسشویی و اتوکشی شامل هزینه جداگانه بوده و در لابی هتل انجام می‌گیرند. ازجمله امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به کرایه اتومبیل اشاره کرد که بدین‌وسیله می‌توانید از تمامی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بازدید کنید. کارکنان این مجموعه مجرب و کارآزموده بوده و همگی به زبان‌های آلمانی، گرجی، انگلیسی، هلندی و ترکی استانبولی تسلط دارند. همچنین در لابی این هتل می‌توانید از خدماتی مانند روم سرویس بهره‌مند شوید و انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و در داخل اتاق‌ها نوش جان کنید. با توجه به قوانین رایج در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق بیسیک، اتاق دیزاین و اتاق اکونومی. همه اتاق‌ها در داخل هتل وایت نپتون شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی مجهز به دوش، وان و لوازم بهداشتی هستند. در همه اتاق‌ها می‌توانید از کتری برقی بهره‌مند شوید و اینکه اینترنت وای فای نیز در تمامی اتاق‌ها ارائه می‌شود. توجه داشته باشید که در برخی از اتاق‌ها فضای نشیمن تعبیه‌شده است که می‌توانید بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه در این قسمت استراحت کنید. در داخل اتاق‌های هتل Hotel White Neptun Georgia Tbilisi می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم سرمایشی و گرمایشی بهره‌مند شوید. با توجه به اینکه استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است، افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران مراجعه کنند. در قسمت مینی بار اتاق‌ها نیز می‌توانید انواع نوشیدنی و بطری آب بهره‌مند شوید که باید بابت این‌ها هزینه پرداخت کنید. همه اتاق‌های موجود در داخل این هتل به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند.

رستوران هتل


توجه داشته باشید که این هتل رستوران داشته ولی در اطراف هتل انواع رستوران و کافی‌شاپ وجود دارند که در عرض چند دقیقه می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید و انواع غذاهای بین‌المللی و نوشیدنی‌ها را سفارش داده و میل کنید.

فاصله هتل وایت نپتون تفلیس گرجستان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج تلویزیون پخش تفلیس: ۱.۱ کیلومتر
فاصله سالن کنسرت تفلیس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان هروس: ۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است